VW Vento by Ferbus
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
VW Vento by Ferbus
Witam.
Przyszła pora żeby pokazać Wam moją instalację CB w samochodzie
Auto: VW Vento 1.8 B+G.
Radio: President Valery made in the Philipphines
Antena: Sirio Delta 27 M95 + w zapasie President ML-145.
No więc...:
Radio mam zamontowane przy nogach pasażera:
Jak widać na całe szczęście w końcu kable nie plączą się pod nogami
Uchwyt do mikrofonu jest przykręcony do plastikowej zaślepki (wszystko się dobrze trzyma)
Tutaj zdjęcie "dziury" od zewnątrz:
"Dziura" od wewnątrz:
Wtyk do główki (nie dawałem żadnego wzmocnienia):
Przewód poprowadziłem dachem do słupka bocznego po prawej str.:
I oczywiście słupkiem w dół:
Tyle zostało mi ori kabla, który dalej idzie pod fotelem pasażera, do tunelu środkowego i do radia
A tak wygląda już zamontowana antena na samochodzie:
Jak widać, dach jest całkiem sztywny i nie gnie się:
Z zestawu jestem całkiem zadowolony, chodź nie powiem że ostatnimi czasy jak kupiłem ML`kę Presidenta, to jednak chętniej z nią jeżdżę, bo dłuższa lecz niestety magnes...
W planach mam właśnie dać coś dłuższego w dziurkę, np. Alana 9 Plus, lub Megawatta 3000...
Radio już nie buczy i mnie nie wk***ia prąd pociągnięty oczywiście z akumulatora.
Mam jeszcze podpięty głośnik zewnętrzny, ponieważ dźwięk który idzie z ori głośnika jest przytłumiony poprzez tunel środkowy... Niestety na chwilę obecną nie mam jego zdjęć.
Będę starał się na bieżąco aktualizować temat, a na chwilę obecną zapraszam do komentowania instalki i oddawania głosów w ankiecie
Pzdr.
Przyszła pora żeby pokazać Wam moją instalację CB w samochodzie
Auto: VW Vento 1.8 B+G.
Radio: President Valery made in the Philipphines
Antena: Sirio Delta 27 M95 + w zapasie President ML-145.
No więc...:
Radio mam zamontowane przy nogach pasażera:
Jak widać na całe szczęście w końcu kable nie plączą się pod nogami
Uchwyt do mikrofonu jest przykręcony do plastikowej zaślepki (wszystko się dobrze trzyma)
Tutaj zdjęcie "dziury" od zewnątrz:
"Dziura" od wewnątrz:
Wtyk do główki (nie dawałem żadnego wzmocnienia):
Przewód poprowadziłem dachem do słupka bocznego po prawej str.:
I oczywiście słupkiem w dół:
Tyle zostało mi ori kabla, który dalej idzie pod fotelem pasażera, do tunelu środkowego i do radia
A tak wygląda już zamontowana antena na samochodzie:
Jak widać, dach jest całkiem sztywny i nie gnie się:
Z zestawu jestem całkiem zadowolony, chodź nie powiem że ostatnimi czasy jak kupiłem ML`kę Presidenta, to jednak chętniej z nią jeżdżę, bo dłuższa lecz niestety magnes...
W planach mam właśnie dać coś dłuższego w dziurkę, np. Alana 9 Plus, lub Megawatta 3000...
Radio już nie buczy i mnie nie wk***ia prąd pociągnięty oczywiście z akumulatora.
Mam jeszcze podpięty głośnik zewnętrzny, ponieważ dźwięk który idzie z ori głośnika jest przytłumiony poprzez tunel środkowy... Niestety na chwilę obecną nie mam jego zdjęć.
Będę starał się na bieżąco aktualizować temat, a na chwilę obecną zapraszam do komentowania instalki i oddawania głosów w ankiecie
Pzdr.
Ostatnio zmieniony 2013-09-09, 15:50 przez Ferbus, łącznie zmieniany 3 razy.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
DziękiEazy pisze:Elegancko
Zrobiłem takie samoróbki na podobę ori celowo dłuższe, żebym mógł je sobie palcami odkręcać bez użycia klucza (w tym przypadku 8).Eazy pisze: Te śruby na uchwycie celowo nie dokręcone, czy za długie? Bardzo fajnie to wszystko wygląda
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
ładnie kolego a mozesz zapodac fotki jak to wyglada w srodku(chodzi mi o podsufitke w miejscu montazu anteny)
Uniden PC122xl - Sirio ml 145/T5000
Mój montaż
Mój montaż
zejeb *** robota, pełna profeska i trzeba przyznać że ... to wygląda
Osobiście też bedzie dziurka po długich namowach kolegów ze w dachu :) to i tak też będzie auto obdarte z tworzywa czeka na montaż Sirio T3.
hmm a jak słychać tą antenkę bardzo czy to rozbieżne opinie ??
Zdjęcia pierwsza klasa :)
Osobiście też bedzie dziurka po długich namowach kolegów ze w dachu :) to i tak też będzie auto obdarte z tworzywa czeka na montaż Sirio T3.
hmm a jak słychać tą antenkę bardzo czy to rozbieżne opinie ??
