Daf XF 105 moja zabawka

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

mirek260277
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-21, 21:20
Lokalizacja: Kalisz

Daf XF 105 moja zabawka

Post autor: mirek260277 »

Witam u mnie w autku zastosowałem takie rozwiązanie możne nie ideał ale efekty zadowalające

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

uczę się wstawiać zdjęcia wiec tego procesu proszę nie komentować :hopla: :hopla: :hopla:


Post poprawiłem :) >Bartecki<
Ostatnio zmieniony 2013-09-14, 08:37 przez mirek260277, łącznie zmieniany 1 raz.
rytek
Posty: 33
Rejestracja: 2013-09-11, 20:03
Lokalizacja: polski

Post autor: rytek »

no ładnie

A radio to :?:
Awatar użytkownika
Florek
Posty: 789
Rejestracja: 2012-05-03, 14:27
Lokalizacja: Szczecin / Pyrzyce

Post autor: Florek »

Radio to SS3900eft o ile się nie myle
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black

Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
mirek260277
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-21, 21:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: mirek260277 »

Radio
to Super Jopix 2000
Awatar użytkownika
KaeRZet
Posty: 484
Rejestracja: 2011-03-25, 17:47
Lokalizacja: USA

Post autor: KaeRZet »

Super ! fajna ciężarówka ;-)

pytanie trochę nie na temat, brzmi : ile taka ciężarówka ma mocy i jakiej firmy motor napędza tą maszynę ?

rozglądam się za ciężarówką dla siebie, ale musze dozbierać dużo kasiory, do tego teraz wziąłem się za remont domu , i kasa idzie jak woda z hydrantu :(

http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4050677800.html

lub ten
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4050676810.html

nie oglądałem/jeździłem jeszcze bo nie lubię się wygrzewać na coś bez kasiory :(
mirek260277
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-21, 21:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: mirek260277 »

Witam ten Dafik ma moc 460 koni silnik firmy Paccar radzi sobie pod górkę z ładunkiem ale mogło by być lepiej -zawsze apetyt rośnie w miarę jedzenia
Awatar użytkownika
Pawel2113
Posty: 2444
Rejestracja: 2012-02-15, 05:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawel2113 »

Silnik to 12'sto litrowy Paccar MX 462KM ;-)

KaeRZet wy w stanach macie całkiem inne standardy dla ciężarówek, więc nie ma co porównywać europejczyków z amerykańskimi truck'ami ;-)
Mobil 1: U68XL + FD2020 + Sirio T2000
Baza: Superstar 360FM + Densei EC2002 + Antron A99

Sprzedam: Cobra 21LTD, Alan 18, anteny. Info na PW ;-)
Awatar użytkownika
korni8808
Posty: 792
Rejestracja: 2013-08-01, 11:59
Lokalizacja: Jawor / JO81CB(42GL)

Post autor: korni8808 »

W USA to chyba lepiej Volvo VLN zakupić i z głowy

Silniki w USA są podobne jak w europie.
mirek260277
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-21, 21:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: mirek260277 »

Kolega Pawel2113 uzupełnił dane miło że na tym forum ludzie maja wiedzę na temat dużych mobilów - ja oczywiście w Szwecji spędzam sobotę i niedziele pozdrawiam




--------życie mierzone w kilometrach ----------
Awatar użytkownika
Pawel2113
Posty: 2444
Rejestracja: 2012-02-15, 05:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawel2113 »

Silniki w stanach niekoniecznie są podobne jak w europie. Inne normy spalin i całkiem inne zapotrzebowanie klientów powodują to, że są nieraz znaczne różnice.
Nawet sama kultura pracy silników "amerykańskich" i tych produkowanych w europie jest całkiem inna. Różnice są również duże w samym osprzęcie silnika
Mobil 1: U68XL + FD2020 + Sirio T2000
Baza: Superstar 360FM + Densei EC2002 + Antron A99

Sprzedam: Cobra 21LTD, Alan 18, anteny. Info na PW ;-)
Awatar użytkownika
Kilobajt
Posty: 476
Rejestracja: 2010-01-11, 22:43
Lokalizacja: Opole

Post autor: Kilobajt »

Pawel2113 pisze:Różnice są również duże w samym osprzęcie silnika
I w spożyciu paliwa ;)


Wracając do instalacji w DAFiku to całkiem przyjemna i sprzęt konkretny. Jestem Ciekaw jak się na niego zapatrują (zwłaszcza na radio), podczas kontroli policjanci, we Włoszech, Francji, Austrii, Szwajcarii. Nie żebym był przeciw ale różne legendy krążą wśród kierowców...

