• Dane propagacyjno-pogodowe
  • Mapa

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Tu piszemy tylko po pijaku.
(+18 )

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Szpadyzor11 » 2016-07-02, 12:16

Uwaga Mobilki i Majstry z bazy: ogłaszam wszem i w obec- żenię sie ;-)
Coś tam jest, ale to bardziej rzeźba niż sprzęt...
KO10
Pozdrawiam.
Szpadyzor11
Avatar użytkownika
 
Posty: 862
Dołączył(a): 2015-02-17, 02:36
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował : 0
Podziękowań: 20

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez cassiopeia » 2016-07-02, 12:24

no to gratulacje!!!

powiedz jak to jest już po jak już będziesz po :mrgreen:
NIEZNAJOMOŚĆ PRAWA SZKODZI

KALISKI KLUB MIŁOŚNIKÓW CB: KILO-LIMA

Sprzedam:
mikrofon FD 1818 po tuningu
info na PW
cassiopeia
Avatar użytkownika
 
Posty: 6058
Dołączył(a): 2011-03-26, 23:06
Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
Podziękował : 13
Podziękowań: 181
Znak/ranga: 161CBF081

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Piotrek-Bytom » 2016-07-02, 12:26

Wyrazy współczucia... :cry: :lol:
Piotrek-Bytom
Avatar użytkownika
 
Posty: 2133
Dołączył(a): 2011-05-28, 13:02
Lokalizacja: Bytom JO90KI
Podziękował : 23
Podziękowań: 60

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez AntekPabianice » 2016-07-02, 12:55

Następny :stupi: :rofl:

Gratuluję :bravo:
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
AntekPabianice
Avatar użytkownika
 
Posty: 6380
Dołączył(a): 2011-11-20, 20:42
Lokalizacja: JO91QP
Podziękował : 16
Podziękowań: 221
Znak/ranga: 161CBF131

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Lagunasnk16 » 2016-07-02, 13:02

Przemyśl to jeszcze póki nie jest zapóźno :mrgreen:
Gratulacje ;-)
President Harry III ASC + Konektor Mini 40/Sirio ML145 Power mag + Albrecht CB-250
Lagunasnk16
Avatar użytkownika
 
Posty: 970
Dołączył(a): 2015-08-13, 22:30
Lokalizacja: Podkarpackie
Podziękował : 1
Podziękowań: 33

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez wil934 » 2016-07-02, 13:03

Jeszcze sie cieszy, JESZCZE...
Baza:Yaesu FT-890+ FD3 / Baofeng UV-5R + J-Pole 2/70
Mobil: Anytone Smart
161BD788
SO7AFK
wil934
 
Posty: 172
Dołączył(a): 2015-06-22, 17:45
Lokalizacja: Końskie
Podziękował : 1
Podziękowań: 1

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Kasztelan » 2016-07-02, 13:55

Jaka jest różnica między czarodziejką, a czarownicą?

20 lat małżeństwa :mrgreen:
Mobil: Uniden PC 68 XL KNKTR & Sirio Turbo 1000 Black
Mobil: Uniden 520 PRO XL & Sirio Omega 27
Baza : Uniden PC 68 LTW KNKTR & Sirio Signal Keeper 27
161BD909 - 161CBF139

Obrazek
Kasztelan
Avatar użytkownika
 
Posty: 1468
Dołączył(a): 2012-11-06, 13:43
Lokalizacja: JO82OT
Podziękował : 17
Podziękowań: 51

Re: Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez ROMAN06 » 2016-07-02, 14:06

Piotrek-Bytom napisał(a):Wyrazy współczucia... :cry: :lol:

A u ciebie skąd taki smutek i zal , toc jeszcze nie masz zony (chyba) .
Szpadyzor11, nie wiem co pijesz ale pij polowe dawki bo nie wiesz co czynisz.
W sumie czemu inni maja miec lepiej niz ja.
Ostatnio edytowano 2016-07-02, 14:42 przez cassiopeia, łącznie edytowano 1 raz
Powód: literówka
NAUCZYLIŚMY SIĘ LATAĆ JAK PTAKI PŁYWAĆ JAK RYBY ALE NIE POTRAFIMY ŻYĆ JAK BRACIA
ROMAN06
Avatar użytkownika
 
