Strona 1 z 1

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-26, 20:26
przez Bartekbukan1
Panowie i panie pptrzebuje kupic kabel do cb anteny i prosze o odpowiedz czym sie rozni ten 3mm od 5mm oprocz srednica i ktory kabel bedzie lepszy mam aktualnie zalozony 5mm ale klapa bagaznika go juz tak przetarla ze czas wymienic tylko nie wiem czy zaloazyc ponownie 5mm czy ten cienki ktos moze testowal prosze o szybkie odpowiedzi bo jutro musze zamowic :greengreen:

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-26, 20:59
przez AntekPabianice
Ja myślę ze powinnes kupic kabel. Grubosci ci pasuje 3 mm lub 5 mm ale długość. Bez znaczenia zależy od długości żeby się nie znowu. Przetarł może nie napisałeś potrzebujesz. Ile?

Polska języka - trudna języka

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-26, 21:05
przez Bartekbukan1
Dlugosc okolo 4m.
I chodzi o to czy bedzie jakas roznica w odbiorze nadawaniu na kablu 3mm od kabla 5mm czy srednica kabla nie ma nic do rzeczy

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-26, 21:11
przez AntekPabianice
Przy tej długości nie będzie żadnej różnicy

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-26, 21:13
przez Bartekbukan1
Ok dzieki wielkie czyli mozna smialo zmienic kabelek na 3mm

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-26, 21:24
przez Bartekbukan1
A jeszcze takie pytanie jak to jest z tym przedluzaniem kabla np. Gdybym obciol metr tego 5mm i dal metr tego 3mm tylko w tym miejcu co jest klapa . Czy takich rzeczy sie nie robi. I jak to sie ma w praktyce

Jaki kabel antenowy kupic

PostNapisane: 2018-06-27, 07:13
przez cassiopeia
robi się to co potrzebujesz. odetnij w bagażniku, daj złączkę i przejdź na cienki przewód.