Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
no to wiertarka, wiertło stożkowe .....i trzeba ją stworzyć na dachu
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Re: Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Wojtek KR pisze:no to wiertarka, wiertło stożkowe .....i trzeba ją stworzyć na dachu
takie hop-siup.. a wiesz jak potem ciezko sprzedaż auto z dziurą lub wystającą główką?
President Harry III ASC + Sirio ML-145 mag
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
niby tak ...ale coś za coś
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Ja u siebie mam uchwyt na klape w sedanie i śladów jako tako nie robi. jest ok.
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Zawsze można tam wsadzić jakąś starą antenę gsm i powiedzieć, że taka już była jak kupiłeś auto. U mnie miałem i antenę fm i gsm. Gsm poszła won i na jej miejscu siedzi teraz główka DV.abarth pisze:a wiesz jak potem ciezko sprzedaż auto z dziurą lub wystającą główką?
JFK II V1 by Konektor / Harry III V2 by Konektor
Omega 27 / Titanium 1400
RSN4001A / ESP-12 / HFS-12
Omega 27 / Titanium 1400
RSN4001A / ESP-12 / HFS-12
- mariusz_1004
- Posty: 525
- Rejestracja: 2013-05-07, 22:44
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Kiedyś szukałem uchwytu mocowanego w gnieździe na reling.Pyrek pisze:Generalnie Panowie nie ma co się znęcać każdy typ montażu zostawi jakiś ślad.
Ja nie zdejmuje magnesu z dachu i mam odbarwiony lakier na dachu przetartą uszczelkę i drobne ryski.
Zakładając uchwyt trzeba się liczyć że będą skazy po śrubkach a o dziurze w dachu nie wspomnę
Najbezpieczniej to chyba uchwyt w miejsce gdzie przychodzi reling.
A.
Dowiedziałem się że fabrycznych nie ma z prostego powodu.
Nie ma uniwersalnego gniazda na reling.
Poza tym nie ma tam "masy" i antena nie działała by prawidłowo.
Intek HR-5500 6.0 + Astatic Road Devil RD104E + Sirio ML 145/Sirio T3-27
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt:
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
montowałem ostatnio CB w kangoo. w dachu byłu otwory do montażu relingów z gwintem M8. odkręciłem dół od AV 400 i rozwierciłem otwór w uchwycie z szóstki na ósemkę i przykręciłem do dachu. masa jest, antena działa. co potrzeba więcej
- Piotrek-Bytom
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2011-05-28, 13:02
- Lokalizacja: Bytom JO90KI
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Również widziałem na kilku samochodach takie ślady po tym uchwycie lub pochodnym tego badziewia.
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Ferbus pisze:Po jakiś 30 minutach męczarni z zardzewiałymi śrubkami, zdemontowałem całość.
... bo trzeba zastosować śrubki nierdzewki, dokręcac z wyczuciem i co jakiś czas np przed i po zimie konserwować. Tak samo jak dba się o inne rzeczy np anteny. Jeśli nie bedzie konserwacji, to też pojawi się korozja, dojdzie do reakcji chemicznej.
+
kubab pisze:Podejrzewam, że jaki by uchwyt krawędziowy nie był, to jak przedobrzysz z dokręceniem śrubek, to ślady będą. I nie ma tutaj żadnej zależności ani do marki, ani od producenta uchwytu. Opel nie Opel, SF nie SF.
+
Kilobajt pisze:Tak, po użytkowaniu KF-150 ślady są podobne. AV-400 też rewelacji nie oferuje.
Re: Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
cassiopeia pisze:montowałem ostatnio CB w kangoo. w dachu byłu otwory do montażu relingów z gwintem M8. odkręciłem dół od AV 400 i rozwierciłem otwór w uchwycie z szóstki na ósemkę i przykręciłem do dachu. masa jest, antena działa. co potrzeba więcej
Dokładnie taki patent miałem na myśli. u mnie w cytrynie też dawał rade.
Nie ma ludzi normalnych i nie normalnych są Ci którzy nie zostali przebadani i Ci który pozamykani są w zakładach.
Kenwood TS 480sat LW 41,5m
HR5500 SS1200 EC2002 i kl203p
Uniden Grant...