Posty: 947
Dołączył(a): 2011-04-05, 17:40
Lokalizacja: HARASIUKI IO92VN
Podziękował : 13
Podziękowań: 35
Znak/ranga: 26GP013

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Piotrek-Bytom » 2016-07-02, 14:18

ROMAN06, Ale widzę po innych i to wystarczy :lol:
Piotrek-Bytom
Avatar użytkownika
 
Posty: 2133
Dołączył(a): 2011-05-28, 13:02
Lokalizacja: Bytom JO90KI
Podziękował : 23
Podziękowań: 60

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez SP9 » 2016-07-02, 14:54

Nie wiesz co czynisz :mrgreen: gratulacje
Obrazek
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Baofeng UV5R, Baofeng UV3R+
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Komunica HF-PRO-1 + garść anten do ręczniaków
SP9
Avatar użytkownika
 
Posty: 7913
Dołączył(a): 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH
Podziękował : 36
Podziękowań: 203

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez rokefeler27 » 2016-07-02, 14:57

Szpadyzor11, Pij i ciesz się wolnością puki jeszcze możesz :rofl:
Gratuluje :bravo:
CRE 8900 Konektor+ Konektor Mini 40/SG CB 1000/T 5000 + Maas KM 510 + nokia sp3
Było: Taylor III, Realistic Trc 474, Harry III i V2,Legend III,Anyton Smart,Walker,SS 3900N, Sunker Elite Three,Johnny II, ML-145,Solarcon A-108,Omega 27, AS 100, Turbo 3000 ktoś pożyczył i nie oddał
rokefeler27
Avatar użytkownika
 
Posty: 943
Dołączył(a): 2013-08-11, 21:07
Lokalizacja: JO90LE
Podziękował : 5
Podziękowań: 30
Znak/ranga: 161CBF152

Re: Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez majbiker » 2016-07-02, 15:04

Szpadyzor11 napisał(a): żenię sie ;-)


NIE NIE POPEŁNIAJ małżeństwa, usiądź pomyśl, po co tak drastyczne kroki?
Jackson II ASC, Colorado 1800 Power
majbiker
Avatar użytkownika
 
Posty: 243
Dołączył(a): 2011-04-18, 21:05
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Podziękował : 0
Podziękowań: 3

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Szpadyzor11 » 2016-07-03, 22:46

Witajcie, nie spodziewałem się błogosławieństwa od Was :P
Juz po, czuje się tak samo jak i przed popełnieniem małżeństwa :-)
Nie pamiętam kiedy ostatnio tak sie wybawiłem :lol:
Chyba dopiero na swoim weselu można się wyszaleć ;-)
To co: Moze nowa ranga? Jakieś zniżki? :-P
Dużo przygotowań, załatwiania- ale zadowolony jestem w 100% :-)
Edit: Oświadczyny juz daaawno byly, to juz ślub byl :-P
Dzieki za wszelakie słowa otuchy i zniechęcenia :-D jestem zadowolony :-)
Coś tam jest, ale to bardziej rzeźba niż sprzęt...
KO10
Pozdrawiam.
Szpadyzor11
Avatar użytkownika
 
Posty: 862
Dołączył(a): 2015-02-17, 02:36
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował : 0
Podziękowań: 20

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez AntekPabianice » 2016-07-03, 22:51

Szpadyzor11, to już?

I jak w małżeństwie, lepiej?
(Nie, częściej :mrgreen: )
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
AntekPabianice
Avatar użytkownika
 
Posty: 6380
Dołączył(a): 2011-11-20, 20:42
Lokalizacja: JO91QP
Podziękował : 16
Podziękowań: 221
Znak/ranga: 161CBF131

Co prawda jeszcze nie w stanie upojenia, no ale...

Postprzez Szpadyzor11 » 2016-07-03, 22:58

Tak, juz po Panie Mlodym (nawet skombinowałem sobie odpowiednia tablice ;-) )
Jestem osobiście juz grubo ponad 24h po ślubie ;-) Nie narzekam :-P
Coś tam jest, ale to bardziej rzeźba niż sprzęt...
KO10
Pozdrawiam.
Szpadyzor11
Avatar użytkownika
 
Posty: 862
Dołączył(a): 2015-02-17, 02:36
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował : 0
Podziękowań: 20

Następna strona

Powrót do W stanie upojenia,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości