Yosan Pro 120 tuning KONEKTOR
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
A ja dla odmiany trochę pomarudze. Zestaw pro 120 od hasana do tego antena pirat.
Testowałem zestaw na fiacie doblo, Krakowie w godzinach szczytu czyli ok 16. Fakt, staliśmy w miejscu ale sql ustawiony na 9-10 i cisza.
Wczoraj wróciłem do domu i...cos mi nie pasuje. Do drogi e4 ok 6-7km w linii prostej przy równym terenie. Słyszę sporo komunikatów o drodze ale ustawienie squelcza jest dziwne bo musze mieć na ok 12-13. Czasem musze dać aż nan14. Normalne to jest? Zestaw podobnie zachowuje się na obu samochodach wiec problemu dopatruje się w zakluceniach ale skąd w tym miejscu skoro w Krakowie w centrum nie było tego problemu.
Swoją drogą też macie taka bezwladnosc pokrętła? Porównując do tarczy zegara mogę poruszać w zakresie ok 2h aby dopiero była jakaś reakcja. Też tak macie?
Zobaczę jeszcze jak zrobię więcej km ale na chwilę obecną jestem ROZCZAROWANY działaniem radia. Rf gein reaguje dopiero od ok połowy.
Testowałem zestaw na fiacie doblo, Krakowie w godzinach szczytu czyli ok 16. Fakt, staliśmy w miejscu ale sql ustawiony na 9-10 i cisza.
Wczoraj wróciłem do domu i...cos mi nie pasuje. Do drogi e4 ok 6-7km w linii prostej przy równym terenie. Słyszę sporo komunikatów o drodze ale ustawienie squelcza jest dziwne bo musze mieć na ok 12-13. Czasem musze dać aż nan14. Normalne to jest? Zestaw podobnie zachowuje się na obu samochodach wiec problemu dopatruje się w zakluceniach ale skąd w tym miejscu skoro w Krakowie w centrum nie było tego problemu.
Swoją drogą też macie taka bezwladnosc pokrętła? Porównując do tarczy zegara mogę poruszać w zakresie ok 2h aby dopiero była jakaś reakcja. Też tak macie?
Zobaczę jeszcze jak zrobię więcej km ale na chwilę obecną jestem ROZCZAROWANY działaniem radia. Rf gein reaguje dopiero od ok połowy.
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)
Sabur, to normalne po modyfikacji. SQ "rozszerza się", żeby nie cięło komunikatów. Pojawia się też ta bezwładność. Chociaż dla mnie to wcale nie była wada.sabur pisze:Swoją drogą też macie taka bezwladnosc pokrętła? Porównując do tarczy zegara mogę poruszać w zakresie ok 2h aby dopiero była jakaś reakcja. Też tak macie?
Widocznie w tym miejscu też coś sieje. To nie jest norma, że wyjedziesz z centrum i zakłócenia znikną.sabur pisze:ale ustawienie squelcza jest dziwne bo musze mieć na ok 12-13. Czasem musze dać aż nan14. Normalne to jest? Zestaw podobnie zachowuje się na obu samochodach wiec problemu dopatruje się w zakluceniach ale skąd w tym miejscu skoro w Krakowie w centrum nie było tego problemu.
Johnny 3 + WA-27 / Albrecht AE 2990 AFS + Hyflex
- Hasan-Łódź
- Posty: 7805
- Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
- Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zaciągnięty SQ i zasięg 6-7km na antenie helikalnej 60cm? Zdaje się, że to dobry wynik. Czy martwi Cię godzina, na której SQ łapie?Do drogi e4 ok 6-7km w linii prostej przy równym terenie. Słyszę sporo komunikatów o drodze ale ustawienie squelcza jest dziwne bo musze mieć na ok 12-13.
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Toż to rewelacyjny wynikHasan-Łódź pisze:Zaciągnięty SQ i zasięg 6-7km na antenie helikalnej 60cm? Zdaje się, że to dobry wynik. Czy martwi Cię godzina, na której SQ łapie?Do drogi e4 ok 6-7km w linii prostej przy równym terenie. Słyszę sporo komunikatów o drodze ale ustawienie squelcza jest dziwne bo musze mieć na ok 12-13.
-=- SQ9RNU -=-
Macie rację - trochę przesadzilem ze słowami ale tak to jest jak za dużo czyta się opinii czasem podkolorowanych i stad irytacja ze u mnie tak nie jest. Przez rok nie miałem radia i odzwyczailem się od tego jak działa.
Odpalilem stary zestaw cb czyli intek 120 i hustler. Po godzinnym porównaniu odszczekuje - jest rewelacja niebo a ziemia co do drugiego zestawu.
