Strona 2 z 3

: 2012-11-25, 15:56
autor: jmaniek
TTI ma kiepski ANL. Sprawdź po podłączeniu bezpośrednio pod akumulator, jeżeli to nie pomoże, jak masz chęci możesz się bawić w zakładanie filtrów na zasilanie ;-)

Rady o zmianie radia na takie z lepszymi filtrami nie traktuj jak złośliwość, bo w większości przypadków tak się to kończy.

: 2012-11-25, 15:58
autor: master2991
Nie traktuje tego jak złośliwość tylko proszę o wyrozumiałość dla początkujących, zaczynam dopiero mam o tym jako takie pojęcie ale nie wierzę że wszyscy zaczynali od razu od Presidenta czy Midlanda ... Dziękuje za rady.

: 2012-11-25, 16:07
autor: k0nr4d
master2991 pisze:nie wierzę że wszyscy zaczynali od razu od Presidenta czy Midlanda
Właśnie niektórzy zaczynali, tylko od badziewnych modeli :-P A trzeba było poczytać i byś kupił od razu dobry sprzęt.

: 2012-11-25, 16:09
autor: jmaniek
Nie ważna jest marka radia, tylko w tym przypadku skuteczność filtrów ;-) Na obecnych Midlandach pewnie miałbyś to samo, na Presidencie - to zależy którym :-P Bazujesz na posłyszanych stereotypach.

: 2012-11-25, 16:16
autor: master2991
Nie zarzucaj żółtodziobowi że powtarza to co zasłyszy, bo trochę się na tym znam, a zapisałem się do tego forum by zdobywać wiedzę i umiejętności. W przyszłości mam zamiar zdać licencje KF . Boje się że spamujemy. Ale co do nowych Midlandów się nie orientuje miałem styczność tylko z Alanem 18

: 2012-11-25, 16:24
autor: jmaniek
Zarzucam to, co wynika z Twojej wypowiedzi ;-) Uogólniasz.
master2991 pisze: co do nowych Midlandów się nie orientuje miałem styczność tylko z Alanem 18
Akurat miałeś styczność ze starszym i dobrym.

: 2012-11-25, 16:29
autor: master2991
Tylko cena używanego Alana 18 jest równa cenie nowego TTI 880. Nie chciałem prostego szumofona który ma tylko włącz wyłącz a ten był w cenie przeciętny i chyba nawet na tym forum spotkałem paru którzy byli z niego zadowoleni :-)

: 2012-11-25, 16:32
autor: bub
Jak widać w sygnaturze mam identyczne auto. Namęczyłem się z nim sporo bo ono z rzadko którym autem się "dogaduje". Tak więc niestety w moim przypadku pomogła jedynie wymiana radia. Wcześniej miałem Alana 109 i odbierałem głównie wycieraczki, dmuchawę itp.

: 2012-11-25, 16:39
autor: master2991
właśnie u mnie nie ma zakłuceń przy pracy na "pustym" kanale dopiero jak ktoś nadaje to słychać zakłucenia. Wycieraczek i dmuchawy nie odbieram, a pracując na wyłączonym silniku słychać mnie było w promieniu 8-9 km

: 2012-11-26, 10:40
autor: Chmarski
Jak masz uruchomione asc lub zaciągniętego sq, to tak będzie działać. Jak wyłączysz to będziesz słyszał cały czas.
Na pocieszenie powiem Ci, że z moim prywatnym samochodem nie dało rady jeszcze żadne radio. Najlepiej radzi sobie coś co na dzień dobry większość by opluła. Jakby dostali je do wyboru z Twoim radiem, to wybraliby Twoje.

: 2012-11-26, 15:36
autor: db68
Większość popełnia ten sam błąd, polegający na likwidowaniu skutku, a nie przyczyny. Najpierw należy zlokalizować i odfiltrować coś, co sieje.

: 2012-11-26, 17:26
autor: Chmarski
Musiałbym zmienić samochód. A na to nie mam przyzwolenia użytkowniczki.

: 2012-11-26, 23:35
autor: master2991
Sieje chyba ( z dużym prawdopodobieństwem) cewka bo gdy silnik jest włączony słychać miarowy przeskok iskry :) Mam kupiony filtr 20A a jak nie pomoże to podłącze pod Aku (słychać czysto) i finał. Zrobię fotki jak radio jest zmontowane jeżeli chcecie obejrzeć.

: 2012-11-26, 23:48
autor: cassiopeia
skuteczność wszelkiego rodzajów filtrów jest mizerna. zacznij od pociągnięcia porządnego zasilania prosto z aku

: 2012-11-26, 23:48
autor: januwojt
cassiopeia pisze:skuteczność wszelkiego rodzajów filtrów jest mizerna. zacznij od pociągnięcia porządnego zasilania prosto z aku
Najlepiej kablem ekranowanym .