Octavia II facelift + JFK II.
: 2016-04-06, 18:48
Jako ze nie dlugo jade do polski czas przygotowac auto do trasy i wyposazyc w CB. Troche mi zajelo znalezienie miejsca na JFK ale wyszlo ze to radio pasuje idealnie to octavii. Ale zaczne od instalacji antenowej:
Troche inna glowka niz zwykle bo chcialem wlutowac kabel bezposrednio w zlacze bez dodatkowego DV jak w glowce PL. Wszystko na kablu RF5 wiec musialem troche wejscie rozwiercic zeby goraca zyla weszla bez "strugania". Bez wzmacniania bo sie balem ze mi gwintu zabraknie na dachu, poza tym zarowno t27 jak i SS1200 siedza ospowiednio sztywno, ciekawostka ze T27 nie gwizdze przy zadnej predkosci. Zeby dobrego bylo za dosc na obu koncach i goraca zyla i oplot przylutowane do zlaczy.
No i radio, JFK to kawal pudla ale w koncu znalazlem idealne miejsce. Przy dzwigni biegow jest maly schowek ktory wyskakuje po odkreceniu dwoch srubek. Radio pasuje tam idealnie na wcisk tak ze siedzi ciasno ale da sie je rekami wyjac. Jedyna modyfikacja to podciecie delikatnie plastiku we wnece zeby radio weszlo glebiej i sie oparlo na kanalach powietrznych i nie przeszkadzalo przy wrzucaniu jedynki. Ale zajelo mi to 5 minut dremelem i nie ma zadnego wplywu na reszte paneli bo nie naruszamy zadnych srubek, zatrzaskow czy mocowan. Dodatkowo powstaje pod radiem przestrzen z ktorej idealnie slychac fabryczny glosnik...
Octavia jest autem bardzo wdziecznym do grzebania poniewaz calosc wnetrza da sie rozebrac dwoma srubokretami jesli tylko mamy odrobine cierpliwosci. Zostalo mi jeszcze wymyslenie gdzie wsadzic glosnik zewnetrzny (USP 20). Rowniez mam wielki dylemat co zrobic z wolna przestrzenia pod radiem, czy pchac tam glosnik, czy wzmacniacz. Idealnie by tam wpasowala jakas witamina i mialbym dobry dostep do przelacznikow. Znajde dojscie z aku do kabiny to bede kombinowal, moze papuge znowy wrzucic pod maske...
Generalnie wyszlo calkiem nie zle, zero zaklucen z auta nawet na powylaczanych filtrach, wskazowka SWR prawie nie drgnie, gotowy do drogi :)
Troche inna glowka niz zwykle bo chcialem wlutowac kabel bezposrednio w zlacze bez dodatkowego DV jak w glowce PL. Wszystko na kablu RF5 wiec musialem troche wejscie rozwiercic zeby goraca zyla weszla bez "strugania". Bez wzmacniania bo sie balem ze mi gwintu zabraknie na dachu, poza tym zarowno t27 jak i SS1200 siedza ospowiednio sztywno, ciekawostka ze T27 nie gwizdze przy zadnej predkosci. Zeby dobrego bylo za dosc na obu koncach i goraca zyla i oplot przylutowane do zlaczy.
No i radio, JFK to kawal pudla ale w koncu znalazlem idealne miejsce. Przy dzwigni biegow jest maly schowek ktory wyskakuje po odkreceniu dwoch srubek. Radio pasuje tam idealnie na wcisk tak ze siedzi ciasno ale da sie je rekami wyjac. Jedyna modyfikacja to podciecie delikatnie plastiku we wnece zeby radio weszlo glebiej i sie oparlo na kanalach powietrznych i nie przeszkadzalo przy wrzucaniu jedynki. Ale zajelo mi to 5 minut dremelem i nie ma zadnego wplywu na reszte paneli bo nie naruszamy zadnych srubek, zatrzaskow czy mocowan. Dodatkowo powstaje pod radiem przestrzen z ktorej idealnie slychac fabryczny glosnik...
Octavia jest autem bardzo wdziecznym do grzebania poniewaz calosc wnetrza da sie rozebrac dwoma srubokretami jesli tylko mamy odrobine cierpliwosci. Zostalo mi jeszcze wymyslenie gdzie wsadzic glosnik zewnetrzny (USP 20). Rowniez mam wielki dylemat co zrobic z wolna przestrzenia pod radiem, czy pchac tam glosnik, czy wzmacniacz. Idealnie by tam wpasowala jakas witamina i mialbym dobry dostep do przelacznikow. Znajde dojscie z aku do kabiny to bede kombinowal, moze papuge znowy wrzucic pod maske...
Generalnie wyszlo calkiem nie zle, zero zaklucen z auta nawet na powylaczanych filtrach, wskazowka SWR prawie nie drgnie, gotowy do drogi :)