M-Tech-Legend II, warto brac?

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

bubool
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-01, 16:38
Lokalizacja: Kraków

M-Tech-Legend II, warto brac?

Post autor: bubool »

Cześć wszystkim!

Chciałbym kupic swoje pierwsze cb radio, z racji ze jestem zielony w tych sprawach, poradzilem się kolegi który mi doradził zebym kupił M-Tech-Legend II.

Link do aukcji : http://allegro.pl/show_item.php?item=2906887418

Warto je brać ?
Awatar użytkownika
Bartecki
Posty: 3057
Rejestracja: 2011-12-02, 14:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk JO80JT
Kontakt:

Post autor: Bartecki »

nie warto
Uniden PC122xl - Sirio ml 145/T5000
Mój montaż
bubool
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-01, 16:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bubool »

A jaki inny model byś mi mógł kolego polecić w podobnej cenie, tj 300 zł ?
Awatar użytkownika
Piotrek-Bytom
Posty: 2142
Rejestracja: 2011-05-28, 13:02
Lokalizacja: Bytom JO90KI

Post autor: Piotrek-Bytom »

bubool, Dopiero co się zarejestrowałeś a już zadajesz głupie pytania i oczekujesz na szybka odpowiedz...
Poczytaj trochę tematów wcześniej zamieszczonych i uzyskasz satysfakcjonującą odpowiedz.
Jakbym miał uprawnienia to by to było w KOSZU
Awatar użytkownika
Bartecki
Posty: 3057
Rejestracja: 2011-12-02, 14:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk JO80JT
Kontakt:

Post autor: Bartecki »

poczytaj i sam wyciągnij wnioski ;-)
co-kupic-vf82.htm
Uniden PC122xl - Sirio ml 145/T5000
Mój montaż
bubool
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-01, 16:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bubool »

PiotrekCBF, wiem ze zadaje glupie pytania i jak to wyglada ale dopiero sie obudzilem i postanowilem tak o zapytać o to :P
Awatar użytkownika
olo_r
Posty: 4214
Rejestracja: 2012-12-16, 23:05
Lokalizacja: KO02LF

Re: M-Tech-Legend II, warto brac?

Post autor: olo_r »

bubool pisze:Cześć wszystkim!

Chciałbym kupic swoje pierwsze cb radio, z racji ze jestem zielony w tych sprawach, poradzilem się kolegi który mi doradził zebym kupił M-Tech-Legend II.