JFK II modyfikowane czy nie
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
JFK II modyfikowane czy nie
Witam
Chcę zakupić radyjko JFK II tylko mam dylemat:
Na allegro można kupić radyjko przed modyfikacją ASC i RFG za kwot 879 zł z 3 letnią gwaranvją, natomiast po modyfikacji kosztuje 1100 zł.
220 zł różnicy to sporo.
I teraz moje pytanie czy warto kupić przed modyfikacja? czy takie radio bez modyfikacji jest kiepskim radiem?
Czy zwykły urzytkownik który porusza się z miejsca A do B i chce mieć dobrej jakości radio jest w stanie zauważyć znaczącą różnice?
Radyjko będzie współpracowało z antenką SIRIO TURBO 5000 PL na magnesie w samocdzie Renault Grand Scenic 1,9 dCi
Za wasze sugestie z góry dzieki.
Chcę zakupić radyjko JFK II tylko mam dylemat:
Na allegro można kupić radyjko przed modyfikacją ASC i RFG za kwot 879 zł z 3 letnią gwaranvją, natomiast po modyfikacji kosztuje 1100 zł.
220 zł różnicy to sporo.
I teraz moje pytanie czy warto kupić przed modyfikacja? czy takie radio bez modyfikacji jest kiepskim radiem?
Czy zwykły urzytkownik który porusza się z miejsca A do B i chce mieć dobrej jakości radio jest w stanie zauważyć znaczącą różnice?
Radyjko będzie współpracowało z antenką SIRIO TURBO 5000 PL na magnesie w samocdzie Renault Grand Scenic 1,9 dCi
Za wasze sugestie z góry dzieki.
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
1050 dla forum, więc różnica nieco mniejsza Według mnie warto od razu dołożyć i wyeliminować słabe punkty radia. Na podstawową 40 będzie bardzo dobre, chociaż cena wysoka i osobiście wolałbym CRE 8900 Na YT są filmy porównujące pracę JFK II przed i po tuningu
W fabrycznym egzemplarzu ASC rwie, a RFG działa w wąskim zakresie.
W fabrycznym egzemplarzu ASC rwie, a RFG działa w wąskim zakresie.
A co inni na to??jmaniek pisze:1050 dla forum, więc różnica nieco mniejsza Według mnie warto od razu dołożyć i wyeliminować słabe punkty radia. Na podstawową 40 będzie bardzo dobre, chociaż cena wysoka i osobiście wolałbym CRE 8900 Na YT są filmy porównujące pracę JFK II przed i po tuningu
W fabrycznym egzemplarzu ASC rwie, a RFG działa w wąskim zakresie.
Warto czy nie?
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
moim zdaniem nie warto kupować tego radia za taką cenę
Uniden PC122xl - Sirio ml 145/T5000
Mój montaż
Mój montaż
- michalzawodzie
- Posty: 259
- Rejestracja: 2010-09-04, 19:06
- Lokalizacja: z DX Katowice
- Kontakt:
Re: JFK II modyfikowane czy nie
Mój znajomy je miał - zaznaczam miał - bo włączył, miesiąc i sprzedał. Zmienił na harry III bo wg niego mniej szumiało. Poza tym RF-gain i ASC do poprawy. To jego słowa.
I ta cena - za połowę tego to może warto ale i tak nie na stałe.
I ta cena - za połowę tego to może warto ale i tak nie na stałe.
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
Ostatnio maiłem porównanie JFK II bez poprawek i mego po tunigu, różnica znaczna. Dziwne, że radio które wymaga poprawek kosztuje aż tyle. Proponuje znaleźć używkę JFKII i zrobić poprawki, będziesz zadowolony.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Widze, żę masz dwa radyjka.andrzejekgaj pisze:Ostatnio maiłem porównanie JFK II bez poprawek i mego po tunigu, różnica znaczna. Dziwne, że radio które wymaga poprawek kosztuje aż tyle. Proponuje znaleźć używkę JFKII i zrobić poprawki, będziesz zadowolony.
Jakie są twoje spostrzezenia?
Czy HARRY III jest bardzo słabszy od JFK II chodzi mi o filtry obsługę itp.
Czy warto dopłacić 500 zł i brać JFK II.
Dzięki za wszelkie info
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Z moich dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć, że JFK ma dużo lepsze filtry. Do mało siejącego auta spokojnie można wsadzić Harrego.
Dobrze poprawiony Harry III , moim zdaniem działa mniej więcej jak JFK (fabryczny) nie licząc filtrów. Jednak JFK po modach to już inna bajka.
Dobrze poprawiony Harry III , moim zdaniem działa mniej więcej jak JFK (fabryczny) nie licząc filtrów. Jednak JFK po modach to już inna bajka.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
I taka odpowiedź mi się podoba :)andrzejekgaj pisze:Z moich dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć, że JFK ma dużo lepsze filtry. Do mało siejącego auta spokojnie można wsadzić Harrego.
Dobrze poprawiony Harry III , moim zdaniem działa mniej więcej jak JFK (fabryczny) nie licząc filtrów. Jednak JFK po modach to już inna bajka.
A w jakich autkach masz CB?
Chciałem się zorientować czy duże "siewniki" czy nie.
I czy miałeś możliwość podmieniać miedzy autkami w celu porównania?
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Służbowy - 1.4 HDi (turbina sieje na kilka ulic ) ale JFK daje radę.
Prywatny - 1.6 16v benzyna tu nawet harry II dawał radę podłączony do zapalniczki.
Prywatny - 1.6 16v benzyna tu nawet harry II dawał radę podłączony do zapalniczki.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Tu nawet johnny I daje radę (niby co ma siać w tej turbinie???????)andrzejekgaj pisze:Służbowy - 1.4 HDi (turbina sieje na kilka ulic ) ale JFK daje radę.
Wspopmaganie słychac ale potem juz nie.
Mówimy o silniku 1.4 HDI 70 Hp z C2, Forda fiesty, Peugota.
A te chińskie wypusty filipińczyków to loteria i większość ląduje do poprawy. Chińczycy powinni za to zrobić wszystkim wakacje tygodniowe na ich koszt
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-03-16, 22:23
- Lokalizacja: mazowieckie. pl pl pl
U mnie słysze napewno wtryski i wspomaganie elektryczne na radyjku Nawet przy załączonym ASQ podczas manewrów potrafi otworzyć bramkę i słychać donośny num i skrzeczenie w radyjku. Abym nie słyszał zakłuceń musze skręcić SQ prawie na 3/4 i wtedy sporo spada zasięg. Podczas nadawania strasznie słychać trzasi z pracujących wtrysków.olo_Ringelbluma pisze:Tu nawet johnny I daje radę (niby co ma siać w tej turbinie???????)andrzejekgaj pisze:Służbowy - 1.4 HDi (turbina sieje na kilka ulic ) ale JFK daje radę.
Wspopmaganie słychac ale potem juz nie.
Mówimy o silniku 1.4 HDI 70 Hp z C2, Forda fiesty, Peugota.
A te chińskie wypusty filipińczyków to loteria i większość ląduje do poprawy. Chińczycy powinni za to zrobić wszystkim wakacje tygodniowe na ich koszt
No i mam dylema jakie radyjko poradzi sobie z takimi zakłuceniami. Chodzi mi po głowie tylko nowe z gwarancją. Nie potrzebuje wsteg.
Czekam na sugestie.
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie