Skoda Octavia II liftback
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
Skoda Octavia II liftback
Montaż jeszcze nieskończony, póki co jest etap 1 - montaż radia (U520).
Można powiedzieć, że klasyka gatunku jeśli chodzi o OII i radia z obudową U520/Harry/Johny I II, Mtech/ Stabo --> czyli radio zamiast popielniczki:
http://imageshack.us/photo/my-images/194/rapopiel.jpg/
Zewn. głośnik nie jest potrzebny, wszystko słychać głośno i wyraźnie.
Póki co, zasilanie jeszcze z gniazda zapalniczki; jak się zrobi cieplej, to poprowadzę zasilanie z aku lub skrzynki bezp.
Etap 2 to wspomniane zasilanie i (mam nadzieję) instalacja antenowa. Teraz jest ML-145 na magnesie, planuję montaż na stałe na dorobionym uchwycie mocowanym do jednej z istniejących śrub przy tylnej klapie. Docelowo prawdopodobnie do tego turbina 2000/3000 lub 5000 - w zależności od wytrzymałości mocowania. Też ważna jest kwestia schowania anteny w bagażniku, teraz MLka wchodzi na długość idealnie, stąd też uwzględniona T2000.
Podsumowując - prace trwają
Można powiedzieć, że klasyka gatunku jeśli chodzi o OII i radia z obudową U520/Harry/Johny I II, Mtech/ Stabo --> czyli radio zamiast popielniczki:
http://imageshack.us/photo/my-images/194/rapopiel.jpg/
Zewn. głośnik nie jest potrzebny, wszystko słychać głośno i wyraźnie.
Póki co, zasilanie jeszcze z gniazda zapalniczki; jak się zrobi cieplej, to poprowadzę zasilanie z aku lub skrzynki bezp.
Etap 2 to wspomniane zasilanie i (mam nadzieję) instalacja antenowa. Teraz jest ML-145 na magnesie, planuję montaż na stałe na dorobionym uchwycie mocowanym do jednej z istniejących śrub przy tylnej klapie. Docelowo prawdopodobnie do tego turbina 2000/3000 lub 5000 - w zależności od wytrzymałości mocowania. Też ważna jest kwestia schowania anteny w bagażniku, teraz MLka wchodzi na długość idealnie, stąd też uwzględniona T2000.
Podsumowując - prace trwają
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
Nie no, wiadomo, że zginać idzie, nawet MLka w bagażniku idealnie prosto nie leży.
Co do przyszłej anteny, to tak jak pisałem, dużo zależy od zachowania płaskownika (uchwytu) - czy będzie mocno pracował przy ruchach anteny itp. Nie ukrywam, że chciałbym coś z serii Turbo, bo podoba mi się ten system szybkiego składania - a że garażuję auto, to przy stałym montażu jedynie pochylana antena wchodzi w grę. Po lekturze forum stwierdziłem, że jeśli zmieniać MLkę, to na dłuższą antenę (zakładając opcję wygodnego pochylania - P1000/T3000/T5000).
Co do przyszłej anteny, to tak jak pisałem, dużo zależy od zachowania płaskownika (uchwytu) - czy będzie mocno pracował przy ruchach anteny itp. Nie ukrywam, że chciałbym coś z serii Turbo, bo podoba mi się ten system szybkiego składania - a że garażuję auto, to przy stałym montażu jedynie pochylana antena wchodzi w grę. Po lekturze forum stwierdziłem, że jeśli zmieniać MLkę, to na dłuższą antenę (zakładając opcję wygodnego pochylania - P1000/T3000/T5000).
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
W razie czego zastanów się nad WA27 ... jest lżejsza, - możesz ją rozkrecic na pół, a dzieki spreżynie, która absorbuje wszystkie udrżenia antenie nic się nie dzieje :)
a i jest brzydka .. niepozorna, nie rzuca się tak w oczy i nie kusi tak jak inne
a i jest brzydka .. niepozorna, nie rzuca się tak w oczy i nie kusi tak jak inne
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Radio pięknie zamontowane/schowane
Czekam ma dalszy ciąg
Czekam ma dalszy ciąg
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
- Piotrek-Bytom
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2011-05-28, 13:02
- Lokalizacja: Bytom JO90KI
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
Nie jest to może wymiar 1 DIN, ale nie będę narzekać, bo mogło być gorzej. Jednak nic szerszego tam nie wejdzie - no chyba, żeby wywalić cały moduł z klapką, ale wówczas traci się finalny efekt schowania radia.oj,co niektórzy to mają piękne miejsca na radyjka
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
Zasilanie nie jest jeszcze zrobione, póki co nadal idzie z gniazda zapalniczki - niestety brak czasu - choć mnie to już strasznie denerwuje. Podobnie jak antena (magnes). No ale tak bywa - w lipcu chcę powalczyć.
Do skrzynki bezpieczników kabel bezproblemowo idzie ułożyć pod plastikami, chyba nawet specjalnie nie trzeba nic odkręcać. Obejrzałem to sobie dokładnie przy wyciągniętym schowku.
Opcji z przejściem do komory silnika na razie nie analizowałem pod kątem przeprowadzenia kabla.
Do skrzynki bezpieczników kabel bezproblemowo idzie ułożyć pod plastikami, chyba nawet specjalnie nie trzeba nic odkręcać. Obejrzałem to sobie dokładnie przy wyciągniętym schowku.
Opcji z przejściem do komory silnika na razie nie analizowałem pod kątem przeprowadzenia kabla.
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
Fajnie schowane radio, dyskretny montaż. Nie masz problemu z operowaniem pokrętłami? Wygląda na dosyć głęboko schowane?
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250