JFK II modyfikowane czy nie

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Lmoska
Posty: 32
Rejestracja: 2012-12-31, 10:12
Lokalizacja: Puławy

JFK II modyfikowane czy nie

Post autor: Lmoska »

Witam
Chcę zakupić radyjko JFK II tylko mam dylemat:
Na allegro można kupić radyjko przed modyfikacją ASC i RFG za kwot 879 zł z 3 letnią gwaranvją, natomiast po modyfikacji kosztuje 1100 zł.
220 zł różnicy to sporo.
I teraz moje pytanie czy warto kupić przed modyfikacja? czy takie radio bez modyfikacji jest kiepskim radiem?
Czy zwykły urzytkownik który porusza się z miejsca A do B i chce mieć dobrej jakości radio jest w stanie zauważyć znaczącą różnice?
Radyjko będzie współpracowało z antenką SIRIO TURBO 5000 PL na magnesie w samocdzie Renault Grand Scenic 1,9 dCi
Za wasze sugestie z góry dzieki.
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Awatar użytkownika
jmaniek
Posty: 1307
Rejestracja: 2011-04-23, 09:00
Lokalizacja: Mielec

Post autor: jmaniek »

1050 dla forum, więc różnica nieco mniejsza ;-) Według mnie warto od razu dołożyć i wyeliminować słabe punkty radia. Na podstawową 40 będzie bardzo dobre, chociaż cena wysoka i osobiście wolałbym CRE 8900 :-P Na YT są filmy porównujące pracę JFK II przed i po tuningu ;-)

W fabrycznym egzemplarzu ASC rwie, a RFG działa w wąskim zakresie.
Lmoska
Posty: 32
Rejestracja: 2012-12-31, 10:12
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Lmoska »

jmaniek pisze:1050 dla forum, więc różnica nieco mniejsza ;-) Według mnie warto od razu dołożyć i wyeliminować słabe punkty radia. Na podstawową 40 będzie bardzo dobre, chociaż cena wysoka i osobiście wolałbym CRE 8900 :-P Na YT są filmy porównujące pracę JFK II przed i po tuningu ;-)

W fabrycznym egzemplarzu ASC rwie, a RFG działa w wąskim zakresie.
A co inni na to??
Warto czy nie?
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Awatar użytkownika
Bartecki
Posty: 3057
Rejestracja: 2011-12-02, 14:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk JO80JT
Kontakt:

Post autor: Bartecki »

moim zdaniem nie warto kupować tego radia za taką cenę :-P
Uniden PC122xl - Sirio ml 145/T5000
Mój montaż
Awatar użytkownika
michalzawodzie
Posty: 259
Rejestracja: 2010-09-04, 19:06
Lokalizacja: z DX Katowice
Kontakt:

Post autor: michalzawodzie »

taniej wyjdzie kupić herberta 2ASC, tam nie m co poprawiać
jeżeli ma to być antymisiek oczywiście....
__________________________

Jak Cię słyszą , tak Cię widzą...

baza: ICOM IC746, Jackson II, ICOM IC208H, Diamond X510, LW
mobil: Walker, Kenwood D710, Iowa, Comet SBB7
APRS: ON
SQ9RHZ / 161KTW003
Awatar użytkownika
olo_r
Posty: 4214
Rejestracja: 2012-12-16, 23:05
Lokalizacja: KO02LF

Re: JFK II modyfikowane czy nie

Post autor: olo_r »

Mój znajomy je miał - zaznaczam miał - bo włączył, miesiąc i sprzedał. Zmienił na harry III bo wg niego mniej szumiało. Poza tym RF-gain i ASC do poprawy. To jego słowa.

I ta cena - za połowę tego to może warto ale i tak nie na stałe.
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
Awatar użytkownika
drail
Posty: 280
Rejestracja: 2011-11-02, 22:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: drail »

