CB TTI 550 + Hustler IC-100,

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

plagiatt
Posty: 17
Rejestracja: 2010-10-07, 07:46
Lokalizacja: Poznań

CB TTI 550 + Hustler IC-100,

Post autor: plagiatt »

Witam,
Mianowicie wczoraj zamontowałem radio CB TTI 550 plus antena hustler ic-100,
jak narazie po pierwszej trasie jestem nie zadowolony bo tak naprawde malo slysze, chyba malo kto mnie słyszy... ogólnie jedne wielkie szumy. squelch prawie rozkrecony na maksa, jestem amatorem jet to moje pierwsze radio, aktualnie jest podlaczone na wtyk do zapalniczki bo brakowalo mi czasu na podlaczenie przed trasa, czy to moze byc powod tych szumow, bo slyszalem ze nie poleca sie tak podlaczac CB.

Pomozcie co zrobic by to lepiej działało... moze cos ja zle zrobilem?
CB TTI 550 + Ant. Hustler Ic-100
Caps

Post autor: Caps »

plagiatt, ten zestaw to jeden z gorszych zestawów. Antena prawie nic nie ściaga, radio tylko szumi. Możesz podłączyć go do aku, ale wątpie, żeby cos Ci to dało. Moja rada: sprzedaj to i kup antenke z Sirio. Oni mają wszystkie powyżej 1 metra kozackie. Ja brałbym ML 145 z Sirio. I radyjko chociażby Unidena 520-tke.
plagiatt
Posty: 17
Rejestracja: 2010-10-07, 07:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: plagiatt »

hm... a ja zasugerowalem sie opiniami z tych zafajdanych porownywarek.... a jakbym zmienil antene da to cos czy raczej tez nie ??
chwilowo po prostu inanse pozwolily mi na cos takiego....

to zostalem zalamany...
CB TTI 550 + Ant. Hustler Ic-100
Awatar użytkownika
KiMCIO
Posty: 2442
Rejestracja: 2008-06-04, 19:22
Lokalizacja: Myślibórz

Re: CB TTI 550 + Hustler IC-100,

Post autor: KiMCIO »

plagiatt pisze:Pomozcie co zrobic by to lepiej działało... moze cos ja zle zrobilem?
Tak, źle zrobiłeś kupując takie badziewie.
plagiatt, lepiej już nie będzie, kupiłeś badziewne radio, badziewną antenę, więc nie oczekuj niczego więcej niż masz.

Miłego szumienia :-)
Pomagam w zakupach w Chinach.

http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;