przejście z podstawy pirata na DV
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
http://www.cb-forum.pl/topics8/pirat-mo ... t21226.htm
Poczytaj. Jest główka DV, z której sam uchwyt DV pasuje na gwint M6, na pierwszej str są zdjęcia mojego autorstwa. Nie wiem jakiej jest firmy, ale podejrzewam, że jakiś Lemm coś w tym stylu.
Poczytaj. Jest główka DV, z której sam uchwyt DV pasuje na gwint M6, na pierwszej str są zdjęcia mojego autorstwa. Nie wiem jakiej jest firmy, ale podejrzewam, że jakiś Lemm coś w tym stylu.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
zawsze możesz obciąć trochę gwintu, a na zdjęciu ta główka nie jest do końca przykręcona, dlatego aż tyle odstaje.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.