Za tą cenę wziąłbym Jacksona II z poprawionym RF Gainem.
Jak coś jest do wszystkiego, jest do niczego.
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Ostatnio maiłem porównanie JFK II bez poprawek i mego po tunigu, różnica znaczna. Dziwne, że radio które wymaga poprawek kosztuje aż tyle. Proponuje znaleźć używkę JFKII i zrobić poprawki, będziesz zadowolony.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Lmoska
Posty: 32
Rejestracja: 2012-12-31, 10:12
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Lmoska »

andrzejekgaj pisze:Ostatnio maiłem porównanie JFK II bez poprawek i mego po tunigu, różnica znaczna. Dziwne, że radio które wymaga poprawek kosztuje aż tyle. Proponuje znaleźć używkę JFKII i zrobić poprawki, będziesz zadowolony.
Widze, żę masz dwa radyjka.
Jakie są twoje spostrzezenia?
Czy HARRY III jest bardzo słabszy od JFK II chodzi mi o filtry obsługę itp.
Czy warto dopłacić 500 zł i brać JFK II.
Dzięki za wszelkie info
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Z moich dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć, że JFK ma dużo lepsze filtry. Do mało siejącego auta spokojnie można wsadzić Harrego.
Dobrze poprawiony Harry III , moim zdaniem działa mniej więcej jak JFK (fabryczny) nie licząc filtrów. Jednak JFK po modach to już inna bajka.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Lmoska
Posty: 32
Rejestracja: 2012-12-31, 10:12
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Lmoska »

andrzejekgaj pisze:Z moich dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć, że JFK ma dużo lepsze filtry. Do mało siejącego auta spokojnie można wsadzić Harrego.
Dobrze poprawiony Harry III , moim zdaniem działa mniej więcej jak JFK (fabryczny) nie licząc filtrów. Jednak JFK po modach to już inna bajka.
I taka odpowiedź mi się podoba :)
A w jakich autkach masz CB?
Chciałem się zorientować czy duże "siewniki" czy nie.
I czy miałeś możliwość podmieniać miedzy autkami w celu porównania?
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Służbowy - 1.4 HDi (turbina sieje na kilka ulic :-D) ale JFK daje radę.
Prywatny - 1.6 16v benzyna tu nawet harry II dawał radę podłączony do zapalniczki.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Awatar użytkownika
olo_r
Posty: 4214
Rejestracja: 2012-12-16, 23:05
Lokalizacja: KO02LF

Post autor: olo_r »

andrzejekgaj pisze:Służbowy - 1.4 HDi (turbina sieje na kilka ulic :-D) ale JFK daje radę.
Tu nawet johnny I daje radę (niby co ma siać w tej turbinie???????)

Wspopmaganie słychac ale potem juz nie.

Mówimy o silniku 1.4 HDI 70 Hp z C2, Forda fiesty, Peugota.

A te chińskie wypusty filipińczyków to loteria i większość ląduje do poprawy. Chińczycy powinni za to zrobić wszystkim wakacje tygodniowe na ich koszt :shrek:
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
ziomek123400
Posty: 53
Rejestracja: 2011-03-16, 22:23
Lokalizacja: mazowieckie. pl pl pl

Post autor: ziomek123400 »

Lmoska
Posty: 32
Rejestracja: 2012-12-31, 10:12
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Lmoska »

olo_Ringelbluma pisze:
andrzejekgaj pisze:Służbowy - 1.4 HDi (turbina sieje na kilka ulic :-D) ale JFK daje radę.
Tu nawet johnny I daje radę (niby co ma siać w tej turbinie???????)

Wspopmaganie słychac ale potem juz nie.

Mówimy o silniku 1.4 HDI 70 Hp z C2, Forda fiesty, Peugota.

A te chińskie wypusty filipińczyków to loteria i większość ląduje do poprawy. Chińczycy powinni za to zrobić wszystkim wakacje tygodniowe na ich koszt :shrek:
U mnie słysze napewno wtryski i wspomaganie elektryczne na radyjku :-( Nawet przy załączonym ASQ podczas manewrów potrafi otworzyć bramkę i słychać donośny num i skrzeczenie w radyjku. Abym nie słyszał zakłuceń musze skręcić SQ prawie na 3/4 i wtedy sporo spada zasięg. Podczas nadawania strasznie słychać trzasi z pracujących wtrysków.
No i mam dylema jakie radyjko poradzi sobie z takimi zakłuceniami. Chodzi mi po głowie tylko nowe z gwarancją. Nie potrzebuje wsteg.
Czekam na sugestie.
Mobil: Był ALBRACHT AE6690 + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
Jest: JFK II ASC + SIRIO TURBO 5000PL na magnesie
ODPOWIEDZ

Wróć do „President”