Astra J|U520|NM452|MW4000
: 2017-04-23, 14:49
Dawno mnie nie było, czas konto odkurzyć
Bezinwazyjna instalacja w służbówce - Opel Astra J
Wnętrze:
Szumofonik Uniden 520 jeszcze ze starej całkiem dobrej chińskiej produkcji wsunięty między fotel pasażera a tunel, idealnie się wpasowuje i nie przesuwa. Mikrofon K-PO NM452 zwisający z lusterka, kabelek wymieniony na miękki silikonowy, podłączony na przedłużce z wtykiem kątowym do radia, aby nic ponad tunel za bardzo nie wystawało. Głośnik Sonar wrzucony w schowek w tunelu przed podłokietnikiem. Auto jest dość dobrze wyposażone w elektronikę (skrętny bizenek, elektryczne wspomaganie, klimatronik), na całe szczęście wpływ na szumy ubota ma znikome.
Dach:
W związku z tym, że to służbówka, mając do wyboru uchwyt klapowy i magnes, wybrałem magnes, bo:
1. magnes już miałem;
2. szkoda tracić osiągi z tak fajnej anteny.
Kabelek puszczony słupkiem, pod dywanikiem i fotelem pasażera, magnes z MW4000 wytrzymuje u mnie Vmax auta bez dygnięcia, ani nawet przesuwania po karoserii. Po środku czterdziestki zestrojone na 1.05, więc całkiem fajnie.
Dwie foteczki ukazujące "montaż":
Bezinwazyjna instalacja w służbówce - Opel Astra J
Wnętrze:
Szumofonik Uniden 520 jeszcze ze starej całkiem dobrej chińskiej produkcji wsunięty między fotel pasażera a tunel, idealnie się wpasowuje i nie przesuwa. Mikrofon K-PO NM452 zwisający z lusterka, kabelek wymieniony na miękki silikonowy, podłączony na przedłużce z wtykiem kątowym do radia, aby nic ponad tunel za bardzo nie wystawało. Głośnik Sonar wrzucony w schowek w tunelu przed podłokietnikiem. Auto jest dość dobrze wyposażone w elektronikę (skrętny bizenek, elektryczne wspomaganie, klimatronik), na całe szczęście wpływ na szumy ubota ma znikome.
Dach:
W związku z tym, że to służbówka, mając do wyboru uchwyt klapowy i magnes, wybrałem magnes, bo:
1. magnes już miałem;
2. szkoda tracić osiągi z tak fajnej anteny.
Kabelek puszczony słupkiem, pod dywanikiem i fotelem pasażera, magnes z MW4000 wytrzymuje u mnie Vmax auta bez dygnięcia, ani nawet przesuwania po karoserii. Po środku czterdziestki zestrojone na 1.05, więc całkiem fajnie.
Dwie foteczki ukazujące "montaż":