Dziękuje za opinie
Co do pytań to:
- klapa otwiera się na 90% i tam ma idealny środek ciężkości więc bacik nie uderza w dach, trzeba troszkę bardziej się nachylić (to sedan więc i tak trzeba), wrzucę fotki jak to wygląda
- kable idą górą w bagażniku i przechodzą w boczek tylnej kanapy, którym wchodzą pod jej siedzisko. Stamtąd kawałek na widoku pod dywanik - siedzenie pasażera - znów dywanik i prosto do radyjka. Widoczne jest może 20 cm kabla. Docelowo montaż planuje puścić lewą stroną jak najdalej od zasilana el.
Fotki dorzucę również dziś jak to na teraz wygląda, przekładka w trakcie wizyty u elektryka razem z zasilaniem pójdzie.
- Antenka taka jak w podpisie jak już wspomniano zakup tylko i wyłącznie KNTR cena jest tajemnicą biznesową ale podobna do Dominatorka
- Na dachu wyglądała by średnio no i tylko magnes ze względu na szklany szyberdach;/ (powierzchnia metalowa dachu przez to jest niewiele większa od klapy - zyskałbym tylko na wysokości anteny) Turbinka jeździła na dachu i klapie i nie było znacznej różnicy (moja była używana może tu leży problem) - na dachu trochę lepiej się stroiła.
Nastąpiło kilka zmian ---> kierunek do przodu;]
1. Naprawiłem mikrofonik, wystarczyło zmasować metalową płytkę i nadaje jak ta lala
Edit: Mimo że już nie sprzęga, respondenci nadal meldują gorszą jakość i mniejszą głośność modulacji w stosunku do fabrycznego
Na razie wracam do Bearcata
2. Znajomy jest w branży komunikacyjnej i miał dostęp do głośniczków motoroli, w ten sposób po cenie 0.5l Łiski nabyłem głośnik zewn.
Niestety nadal wszystkie kable na wierzchu i głośnik lata luzem pod siedzeniem, jak w rumuńskim radiowozie
Znalazłem parę metrów kabla i jutro finalny etap. Podepnę radyjko pod aku zainstaluje głośnik a jego kabelki pójdą pod tunelem środkowym.