Tak okolice 7km nie stanowią problemu dla sq na ok 11-12. Fakt, że droga jest wyżej bo takie ukształtowanie terenu. Przed chwila jechał znajomy. On ma Harry 3 i 1.2m cos na klapie sedana. Mówił że słychać mnie super. Był oddalony o 7km wśród budynków.
Jest inny problem - wentylator strasznie sieje w mojej almerze i dopiero sq na 14 daje rade. Cv ma być do mojej pracy gdzie ciągle inne samochody ale od wakacji będzie na stale. Jeżeli zasilanie z aku nie da rade będę musiał zmienić radio... Antena zostaje takiego czegoś potrzebowałem
Odpalilem stary zestaw cb czyli intek 120 i hustler. Po godzinnym porównaniu odszczekuje - jest rewelacja niebo a ziemia co do drugiego zestawu.
Tak okolice 7km nie stanowią problemu dla sq na ok 11-12. Fakt, że droga jest wyżej bo takie ukształtowanie terenu. Przed chwila jechał znajomy. On ma Harry 3 i 1.2m cos na klapie sedana. Mówił że słychać mnie super. Był oddalony o 7km wśród budynków.
Jest inny problem - wentylator strasznie sieje w mojej almerze i dopiero sq na 14 daje rade. Cv ma być do mojej pracy gdzie ciągle inne samochody ale od wakacji będzie na stale. Jeżeli zasilanie z aku nie da rade będę musiał zmienić radio... Antena zostaje takiego czegoś potrzebowałem
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)
Dobra, mam dostęp do komutera bo z telefonu źle pisze się
W almerze pro 120 nie ma racji bytu. Totalnie zbiera syf az uniemożliwiając słuchanie komunikatów. SQ ustawiony na ok 14 nastaje cisza ale gdy radio wpuszcza komunikat jest totalnie niezrozumiały z powodu zakłuceń od silnika.
Odkręcając antenę nastaje cisza, więc niestety zakłucenia wchodzą przez promiennik. Jest możliwość jakoś temu zaradzić czy jedyną sensowną opcją jest wymiana radia? Obawiam się czy Yosan Turbo da sobie radę...
Dwie trasy wykonane z radiem przez weekend drugim samochodem uświadomiły mnie jednak o jakości pro 120. Odwołuję co pisałem wcześniej- jest bardzoo przyjemny Bardzo żałuję, że nie może radio zostać na dłużej ze mną. Praca radia bardzo przypadła mi do gustu i bardzo odpowiada moim potrzebom.
W almerze pro 120 nie ma racji bytu. Totalnie zbiera syf az uniemożliwiając słuchanie komunikatów. SQ ustawiony na ok 14 nastaje cisza ale gdy radio wpuszcza komunikat jest totalnie niezrozumiały z powodu zakłuceń od silnika.
Odkręcając antenę nastaje cisza, więc niestety zakłucenia wchodzą przez promiennik. Jest możliwość jakoś temu zaradzić czy jedyną sensowną opcją jest wymiana radia? Obawiam się czy Yosan Turbo da sobie radę...
Dwie trasy wykonane z radiem przez weekend drugim samochodem uświadomiły mnie jednak o jakości pro 120. Odwołuję co pisałem wcześniej- jest bardzoo przyjemny Bardzo żałuję, że nie może radio zostać na dłużej ze mną. Praca radia bardzo przypadła mi do gustu i bardzo odpowiada moim potrzebom.
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)
tylko jak ?
O ile spryskiwacze nie stanowią problemu o tyle zakłucenia gdzieś z silnika oraz nawiewu są kłopotliwą sprawą, więc nie wiem czy to prostsze rozwiązanie
Znalazłem na tablica.pl ofertę yosana turbo i po zdjęciu widać, że gość miał w almerze. Zadzwonię jutro i dowiem się czy nei miał problemu z zakłuceniami.
O ile spryskiwacze nie stanowią problemu o tyle zakłucenia gdzieś z silnika oraz nawiewu są kłopotliwą sprawą, więc nie wiem czy to prostsze rozwiązanie
Znalazłem na tablica.pl ofertę yosana turbo i po zdjęciu widać, że gość miał w almerze. Zadzwonię jutro i dowiem się czy nei miał problemu z zakłuceniami.
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)
układ zapłonowy powinien objawiać się narastaniem zakłuceń wraz z dodawaniem gazu? Tego u mnei nei ma. Po odpaleniu auta jest stały poziom zakłuceń. Co innego nawiew-tam rośnie ilość syfu wraz z poziomem siły dmuchania.
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)
Wspomaganie hydrauliczne, z elektryki to lusterka i tyle LPG nie ma. Problemem nie jest wspomaganie, w momencie odpalenia auta pojawiają się zaklucenia, czy jadę, czy stoję nie ma różnicy.
Stały szum, SQ ogarnia go przy ustawieniu na ok 13..
Stały szum, SQ ogarnia go przy ustawieniu na ok 13..
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)