Chrysler PT Cruiser by Dziurek5
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- Dziurek5
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-11-18, 13:28
- Znak/ranga: SQ9PPR
- Lokalizacja: Wawa/Częstochowa
- Kontakt:
Chrysler PT Cruiser by Dziurek5
Witam :)
Oto moje skromne wyposażenie radiowe mobila:
-CB TTI 771 - Pełni rolę sympatycznego szumofonika. Zabunkrowałem go pod tylnim siedzeniem, więc po wyjęciu mikrofonu jest całkowicie niewidoczny z zewnątrz. Po obróceniu się widać go idealnie, a obsługa sięgając ręką jest wygodna i intuicyjna (wszak to tylko radio na 19 a ASQ robi swoje).
-Po lewej - Antena CB SIRIO Titanium 1400 na magnesie 16 cm (dyskretna że aż jej nie widać :D )
-Po prawej - Antena na 2m - Lemm AT291 na magnesie 16 cm
Oto moje skromne wyposażenie radiowe mobila:
-CB TTI 771 - Pełni rolę sympatycznego szumofonika. Zabunkrowałem go pod tylnim siedzeniem, więc po wyjęciu mikrofonu jest całkowicie niewidoczny z zewnątrz. Po obróceniu się widać go idealnie, a obsługa sięgając ręką jest wygodna i intuicyjna (wszak to tylko radio na 19 a ASQ robi swoje).
-Po lewej - Antena CB SIRIO Titanium 1400 na magnesie 16 cm (dyskretna że aż jej nie widać :D )
-Po prawej - Antena na 2m - Lemm AT291 na magnesie 16 cm
73 !
Skoro takie radyjko i jego montaż cię zadowala to OK.
Za to antenki fajnie symetrycznie ustawione
Ogólnie rewelacji nie ma, ale najwazniejsze, że tobie odpowiada
Za to antenki fajnie symetrycznie ustawione
Ogólnie rewelacji nie ma, ale najwazniejsze, że tobie odpowiada
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
Radio tylko do nasłuchu? To taka jazda na sępa - sam usłyszę, innym nie podpowiem
I to odwracanie się - szczególnie podczas jazdy
Bez owijania w bawełnę dla mnie słaby montaż, na jednym z najbardziej awaryjnych aut
I to odwracanie się - szczególnie podczas jazdy
Bez owijania w bawełnę dla mnie słaby montaż, na jednym z najbardziej awaryjnych aut
PC-122 / U520XL Philippines / Yosan JC-2204 Turbo
Sirio Omega 27 / Sirio Turbo 2000 Black / Sirio Turbo 1000 Black
RF LIMITED EC-2018 TURBO
- Dziurek5
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-11-18, 13:28
- Znak/ranga: SQ9PPR
- Lokalizacja: Wawa/Częstochowa
- Kontakt:
Na codzien normalnie wpinam gruszke, wiec nie jest to jazda na sepa ;)
Montaz jest jedyny rozsadny - z przodu musi byc miejsce na radio na 2m, do wyjazdow i dx mam inny zestaw, ktory juz laduje z przodu aby widac bylo panel ;)
Dzieki za opinie o aucie, wszystko jest kwestia wlasciciela - ja dbam i od 6 lat nic mi nie padlo ;)
FTM-350 na 2m i aprs.
Pozdrowki
Montaz jest jedyny rozsadny - z przodu musi byc miejsce na radio na 2m, do wyjazdow i dx mam inny zestaw, ktory juz laduje z przodu aby widac bylo panel ;)
Dzieki za opinie o aucie, wszystko jest kwestia wlasciciela - ja dbam i od 6 lat nic mi nie padlo ;)
FTM-350 na 2m i aprs.
Pozdrowki
73 !
- Piotrek-Bytom
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2011-05-28, 13:02
- Lokalizacja: Bytom JO90KI
- Dziurek5
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-11-18, 13:28
- Znak/ranga: SQ9PPR
- Lokalizacja: Wawa/Częstochowa
- Kontakt:
To chciałem uzyskać. Praga nie rozpieszcza :)
A funkcjonalność jest w pełni zachowana - ASQ robi swoje z blokadą szumów, kanały mam w gruszce. Radio włącza się automatycznie z opóźnieniem po włączeniu silnika.
Po co mi więcej, biorąc pod uwagę że i tak działa to na zasadzie szumofonu na #19 ? :)
Tak jak wspomniałem - do dalszych tras czy DX'ów jest inny zestaw :)
Dzięki za komentarze :)
A funkcjonalność jest w pełni zachowana - ASQ robi swoje z blokadą szumów, kanały mam w gruszce. Radio włącza się automatycznie z opóźnieniem po włączeniu silnika.
Po co mi więcej, biorąc pod uwagę że i tak działa to na zasadzie szumofonu na #19 ? :)
Tak jak wspomniałem - do dalszych tras czy DX'ów jest inny zestaw :)
Dzięki za komentarze :)
73 !
No fakt na pradze szybko by znalazło nowego właściciela...
Jeżeli ASQ Ci odpowiada, to myślę, że niewielkich rozmiarów Yosan 2204 jeszcze lepiej by się sprawdził.
Jeżeli ASQ Ci odpowiada, to myślę, że niewielkich rozmiarów Yosan 2204 jeszcze lepiej by się sprawdził.
PC-122 / U520XL Philippines / Yosan JC-2204 Turbo
Sirio Omega 27 / Sirio Turbo 2000 Black / Sirio Turbo 1000 Black
RF LIMITED EC-2018 TURBO
- Dziurek5
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-11-18, 13:28
- Znak/ranga: SQ9PPR
- Lokalizacja: Wawa/Częstochowa
- Kontakt:
No i mały update...
Na dachu zagościł Tunderpole Tank Whip wraz z magnesem Goliath. Czyli ćwiartka na 11 metrów (tak tak, to jest prawie 3 metrowa antena!) z trój-magnesową podstawą. W związku z tym że to pręt, na dniach będę testował jak zachowuję się na KF.
A Wewnątrz mobila....
Na centralnej cosik do APRS'u czyli FTM-350, a koło lusterka icek 7000 (celowo tak wysoko) :)
Na dachu zagościł Tunderpole Tank Whip wraz z magnesem Goliath. Czyli ćwiartka na 11 metrów (tak tak, to jest prawie 3 metrowa antena!) z trój-magnesową podstawą. W związku z tym że to pręt, na dniach będę testował jak zachowuję się na KF.
A Wewnątrz mobila....
Na centralnej cosik do APRS'u czyli FTM-350, a koło lusterka icek 7000 (celowo tak wysoko) :)
73 !
- Dziurek5
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-11-18, 13:28
- Znak/ranga: SQ9PPR
- Lokalizacja: Wawa/Częstochowa
- Kontakt:
Wbrew opiniom, AM w Icku wcale nie jest taki zły, i do zapytania o trasę w zupełności wystarcza - ba, czułość icka w porównaniu do TTi to 2 przepaście. Od odpalenia na antenie od tti, zaczął zbierać bardzo ładnie na 5s mobilków z trasy, która jest odemnie oddalona o około 20 km przez górki.
I dlatego Icom pomyślał o wynalazku zwanym AH-4 :D :D :DLOHEN pisze:Obawiam się, że bez ATU się nie obejdzie.
73 !