Kenwood TS 480sat LW 41,5m
HR5500 SS1200 EC2002 i kl203p
Uniden Grant...
Re: Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
ja ten uchwyt zmieniłem głównie dlatego, że nie miał regulacji pochylenia i wyglądał jak gumak na aucie :) ale co do niszczenia lakieru - był wcześniej na Linei, później rok na Bravo i raczej nie był szkodliwy, na Linei po trzech latach nie ma śladu na lakierze.
co do poniższego:
co do poniższego:
jak opisywałem w tym temacie: http://cb-forum.pl/viewtopic.php?f=21&t=26793 inny uchwyt też trzeba wkręcić w klapę śrubkami, dopiero to pomogło na moje problemy opisane w pierwszym poście (mowa tutaj o uchwycie nagoya rb400-v)kgb14 pisze:uchwyt to w ogóle porażka , należy jednak sobie zdać sprawę z tego ze aby w miarę poprawnie działał musi się dokręcić ,,do blachy''.
--------------------------------
Fiat Bravo T-Jet 150KM
Radio: Yosan Turbo
Antena: Konektor Mini 40 (Sirio Turbo 1000 w garażu na specjalne okazje)
Fiat Bravo T-Jet 150KM
Radio: Yosan Turbo
Antena: Konektor Mini 40 (Sirio Turbo 1000 w garażu na specjalne okazje)
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Nie wiem, czy nie byłoby dobrym rozwiązaniem, przycięcie (z małym zapasem) i przyklejenie na lakier (pod uchwyt) folii - tej od podstawki magnetycznej?
ps.
Wiem że to stary wątek, ale może ktoś ten pomysł wykorzysta, chyba... że jest "do bani"
ps.
Wiem że to stary wątek, ale może ktoś ten pomysł wykorzysta, chyba... że jest "do bani"
Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
no....świetny pomysł, zrobisz izolator i nie dostroisz anteny ... chyba że mocno dokręcisz śruby, które przebiją folię ...wiec dalej lipa, po za tym jak pod folie dostanie się wilgoć i odparzy lakier to wtedy ściągniesz uchwyt razem z lakierem , najlepiej po prostu nie montuj tego uchwytu, dołóż i kup coś sprawdzonego lub zrób dziurkę
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Re: Ostrzeżenie przed uchwytami typu SF40 (sYf 40)
Chyba mnie źle zrozumiałeś.Wojtek KR pisze: no....świetny pomysł, zrobisz izolator i nie dostroisz anteny ...
Proponowałem, żeby folię nakleić na lakier tylko od strony podkładki gumowej, w którą każdy tego typu uchwyt - w celu ochrony lakieru - jest wyposażony, tak jak nakleja się ją pod podkładkę magnetyczną.
Śruby - z tego ci się orientuję - wkręca się od wewnątrz a tam już filii nie ma...Wojtek KR pisze: chyba że mocno dokręcisz śruby, które przebiją folię ...
Teoretycznie, to może masz rację, ale widziałem mnóstwo anten na podstawie magnetycznej, stojących na takiej właśnie folii. Nie wiem, czy dostaje się tam wilgoć, ale sądząc po ilości, jest to dość bezpieczne rozwiązanie. Jeśli zatem nie " odparza" lakieru pod podstawkami magnetycznymi (różnej średnicy) to dlaczego miałaby odparzać - czy zawilgacać się - pod uchwytem, nawet tak badziewnym jak SF40?Wojtek KR pisze:...jak pod folie dostanie się wilgoć i odparzy lakier to wtedy ściągniesz uchwyt razem z lakierem
Sęk w tym, że każdy z tego typu uchwytów posiada podkładkę gumową, która z biegiem czasu pozostawi mniejsze, lub większe ślady ma lakierze i... tylko tego dotyczyła moja rada.Wojtek KR pisze:najlepiej po prostu nie montuj tego uchwytu, dołóż i kup coś sprawdzonego lub zrób dziurkę
Na relatywnie szybkie korodowanie uchwytu i przenoszenie się tej rdzy na elementy karoserii auta - recepty nie mam .