Vw Passat B5 FL - Pr Harry III + Pr Florida

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

boss
Posty: 15
Rejestracja: 2013-05-07, 11:38
Lokalizacja: epj

Vw Passat B5 FL - Pr Harry III + Pr Florida

Post autor: boss »

Witam. Użytkownikiem CB jestem od jakiś 7 lat. Do tej pory miałem w sumie jedno radio a był to poczciwy Herbert lecz coś mu dolega (piszczy przy nadawaniu, czeka go wizyta w sinadzie) zastąpiłem go Harry III (wiem,wiem :oops: ) Anteny Hmm praktycznie zawsze miałem ML145. 2xPr jedno Sirio które mam do tej pory ale zdarzyło się też coś krótszego i tak przerobiłem Pr Georgie , Hustlera :evill: i zakończyło się na Pr Floridzie.

Ale do sedna obecnie w aucie mam Harrego III i Floridę

Radio schowane w podłokietniku w lekko przerobionej przeze mnie kieszeni 1DIN :evi:
Obrazek
Kabel zasilający jest już schowany radio startuje po odpaleniu ;-) Zielone podświetlanie to pamiątka po wcześniejszym aucie 8-) Jest schowane w podłokietniku wiec nie przeszkadza ponieważ zamyka się on całkowicie ;-)

Mikrofon został przedłużony i wylądował kolo zmieniarki
Obrazek
Obrazek

Antena prawy tył:
Obrazek

Instalacja miała być w mirę dyskretna a jednocześnie efektywna

Z racji że szukając radia dla dziewczyny trafięłm na forum i od nowa się zaraziłem :evi:

Radio dla niej znalazłem i tak prezentowany zestaw został wygaszony, Harry w podłokietniku a 15cm dalej zatknięty miedzy tunel a siedzenie trafił Yosan PRO 120 tuning Konektor a na dachu Sirio ML 145 Florida wozi się na tylnym podszybiu :shrek:

Radio jeszcze trochę potestuje i trafi do laguny a u mnie zmiany. I teraz nie wiem czy reaktywować Herberta czy oddać Harrego Hasanowi :roll: Antenę też zmienię wykorzystam podstawkę od MLki ale jeszcze nie wiem co wkręcę rozważam Sirio Turbo 800 lub 5000 :evi: Ale już na prosto ML145 trochę mi wadzi przy wjeździe do garażu pochylając 5000 myślę że było by podobnie :roll:
scifo
Posty: 40
Rejestracja: 2012-11-05, 20:22
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: scifo »

boss pisze:Instalacja miała być w mirę dyskretna a jednocześnie efektywna
I udało Ci się. Gratulacje.
Harry III
Turbo 1000/2000/3000 (black)
Bezpiecznik

Post autor: Bezpiecznik »

boss pisze:Instalacja miała być w mirę dyskretna a jednocześnie efektywna
Montaż radia fajny, ale efektywność z floridą jest taka jakby krzyczał przez okno :mrgreen:
boss
Posty: 15
Rejestracja: 2013-05-07, 11:38
Lokalizacja: epj

Post autor: boss »

Dlatego planuje zmiany ;-)
Awatar użytkownika
DR-DM
Posty: 1763
Rejestracja: 2011-10-31, 00:32
Lokalizacja: Osielec / JN99VQ

Post autor: DR-DM »

Ładnie zamontowane radio :bravo:
Co do anteny, to dla mnie Florida jakoś dyskrenie nie wygląda. Dyskretna antena to Triflex zamiast FM-ki.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000

UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
boss
Posty: 15
Rejestracja: 2013-05-07, 11:38
Lokalizacja: epj

Post autor: boss »

Przerabiałem w innym aucie w sumie to samo co ta florida ale nie trzeba rwać podsufitki. A dyskretna nie miałem na myśli zupełnie nie widoczna ale nie wali w oczy jak Turbo 5000
Awatar użytkownika
DR-DM
Posty: 1763
Rejestracja: 2011-10-31, 00:32
Lokalizacja: Osielec / JN99VQ

Post autor: DR-DM »

Za to T5000 jest mega efektywna :mrgreen:
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000

UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
Bezpiecznik

Post autor: Bezpiecznik »

Santiago się tak nie rzuca w oczy jak T5000, a EFEKTYWNOŚĆ podobna :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Bezpiecznik pisze:Santiago się tak nie rzuca w oczy jak T5000, a EFEKTYWNOŚĆ podobna :mrgreen:
Oby tylko "podobna" :-P
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
boss
Posty: 15
Rejestracja: 2013-05-07, 11:38
Lokalizacja: epj

Post autor: boss »

Przemyślę ten tamt w sumie czemu nie. Na początek zmiana Floridy na Sirio Turbo 1000 na magnesie z ML145 :mrgreen: Powinno to troszkę ożywać Harrego :-D

Yosan w pasku ale już niedługo :roll:
Obrazek
Obrazek
Czarny uchwyt na mik już zostanie :mrgreen:
Obrazek
Mobil 1: Pr Harry III + Sirio Turbo 1000 Mag
Mobil 2: Yosan Pro 120 mod Konektor + Sirio ML145
jero

Post autor: jero »

Z której strony na instalacja jest efektowna.Jedynie w tym pierwszym poście radio ładnie zamontowane,ale co z głośnikiem
Radio wcisnięte obok fotela (tak wygląda),kikut na magnesie. :-(
Awatar użytkownika
cassiopeia
Posty: 6364
Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
Znak/ranga: 161CBF081
Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
Has thanked: 3 times
Kontakt:

Post autor: cassiopeia »

Z której strony na instalacja jest efektowna
miała być
boss pisze:efektywna
ale taka też jakośnie jest :lol:
NIEZNAJOMOŚĆ PRAWA SZKODZI

-.-. .- ... ... .. --- .--. . .. .-
boss
Posty: 15
Rejestracja: 2013-05-07, 11:38
Lokalizacja: epj

Post autor: boss »

Na moje potrzeby wystarczala więc nie macie co nabijac ot. W drodze juz turbo 1000
Mobil 1: Pr Harry III + Sirio Turbo 1000 Mag
Mobil 2: Yosan Pro 120 mod Konektor + Sirio ML145
jero

Post autor: jero »

boss pisze:Na moje potrzeby wystarczala więc nie macie co nabijac ot. W drodze juz turbo 1000
Kolego wstawiasz zdjęcia dajesz opisz i liczysz na komentarz a teraz sie czepiasz że nabija ktoś OT.Ja tu nie widzę OT
Przecież każdy może ocenić,a jak ci nie pasuje że ktoś z krytykował twój montaż to nie wklejaj żadnych zdjęć.

T
scifo
Posty: 40
Rejestracja: 2012-11-05, 20:22
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: scifo »

Fakt, że kolega niepotrzebnie się unosi. Ja jednak podtrzymuję że Harrego ładnie wkomponował a antena... no cóż - każdemu wedle uznania. Jeśli chodzi o Yosanka to trudno tu mówić w ogóle o montażu, równie dobrze mógłby leżeć na siedzeniu pasażera, ale rozumiem, że nie to kolega poddawał pod ocenę.
Harry III
Turbo 1000/2000/3000 (black)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen”