Witam, zainstalwałem tak jak widać na zdjęciu.
Ts440S do
LDG Z-11Pro2 do
2x12pill amp [2sc2879 red's]
2000W power/swr meter do
Wilson5000
od ampa do watt meter i potem do anteny użyłem RG393. do reszty RG 8?
dzisiaj będą pierwsze testy :) niedługo może jakieś otwarcie będzie także wypadało się przygotować ...
Nasłuchujcie 2CBF126 . TOmek.
sprinter 3500
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Re: sprinter 3500
Generalnie 1.5kW narazie z org. źródła zasilania ... planuje dołożyć jakieś 4 baterie może coś poprawi.kubaopp pisze:no i tu można powiedzieć że jest moc!!
w servisie na biurku widziałem z tej baxy 3+kW. na Bird 43 i innych wskaźnikach... :D Jak osiągnę max z tego pudła wtedy będę mógł powiedzieć że to jest moc. tymczasem... naaAahh.
sprinter 3500
To już normalne zboczenie
Mobil: CRE8900 FD-1818 mod. Sirio Turbo 5000 w dziurce.
Motorola RSN4001A
Baza:
Uniden USC 230 + Dipol
Motorola RSN4001A
Baza:
Uniden USC 230 + Dipol
sprinter 3500
dobre, jest czy pogrzmieć ....
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
sprinter 3500
No no jest czym pokręcić
Mobil: Albrecht AE 485 S/KPO 532/Performer 2000/Sigma Stinger CL/TRC-474 + SG-CB 1000
Baza: KPO DX 5000 V6/Densei 2002 tuning Konektor/Astatic 104M6B/Sirio 2008/Sonar LS-350/color]
Baza: KPO DX 5000 V6/Densei 2002 tuning Konektor/Astatic 104M6B/Sirio 2008/Sonar LS-350/color]
Re: sprinter 3500
hahaha. niekoniecznie zboczenie , poprostu gdzies kiedys wyczytałem że to radio jest przystosowane do instalcji w aucie. skoro tak ... zobaczymy po tygodniu czy się nadaje czy nie...kurdolf pisze:To już normalne zboczenie
sprinter 3500
możę trochę dłużej niż po tygodniu ... na 19-stke to radio sie nie nadaje / można strzelić z bata ale odsluch mi nie pasuje... skolei ssb - poezja .
jak to w kazdym roboczym aucie, trochę się "telepie" to tu to tam, bump, dziura - radio miało tendencję to zmiany freq. poprostu gałka była za luźna / po dokręceniu problem zanikł. świetna sprawa z tym autotunerem, swr 2.4 albo 2.8 bo chcesz nadawac na szerszym paśmie ... jeden guzik, klik gotowe... szkoda ze radio nie ma wbudowanego AT>:( zaoszczędziłoby to miejsce na power meter w miejscu tunera jak i mniej okablowania :)
Pozdrawiam.
jak to w kazdym roboczym aucie, trochę się "telepie" to tu to tam, bump, dziura - radio miało tendencję to zmiany freq. poprostu gałka była za luźna / po dokręceniu problem zanikł. świetna sprawa z tym autotunerem, swr 2.4 albo 2.8 bo chcesz nadawac na szerszym paśmie ... jeden guzik, klik gotowe... szkoda ze radio nie ma wbudowanego AT>:( zaoszczędziłoby to miejsce na power meter w miejscu tunera jak i mniej okablowania :)
Pozdrawiam.