Renault Clio 2ph3

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

mkbewe
Posty: 44
Rejestracja: 2014-03-11, 13:27
Lokalizacja: lbn

Renault Clio 2ph3

Post autor: mkbewe »

Jak widać radio to Yosan 120pro, a antena Sirio T3 27. Dodatkowo w miejscu pierwotnie przeznaczonym na kubki siedzi głośnik Nokia HFS-12(chyba). Zasilanie radia pociągnięte z akumulatora przez gumową zaślepkę, którą przechodzi linka do otwierania maski. Kabel antenowy biegnie tunelem środkowym pod siedzenie pasażera, a następnie progiem i tylnym słupkiem pod podsufitkę. Główka DV która była w zestawie z anteną odpychała podsufitkę i wymieniłem ją na niższą, również Sirio. Dodatkowo motylek zastąpiłem śrubą antykradzieżową, a na sprężynę założyłem koszulkę termokurczliwą żeby antena nie rzucała się w oczy.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Pawel2113
Posty: 2444
Rejestracja: 2012-02-15, 05:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawel2113 »

Fajny, schludny montaż ;-)

Antenę by się przydało zmienić chociaż na jakiegoś TL typu Solarcon 203 czy Firestik FS-3/FL-3
Mobil 1: U68XL + FD2020 + Sirio T2000
Baza: Superstar 360FM + Densei EC2002 + Antron A99

Sprzedam: Cobra 21LTD, Alan 18, anteny. Info na PW ;-)
Awatar użytkownika
noid
Posty: 977
Rejestracja: 2010-03-13, 17:24
Lokalizacja: Norwich [UK]
Kontakt:

Post autor: noid »

Schludny i fajny montaż. Tylko ten mikrofon tak wisi nieładnie :-P
Awatar użytkownika
Skrzydło
Posty: 3066
Rejestracja: 2008-07-30, 19:15
Lokalizacja: JO91AS/ Kalisz
Kontakt:

Post autor: Skrzydło »

Nie dało się tego głębiej wsadzić :-/ .......zablokowałeś sobie wtyk do zapalniczki i popielniczkę :-P

Antena wystarczająca do radia :mrgreen:
http://www.oiris.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Więcej sprzętu niż talentu ;-)





Jeżeli używam tego emota :mrgreen: nie znaczy że jestem szydercą jak również nie ma manii wyższości :-)
Cogito ergo sum
mkbewe
Posty: 44
Rejestracja: 2014-03-11, 13:27
Lokalizacja: lbn

Post autor: mkbewe »

No właśnie ze schowaniem głębiej jest problem, bo idzie tam wspornik. Jest możliwość trochę go przyciąć i może to kiedyś zrobię, jak znajdę czas. Co do zapalniczki to mi nie potrzebna, ale można używać, radio aż tak bardzo nie przeszkadza jak mogło by to wynikać ze zdjęć. Mieści się nawet taka malutka ładowarka USB.

Jak gdzieś dalej jadę to mikrofon kładę sobie na nodze i jest git. :-P
Awatar użytkownika
SP9
Posty: 8032
Rejestracja: 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH

Post autor: SP9 »

Fajny prosty montaż
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Awatar użytkownika
MichaleBielsko
Posty: 191
Rejestracja: 2013-01-12, 10:28
Lokalizacja: JN99MU

Post autor: MichaleBielsko »

mkbewe, elegancko...
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Fajnie wszystko w rozmiarze XS :mrgreen:
Też niestety mam małe autko ;-)
Zrób sobie uchwyt na mikrofon w kratce nawiewu, użyj mocowania z zapachów samochodowych ;-) Mikrofon lekki więc spokojnie będzie wisiał.
Ewentualnie gotowy plastikowy na taśmę 3m.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Caps

Post autor: Caps »

Głebszy montaż radia i bedzie cacuszko ;-)
mkbewe
Posty: 44
Rejestracja: 2014-03-11, 13:27
Lokalizacja: lbn

Renault Clio 2ph3

Post autor: mkbewe »

Mała aktualizacja. W moje łapska wpadł Johnny III po okazyjnej cenie. W moim odczuciu działa dużo lepiej niż 120. Słychać więcej, wyraźniej i głośniej. Praca ASC też mi się podoba. Wpuszcza nawet słabsze stacje i nie zauważyłem żeby coś ucinał i rwał. Ale to na razie takie pierwsze wrażenie, muszę trochę dłużej z nim pojeździć.

Bałem się trochę, bo naczytałem się, że Johnny ma kiepskie filtry przeciwzakłóceniowe w porównaniu z Yosanem. W 120 słyszałem alternator na wyższych obrotach i spryskiwacze. W Johnnym cisza.

Jutro wrzucę fotki.
mkbewe
Posty: 44
Rejestracja: 2014-03-11, 13:27
Lokalizacja: lbn

Renault Clio 2ph3

Post autor: mkbewe »

Tak się prezentował Johnny III:

Obrazek



Udało mi się kupić kompletny tunel środkowy i trochę innych plastików do samochodu za całe 20zł, więc zapolowałem na większe radio, bo już nie szkoda wyciąć trochę dziur. Akurat kolega BIBI sprzedawał JFK.
Przed chwilą President wylądował u mnie w samochodzie:

ObrazekObrazekObrazek

Póki co nie mam przedłużacza i mikrofon jeszcze nie jest podłączony.

Ta półeczka z zapalniczką i popielniczką została byle jak przycięta, żeby tylko zaślepić dziurę przed radiem. Jak będę miał więcej wolnego czasu to w to miejsce powędruję jakaś bardziej praktyczna samoróbka z żywicy epoksydowej z nie zakłócającą ładowarką i dwoma gniazdami USB.
Awatar użytkownika
DR-DM
Posty: 1763
Rejestracja: 2011-10-31, 00:32
Lokalizacja: Osielec / JN99VQ

Renault Clio 2ph3

Post autor: DR-DM »

Pięknie :bravo:
Dużo rzeźbienia było?
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000

UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
mkbewe
Posty: 44
Rejestracja: 2014-03-11, 13:27
Lokalizacja: lbn

Renault Clio 2ph3

Post autor: mkbewe »

Pół półeczki na napije jest wycięte i obwódka tej półeczki. Ostry nożyk i poszło bez problemu. :-) Całość nie zajęła mi więcej niż pół godziny.
Awatar użytkownika
Pieczar
Posty: 797
Rejestracja: 2011-09-16, 11:49
Lokalizacja: Lublin

Renault Clio 2ph3

Post autor: Pieczar »

jak się nie ma klimy, to se można tam tak wkładać w Renatę głębokie radia ;-) ładnie, gratki :bravo:
Realistic TRC-474 + Sirio AS-100
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Renault Clio 2ph3

Post autor: Ferbus »

Co tu dużo mówić... Elegancko! Bardzo mi się podoba :shrek:
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Renault”