Strona 1 z 6

Jakie żarówki H4 polecacie

: 2012-09-29, 22:32
autor: kubaopp
Jak w temacie szukam dobrych żarówek typy H4

dobrych to znaczy!!! mają ładnie oświetlać otocznie i być przy tym dość długo żywotne.

są w sklepach żarówki wzmacniane i i ponoć ładnie oświetlają trasę ale żywotność tych żarówek jest do bani , może wy coś polecicie ???

: 2012-09-29, 22:38
autor: MarianP.
Hella, Osram, Philips - normalne, żadne super hiper 50% światła więcej, żadnych niebieskich i innych wynalazków. To tyle ode mnie.

: 2012-09-29, 22:39
autor: Lasmen
H4 raczej nie mają tendencji do przepalania się. Ja używam Philips'y Vision Plus, i jestem z nich bardzo zadowolony, a mam je już chyba od roku i świecą dalej jak świeciły.
H7 rzeczywiście mają skłonność do szybkiego przepalania się (mniejsza bańska - wyższa temperatura pracy)
popieram też Mariana. Żadnych niebieskich wynalazków.

: 2012-09-29, 22:55
autor: Besserwisser
Hella Offroad 80/100W o ile masz metalowe odbłyśniki.
M

: 2012-09-29, 23:16
autor: kubaopp
nie no nie che 100 W jescze mi sie kable poprzepalają i kostki potopią

i nie che żarówek typu super xenon 50%,90% światła więcej!!! bo to ponoć chwyt marketingowy, do tego drogi bo szybko się wypala :cry: światła wcale nie ma więcej tylko jest jaśniejsze i od to tyle .

ostatnio kupiłem oryginalne fiata po 6 zł za sztukę już rok mają ale się powypalały jak jadę nie oświetloną drogą to tak jak by mi świece oświetlały droge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ponoć Magneti Marelli są dobre maił ktoś może

: 2012-09-29, 23:16
autor: Lasmen
illegal...

: 2012-09-29, 23:20
autor: Lasmen
sprawdź napięcie na kostce, jak znacząco różni się od tego na klemach akumulatora podczas pracy silnika to problem z połączeniem, zaśniedziałe konektorki, słaba masa. Ja Ci polecam te Philipsy, to najzwyklejsze dobrze świecące i trwałe żarówki.

: 2012-09-29, 23:32
autor: kubaopp
Lasmen pisze:sprawdź napięcie na kostce, jak znacząco różni się od tego na klemach akumulatora podczas pracy silnika to problem z połączeniem, zaśniedziałe konektorki, słaba masa. Ja Ci polecam te Philipsy, to najzwyklejsze dobrze świecące i trwałe żarówki.
na allegro są jakieś Vision Plus , 50,60,100%+ z niebieskim paskiem ????

: 2012-09-29, 23:47
autor: Besserwisser
Kiedyś jak miałem Poldka MR-a woziłem w reflektorach 4x90/130W. Jak się odpalało "długie" to ściana światła powalała. Oczywiscie tzreba było mieć zawsze dobre ustawione swiatła, zeby nie grzac po oczach jadącym z przeciwka.
M

: 2012-09-29, 23:51
autor: kubaopp
Besserwisser pisze:Kiedyś jak miałem Poldka MR-a woziłem w reflektorach 4x90/130W. Jak się odpalało "długie" to ściana światła powalała. Oczywiscie tzreba było mieć zawsze dobre ustawione swiatła, zeby nie grzac po oczach jadącym z przeciwka.
M
dobre dobre

ja miałem fiata uno i padł mi regulator napięcia, to przy 3tys. obrotów światło było tak jasne jak by ktoś spawał spawarką :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2012-09-30, 00:23
autor: bad
hella long life
i podstawa to nie więcej niż :arrow: 55W

: 2012-09-30, 07:20
autor: Młody
Ja zawsze używam H4 Philipsa, żadne long czy blue i są ok. Rok wytrzymują robiąc ok tysiąc km tygodniowo.

: 2012-09-30, 08:42
autor: GRZECH
Przez 2,5 roku używałem Boscha long life +10%. Koszt 1 szt. ~20zł. Wymieniałem średnio 3 żarówki rocznie. Świecą ładnie i polecam.

Jednak od 1,5 roku eksperymentuje i to z zadowoleniem...
Kupuje żarówki noname w promocji za 4zł/szt. Fakt wymieniam zamiast 3 żarówek rocznie 4-5 szt., więc trochę częściej, ale za to w kieszeni zostaje spora kasa.
Świecą identycznie dobrze i z odpowiednim skupieniem światła.
Nie było różnicy więc po co przepłacać.....

: 2012-09-30, 08:45
autor: Lasmen
kubaopp, dokładnie nie pamiętam, ale mam chyba vision plus 50%, na pewno żadnych niebieskich paseczków. Dodam też że dużo jeżdżę po terenie, po bardzo nierównych drogach i żarówki są narażone na spore wstrząsy. Dzielnie to znoszą.

: 2012-09-30, 08:46
autor: Lasmen
GRZECH, albo masz padnięty regulator , albo żarówki H7, bo jak H4 przepala ci się 4 razy do roku to wiedz że coś się z autem dzieje...