CRT 2000 - opinia i działanie radia
: 2018-03-10, 00:47
Witajcie,
Troszkę długo mnie nie było ... ale dużo się działo, a zestawik JFK2 + H155 + Santiago1200 + mikrofon D2002 z dopałką działały idealnie bez zająknięcia (do spalenia radia).
Czy mi się wydaje czy radio CRT 2000 jest głuche ?
Na tym samym zestawie JFK2 nie zamykała się jadaczka ... a w CRT2000 co kilka minut słyszę tylko komunikat.
Fakt, że poprzedni zestaw był wypieszczony do ostatniej końcówki, ale bez jaj .... byle Alan 100 odbiera mi na mieście depesze.
Jedyny błąd jaki dostrzegam to:
- tymczasowe zasilanie z instalacji wewnętrznej 2x2,5mm2
- tymczasowy badziewny przewód RG58 15m (docelowo wracam do H155 około 8m, bo duże auto)
- napięcie zasilania 12,7-13,2V (auto z durnym systemem ładowania buforowego)
- antena Santiago 1200 zamontowana na relingu, a nie w dziurce (będzie dziurka i złącze PL)
- wadliwa złączka w podstawie wraz z końcówką "N"
- zbiera dość mocno zakłócenia z alternatora, xenon, 6 cewek LPG/PB.
Ustawienia niby mam zgodnie z instrukcją.
BAND PL, AM, C19, SQL minimum, RFG AU, NB i inne wyłączone.
Jakieś pomysły na czułość radia czy się rozglądać za czymś innym ?
Sama komunikacja między wozami poprawna w bliskich odległościach .... ale przecież ja mam bat prawie 200cm na wysokim aucie.
Troszkę długo mnie nie było ... ale dużo się działo, a zestawik JFK2 + H155 + Santiago1200 + mikrofon D2002 z dopałką działały idealnie bez zająknięcia (do spalenia radia).
Czy mi się wydaje czy radio CRT 2000 jest głuche ?
Na tym samym zestawie JFK2 nie zamykała się jadaczka ... a w CRT2000 co kilka minut słyszę tylko komunikat.
Fakt, że poprzedni zestaw był wypieszczony do ostatniej końcówki, ale bez jaj .... byle Alan 100 odbiera mi na mieście depesze.
Jedyny błąd jaki dostrzegam to:
- tymczasowe zasilanie z instalacji wewnętrznej 2x2,5mm2
- tymczasowy badziewny przewód RG58 15m (docelowo wracam do H155 około 8m, bo duże auto)
- napięcie zasilania 12,7-13,2V (auto z durnym systemem ładowania buforowego)
- antena Santiago 1200 zamontowana na relingu, a nie w dziurce (będzie dziurka i złącze PL)
- wadliwa złączka w podstawie wraz z końcówką "N"
- zbiera dość mocno zakłócenia z alternatora, xenon, 6 cewek LPG/PB.
Ustawienia niby mam zgodnie z instrukcją.
BAND PL, AM, C19, SQL minimum, RFG AU, NB i inne wyłączone.
Jakieś pomysły na czułość radia czy się rozglądać za czymś innym ?
Sama komunikacja między wozami poprawna w bliskich odległościach .... ale przecież ja mam bat prawie 200cm na wysokim aucie.