Co do instalacji to zdecydowanie odsunął bym cewkę anteny od budy aby nie była przysłonięta. Może to poprawi strojenie o którym była mowa w innym wątku.


A propo, ostatni na forum pojawia się coraz więcej dużych mobili. To cieszy że chcą poprawiać swoje instalacje, może za niedługo w eterze zapanuje "lepsza jakość".
Awatar użytkownika
Pawel2113
Posty: 2444
Rejestracja: 2012-02-15, 05:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawel2113 »

Kilobajt - większe zużycie paliwa to też przyczyna szybsze jazdy ciągnikami - jest jednak różnica między 85 km/h, a np. 110-130 km/h ;-)
Mobil 1: U68XL + FD2020 + Sirio T2000
Baza: Superstar 360FM + Densei EC2002 + Antron A99

Sprzedam: Cobra 21LTD, Alan 18, anteny. Info na PW ;-)
mirek260277
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-21, 21:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: mirek260277 »

Zużycie paliwa to w tym zawodzie od nogi Panowie zależny i to w wielkim procencie i jak mówią koledzy od tego czy szeryf płaci na czas ....a co do lepszej jakości to wszystko od finansów niestety zależy na co dzień przebywam w ciężarówkach i dramat jak można sobie życie utrudnić dużo by pisać - kierowcy to trudna grupa zawodowa ludzie tu dostają na głowę inaczej to wygląda będąc tu na co dzień a inaczej widząc samochód na drodze zawsze jesteśmy spóźnieni i wierzcie mi nie z naszej winy -trochę odbiegliśmy od tematu zaraz będzie kącik do zwierzeń :-D ale ja nie widzę siebie w innej pracy A co do reakcji policji na radio ja do okupanta nie jeżdżę mój kierunek to Skandynawia przy kontroli fakt więcej na radio spoglądają niż w papiery :hopla: :hopla: :hopla:
RobertG7
Posty: 76
Rejestracja: 2013-07-29, 16:22
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: RobertG7 »

@mirek, gdybyś z łaski swojej kilka przecinków wstawił to nawet można byłoby zrozumieć sens wpisu, dzięki.

A co do DAFa, to trochę twarde zawieszenie ma i skrzynia mało precyzyjna. Volvo to inna liga (europejskie).
Na kontynencie amerykańskim auta składane są pod konkretne zamówienia, możemy takiego trucka dostać z różnymi silnikami i skrzyniami różnych producentów. Spalanie jest podobne, oczywiście przy podobnych prędkościach jak to już Ktoś wcześniej zauważył.

Mam natomiast pytanie do Autora wątku: masz oryginalnie montowaną antenę za kabiną? Jeżeli tak to opisz jaką ma sprawność. Ja nie mam już cierpliwości do tej instalacji, z bliskich stacji mobilnych same trzaski, z dalszych już lepiej. Może to wina agregatu na chłodni...Ale w sumie przy niepracującym jest podobnie.
Jak jest u Ciebie?
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd.
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
mirek260277
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-21, 21:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: mirek260277 »

RobertG7 - co do anteny sprawdź czy nie dostała luzu na boki , to w Dafie norma , moja tam spisywała sio ok do czasu aż się poluzowała i po-prostu urwał się kabel ale dostać się pod tapicerkę to już inny temat . Teraz jest na uchwycie rynienkowym z drugiej strony, podłączona do mojego radia około 12 max 15 z bazą , coś w tych antenach musi być ciekawego bo u trzech gości co ustawiają SWR otrzymałem pytanie czy chce ją sprzedać ------są przecinki ------
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ciężarowe”