yosan pro 120 vs yosan JM-3031 Turbo
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Żeby nie oftopić, to nie będę się mądrzył na okoliczność długości, tylko wspomnę, że długość ma znaczenie. Ci z krótkimi tylko się pocieszają.skovi pisze: ...
A propos wątku Yosana Turbo. Dowiedziałem się w znanym na śląsku sklepie CB, że Yosan turbo nie będzie już sprzedawany, bo stracił homologację. Czy nie sądzicie to za ciekawe, że wszystkie dobre radyjka z czasem wycofują. Pewnie President się poskarżył, że to radyjo lepiej działa od ich radii
Nie wiem jak Wy ale ja zatem w najniższych dniach zaopatrzę się w Yosanka Turbo
Natomiast co do homologacyjnych machlojek Presidenta, to po co powtarzać te bzdury? Uniden 520XL stracił homologację po tym jak oszczędnych Chińczyk zmienił mu wnętrze. Za bardzo.
Co do homologacji Yosanów, to nic nie słyszałem. Ale jak stracą homo, to pewnie z tego samego powodu, co U520.
Prezio Jackson II, Albrecht NM500 (cyna&kalafonia)/Farun FD1818 (mod Pherni), Sirtel Gamma 1R/Sirio; Hi-Power 4000/Super Carbonium/Omega 27
Tak się właśnie tworzy urban legend. Jedna babie drugiej babie...skovi pisze:A propos wątku Yosana Turbo. Dowiedziałem się w znanym na śląsku sklepie CB, że Yosan turbo nie będzie już sprzedawany, bo stracił homologację. Czy nie sądzicie to za ciekawe, że wszystkie dobre radyjka z czasem wycofują. Pewnie President się poskarżył, że to radyjo lepiej działa od ich radii
Nikt się nikomu nie poskarżył i radio nie straciło homologacji. Po prostu radio było sprowadzane przez firmę Merx i na firmę Merx były wystawiony papiery. Firma Merx sama sobie wysłała do badań radio i za badania zapłaciła. To było kiedy jeszcze była oficjalnym dystrybutorem tej marki.
Od jakiegoś czasu firma Merx nie jest sprzedawcą tej marki, natomiast nowa firma która przejęła markę nie zrobiła swoich badań tak więc nie może sprzedawać tych CB pod szyldem badań pochodzących z Merxa.
Co było powodem, że nowo powstała firma nie zdecydowała się kontynuować sprzedaży tego modelu, nie wiadomo. Można sobie tylko gdybać. Niemniej jednak dotyczy to także innych modeli które miały homologacje na firmę Merx.
Innym wątkiem ale nie mającym nic wspólnego jest to że na rynku obecne były (głównie na allegro) turbo z importu z za wschodniej granicy. Ja kilka takich modeli zbadałem i wyszło że jako radia na tamtejszy rynek nie miały ograniczeń mocy i modulacji, przekraczały też dopuszczalne wartości częstotliwości niepożądanych oraz mocy sąsiednio-kanałowej. A więc tak naprawdę nie spełniały norm UE. Ale to inna bajka i nie miała wpływu na te radia które wprowadzane były na rynek UE legalnie przez Merx.
Podsumowując, turbo ma nadal ważną homologację, tyle że wystawioną na firmę Merx.
tarnus, fajnie, że to wyjaśniłeś, bo ja uzyskałem takie informacje w Euro-sat w Mysłowicach.
A tych turbo z prywatnego importu rozumiem unikać? Czy jak na allegro zakupię radyjko z polską kartą gwarancyjną, ze sklepu internetowego to znaczy, że jest z legalnego importu?
A tych turbo z prywatnego importu rozumiem unikać? Czy jak na allegro zakupię radyjko z polską kartą gwarancyjną, ze sklepu internetowego to znaczy, że jest z legalnego importu?
Mobil: JMC SUPERCOM 400 + President New Alaska
Mobil II: Uniden pro520XL + Sirio Super Carbonium
Zapas: Intek H-520, Hustler
było: Walker, Johnson I, Johnny III, U68XL, MTech Legend III
Mobil II: Uniden pro520XL + Sirio Super Carbonium
Zapas: Intek H-520, Hustler
było: Walker, Johnson I, Johnny III, U68XL, MTech Legend III
Był przynajmniej jeden przypadek kiedy w opisie podawano CE oraz numer jednostki notyfikowanej jak dla naszego radia a mimo to pudełko wskazywało że to nie nasze radio.skovi pisze:tarnus, fajnie, że to wyjaśniłeś, bo ja uzyskałem takie informacje w Euro-sat w Mysłowicach.
A tych turbo z prywatnego importu rozumiem unikać? Czy jak na allegro zakupię radyjko z polską kartą gwarancyjną, ze sklepu internetowego to znaczy, że jest z legalnego importu?
Więc wiesz...
A co powiecie na takie porównanie: President Wilson vs Yosan Turbo? Słyszałem, że Yosan ma lepsze filtry przeciwzakłóceniowe z auta niż Wilson (w końcu Wilson to starsza technologia).
Szczerze to mam "kultowego" U520XL i Passacie B5 benzynie to tragedia jest z zakłóceniami z auta. To dowód na to, że U520XL jest nieco przereklamowany.
Szczerze to mam "kultowego" U520XL i Passacie B5 benzynie to tragedia jest z zakłóceniami z auta. To dowód na to, że U520XL jest nieco przereklamowany.
Mobil: JMC SUPERCOM 400 + President New Alaska
Mobil II: Uniden pro520XL + Sirio Super Carbonium
Zapas: Intek H-520, Hustler
było: Walker, Johnson I, Johnny III, U68XL, MTech Legend III
Mobil II: Uniden pro520XL + Sirio Super Carbonium
Zapas: Intek H-520, Hustler
było: Walker, Johnson I, Johnny III, U68XL, MTech Legend III
Czy ja wiem, czy Wilson będzie miał gorsze filtry od Yosana Turbo? Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć. Być może ASQ załatwia sprawę.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.