Volvo V50

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
MemphisCK
Posty: 3
Rejestracja: 2012-01-14, 22:20
Lokalizacja: Kielce

Volvo V50

Post autor: MemphisCK »

Witam wszystkich.
Poniżej mój montaż, kabli ani centymetr nie widać w środku, dopiero w bagażniku kawałek. Zasilanie podpięte przed zapalniczkę z tyłu. Radio zamocowane na taśmie Dual Lock, trzyma się bardzo ładnie.
Dziś byłem na drugim strojeniu, bo pierwsze nie wzbudziło mojego zaufania, wynik przy drugim strojeniu SWR 1.3 1.1 1.3. Radio Harry III + Sirio Omega 27 od Hasana :bravo:
Do usłyszenia na trasie.
Mobil: President Harry III ASC + Sirio Omega 27
Awatar użytkownika
Pawciu
Posty: 1111
Rejestracja: 2009-09-22, 18:42
Lokalizacja: Skierniewice KO01BW87

Post autor: Pawciu »

piękny montaż :bravo:
M1. Johnny III tuning + President texas 208 + ESP-12

Nigdy nie narzekaj , że w życiu masz pod górę , jeżeli zdecydowałeś ,że idziesz na sam szczyt
Awatar użytkownika
Eazy
Posty: 2227
Rejestracja: 2011-09-28, 21:53
Lokalizacja: KO02KC

Post autor: Eazy »

Hehe - fajne, jeszcze nie widziałem mikrofonu mocowanego w takim miejscu :mrgreen:
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is a history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift... That's why it is called the present.
.
Najdzel
Posty: 213
Rejestracja: 2011-08-16, 21:45
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Najdzel »

Fajny montaż, tylko czy wygodnie Ci z obsługą radyjka i mikrofonu w tym miejscu ? ;)

A o antenkę się nie martwisz zostawiając ją cały czas na dachu ?
President Valery + Densei 2002 Tuning Konektor + Sirio ML 145
Awatar użytkownika
MemphisCK
Posty: 3
Rejestracja: 2012-01-14, 22:20
Lokalizacja: Kielce

Post autor: MemphisCK »

Właśnie dlatego jest antena na magnesie bo chowam ją prawie zawsze, niestety takie polskie realia... Radio tak samo na rzep zrobione żeby w razie dłuższego postoju schować/wziąć ze sobą.
Radio obsługuje bez problemu, SQ nawet bezproblemowo się da przestawić, tak samo rf gain, mam dość długie ręce ;-) Mikrofon jest bardzo blisko, łatwo trafić odkładając w uchwyt dołączony do zestawu. Pewnie jak coś nie będzie pasować to pozmieniam, ale nie bardzo jest pole manewru w tym aucie.
Mobil: President Harry III ASC + Sirio Omega 27
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Radio fajnie zamontowane :-) cieszy oko brak walających się przewodów, tylko antena... Szkoda że nie w dziurce lub przynajmniej na relingu ;-)
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Najdzel
Posty: 213
Rejestracja: 2011-08-16, 21:45
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Najdzel »

MemphisCK pisze:Właśnie dlatego jest antena na magnesie bo chowam ją prawie zawsze, niestety takie polskie realia...
To polecam zastosować przeźroczystą folie pod spód podstawy- przynajmniej zawsze to jakaś dodatkowa ochrona przed porysowaniem dachu ;-)
President Valery + Densei 2002 Tuning Konektor + Sirio ML 145
Awatar użytkownika
Kilobajt
Posty: 476
Rejestracja: 2010-01-11, 22:43
Lokalizacja: Opole

Post autor: Kilobajt »

Przyjemne, bezpieczne, auto ale to radio pod kolanem nie wzbudza mojego zaufania.
Pomyśl co będzie w przypadku dzwonu- kolana nie da się tak łatwo wyleczyć.

Brawo za to że tak ładnie schowałeś przewód od anteny i zasilania.

Pozdrawiam,
pavlorbr
Posty: 78
Rejestracja: 2011-12-01, 17:10
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: pavlorbr »

Ferbus pisze:Radio fajnie zamontowane :-) cieszy oko brak walających się przewodów, tylko antena... Szkoda że nie w dziurce lub przynajmniej na relingu ;-)
heh widzisz tam gdzieś reling ?? :shock: :shock: :shock: bo albo nie dowidzę albo z rozpędu ze kombi i musi mieć reling :D :mrgreen:

wszystko całkiem fajnie :) heh przy otwieraniu drzwi masz dodatkowy ogranicznik - długość kabla mikrofonowego :) :-P
mobil.1 - Stabo 3001e (po Sinad) + EC2002 -> Sirio Turbo 800 (reling)
mobil.2 - Uniden pro 520 + Diesel 360-82 -> Delta 27
mobil.3 - poszukuje JC-3031 ?? + Sirio T3 (dziurka)

SPRZEDAM -- Diesel 360-82
SPRZEDAM -- President JACK info PW
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Oż kurde hehehe :mrgreen: nie zauważyłem że kolega relingu nie ma :-D no ładnie mi się na oczy rzuciło... :-P
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Awatar użytkownika
Piotrek-Bytom
Posty: 2142
Rejestracja: 2011-05-28, 13:02
Lokalizacja: Bytom JO90KI

Post autor: Piotrek-Bytom »

Dlaczego wszyscy mają radia z presidenta :cry:
Mnie nie stac :-|
Ale jak szlachta drzewem pali w piecu to i na presidenta ma :mrgreen:
Montaż 5 + ;-)
Awatar użytkownika
Skorupa
Posty: 1361
Rejestracja: 2011-03-18, 10:49
Lokalizacja: Wieluń JO91GF

Post autor: Skorupa »

piotrekCB pisze:Dlaczego wszyscy mają radia z presidenta
Bo się nie znają :-D
Probe041
Posty: 15
Rejestracja: 2011-05-03, 17:20
Lokalizacja: DW

Post autor: Probe041 »

Jak się spisuje rzep? Nie odrywa się cały od deski? :-)
pavlorbr
Posty: 78
Rejestracja: 2011-12-01, 17:10
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: pavlorbr »

Probe041, jak dobrze odtłuścisz benzyną ekstrakcją radio i powierzchnie w samochodzie, można trochę podgrzać suszarką sam rzep - tu uwierz nie chciałbyś tego potem odrywać, tak siedzi oczywiście mowa o firmowych 3M dual lock
mobil.1 - Stabo 3001e (po Sinad) + EC2002 -> Sirio Turbo 800 (reling)
mobil.2 - Uniden pro 520 + Diesel 360-82 -> Delta 27
mobil.3 - poszukuje JC-3031 ?? + Sirio T3 (dziurka)

SPRZEDAM -- Diesel 360-82
SPRZEDAM -- President JACK info PW
Awatar użytkownika
Francuz
Posty: 3543
Rejestracja: 2007-11-29, 15:23
Lokalizacja: Sosnowiec
Been thanked: 2 times

Post autor: Francuz »

Ładnie.
Wyprowadzenie kabla antenowego identiko jak u mnie :mrgreen:
Radyjko spasowane do kokpitu ze smakiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Volvo”