Zdjęcia pierwsza klasa :)
mobil.1 - Stabo 3001e (po Sinad) + EC2002 -> Sirio Turbo 800 (reling)
mobil.2 - Uniden pro 520 + Diesel 360-82 -> Delta 27
mobil.3 - poszukuje JC-3031 ?? + Sirio T3 (dziurka)
SPRZEDAM -- Diesel 360-82
SPRZEDAM -- President JACK info PW
mobil.2 - Uniden pro 520 + Diesel 360-82 -> Delta 27
mobil.3 - poszukuje JC-3031 ?? + Sirio T3 (dziurka)
SPRZEDAM -- Diesel 360-82
SPRZEDAM -- President JACK info PW
katapultion, na dniach wrzucę foto jak wygląda podsufitka... Niestety jest trochę wybrzuszenie, ale nie przeszkadza to
jaroce80, dzięki za dobrą ocenę
pavlorbr, również dzięki co do zamiany Turbo 1000 na Deltę, to hmm... Delta będzie podobnie nadawać, trochę lepiej słyszeć, więc raczej jest sens, ale tylko ze względu na odbiór, który jest również mniej "szumny"
Co do gwizdów anteny itp. To niestety prawda... U mnie zaczyna się odzywać między 70 a 80 km/h. Ostatnio nawet ojciec uznał że to łożysko w kole, ale szybko mu wybiłem to z głowy.
jaroce80, dzięki za dobrą ocenę
pavlorbr, również dzięki co do zamiany Turbo 1000 na Deltę, to hmm... Delta będzie podobnie nadawać, trochę lepiej słyszeć, więc raczej jest sens, ale tylko ze względu na odbiór, który jest również mniej "szumny"
Co do gwizdów anteny itp. To niestety prawda... U mnie zaczyna się odzywać między 70 a 80 km/h. Ostatnio nawet ojciec uznał że to łożysko w kole, ale szybko mu wybiłem to z głowy.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
hehe, bo powiem Ci że podobny dźwięk wydaje... Ciężko to nazwać a że po kilku głębszych był, to szukał dziury w całymjaroce80 pisze:znawca tematu coFerbus pisze: ojciec uznał że to łożysko w kole
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
hmm a ciekawe jak np. z antenkami bez tej sprężyny "R" typu gamma I bez R :D czy tez słychać ich podczas jazdy czy nie... bo 80 km/h to dość szybko się odzywa a myślę nad takową delta i teraz juz sam nie wiem.
Taka moja uwaga; nie trzeba by aby tej podkładki "trójkąta" dać pod główkę, nie w celu masy bo to akurat ładnie wyczyściłeś ale zeby nie chciało po dłuższym użytkowaniu wydzierać tej główki własnie przez zbyt wąski montaż od spodu, albo ew większą podkładkę ??
Ja u Siebie pewnie dam krążek z chromoniklu wielkości plyty CD bo u mnie mieko na suficie
Taka moja uwaga; nie trzeba by aby tej podkładki "trójkąta" dać pod główkę, nie w celu masy bo to akurat ładnie wyczyściłeś ale zeby nie chciało po dłuższym użytkowaniu wydzierać tej główki własnie przez zbyt wąski montaż od spodu, albo ew większą podkładkę ??
Ja u Siebie pewnie dam krążek z chromoniklu wielkości plyty CD bo u mnie mieko na suficie
mobil.1 - Stabo 3001e (po Sinad) + EC2002 -> Sirio Turbo 800 (reling)
mobil.2 - Uniden pro 520 + Diesel 360-82 -> Delta 27
mobil.3 - poszukuje JC-3031 ?? + Sirio T3 (dziurka)
SPRZEDAM -- Diesel 360-82
SPRZEDAM -- President JACK info PW
mobil.2 - Uniden pro 520 + Diesel 360-82 -> Delta 27
mobil.3 - poszukuje JC-3031 ?? + Sirio T3 (dziurka)
SPRZEDAM -- Diesel 360-82
SPRZEDAM -- President JACK info PW
Gamma 1 bez R, również będzie się odzywała, tylko pewnie przy większych prędkościach...
Co do trójkątnej podkładki, to ja do swojej główki nie miałem jej w komplecie. Tak jak widać, to główka jest kompletna i nic nie brakuje. wbrew pozorom, to ta nakrętka jest całkiem pokaźna i dlatego nie dawałem wzmocnienia.
Przy ewentualnej zmianie główki jednak pomyśle żeby coś podłożyć już na zaś
Co do trójkątnej podkładki, to ja do swojej główki nie miałem jej w komplecie. Tak jak widać, to główka jest kompletna i nic nie brakuje. wbrew pozorom, to ta nakrętka jest całkiem pokaźna i dlatego nie dawałem wzmocnienia.
Przy ewentualnej zmianie główki jednak pomyśle żeby coś podłożyć już na zaś
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Planuje finalnie Megawatta 3000Olotg99 pisze:Wszystko cacy.... Brakuje tylko konkretnego bata
P.S. Czym kręciłeś uchwyt do konsoli?
Uchwyt dałem na krótkie wkręty.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.