Pierwsze radio + antena.

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

legion1349
Posty: 2
Rejestracja: 2009-10-05, 10:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: legion1349 »

ok dzięki :) a czy dla początkującego będzie duża różnica między radyjkiem tti 880 atti 771? przyznam że radyjko będzie używane w aucie sporadycznie, nie jakoś szczególnie często.
Awatar użytkownika
Michu
Posty: 742
Rejestracja: 2009-04-10, 07:57
Lokalizacja: JO91AR ( Kalisz )

Post autor: Michu »

Kup kolego 880 duża różnica cenowo nie jest a jednak ma więcej moim zdaniem przydatnych funkcji.
Jakis KF
Wołajcie a będzie wam dane:)
Sow.A
Posty: 11
Rejestracja: 2009-08-04, 17:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: Sow.A »

Witam po dłuższej przerwie ;)
Chciałem napisać że co do dyskusji o wielkości magnesu to standardowy w zupełności wystarcza, przy 200km/h trzyma się (osobiście sprawdzone :P).
Pozdrowienia ;)
TTI TCB 880 + Midland ML 145
Awatar użytkownika
flash
Posty: 592
Rejestracja: 2009-10-13, 18:44
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: flash »

Sow.A pisze:przy 200km/h trzyma się
To zależy od grubości dachu więc i od modelu samochodu.
W Saxo moja ML-ka trzymała się tak, że ciężko było ją przesunąć. W xsarze picasso i xantii ta sama antena trzyma się już dużo gorzej.

Pozdrawiam.
Sow.A
Posty: 11
Rejestracja: 2009-08-04, 17:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: Sow.A »

Wszystko możliwe. Ja jechałem audi a3 sportback, jadąc przeleciała mi myśl że na pudełku było napisane do 150 km/h ale jakoś nie było problemu.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-10-27, 19:52 ]
Radio BYŁO bardzo w porządku. Było bo zostało skradzione heh....
Możecie polecić coś z używek albo może macie coś na zbycie? Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam.
TTI TCB 880 + Midland ML 145
ODPOWIEDZ

Wróć do „TTI”