Diesel, czy benzyna + LPG?
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
wymiana filtrów cewek przewodów itp. kilku gazowników po każdej wizycie około tydzień było ok a później kapotaHOŁDYS pisze:To ze strzelał i gasł to była wina zle ustawionej instalacji, a nie LPG, albo zbyt bogato, albo za ubogokubaopp pisze:no jak nie wypróbowałem pisałem o tym w temacie wcześniej uno 900 i nubira combi 1.6 16vSkorupa pisze:Jak możesz być zagorzałym przeciwnikiem LPG skoro jej nie wypróbowałeś?
z uno byłem zadowolony a w nubirze lpg by mnie zabił kilka razy , strzały i często gasł w momencie jak przekraczałem przeciwległy pas ruchu , fura zgasła i tylko czekałem jak auto z przeciwka walnie w bok nubirexa i mnie przetnie na pół , przez te doświadczenia zraziłem się do lpg ale auta wymienione to nie za bardzo auta tylko jeździdła , ponoć gaz lubi bardziej silniki 8 zaworowe niż 16 i więcej wiec taki wybór jak nie inny .
ML145 +DNT Strato FM
Miałem w Polo 6N 1.4 60KM 8V jedną z pierwszych instalacji sekwencyjnych i jeździł bezproblemowo. Najważniejsze to dobry zakład, bo jak spieprzą instalację to potem auto nigdy nie będzie jeździło jak trzeba.
PC-122 / U520XL Philippines / Yosan JC-2204 Turbo
Sirio Omega 27 / Sirio Turbo 2000 Black / Sirio Turbo 1000 Black
RF LIMITED EC-2018 TURBO
no a jaki silnik pełen wtrysk czy jednopunktowy ?? mnie by chyba bardziej interesowała ta starsza generacja lpg robię nie raz dość krótkie odcinki, przy sekwencji trzeba by na benzynie to robićbad pisze:Miałem w Polo 6N 1.4 60KM 8V jedną z pierwszych instalacji sekwencyjnych i jeździł bezproblemowo. Najważniejsze to dobry zakład, bo jak spieprzą instalację to potem auto nigdy nie będzie jeździło jak trzeba.
ML145 +DNT Strato FM
Bardzo dobrze gaz znoszą 1.4 44kW/50kW oraz 1.6 75/102KM (oznaczenie SR). To od VAG. Ja mam 1.4 44kW z wielopunktem - nie narzekam na nic.
Co do innych marek, to mój kumpel ma LPG w Lancii 3.2 V6 oraz w SAAB Aero 2.0T. Dodatkowo mają Peugeot 206 1.1 w gazie oraz mieli Mazdę 626 1999r. 1.8. Wszystko jeździło, robiło kilometry i nikt się nie martwił o nic. Mazda bezproblemowo. Tak samo Lancia - bez problemów.
Co do innych marek, to mój kumpel ma LPG w Lancii 3.2 V6 oraz w SAAB Aero 2.0T. Dodatkowo mają Peugeot 206 1.1 w gazie oraz mieli Mazdę 626 1999r. 1.8. Wszystko jeździło, robiło kilometry i nikt się nie martwił o nic. Mazda bezproblemowo. Tak samo Lancia - bez problemów.
Mobil: Yosan PRO-120 Konektor + WA-27/AT-1200 + Densei EC-2002 Konektor + Nokia HFS-9
Z tym odpalaniem na gazie to stag ma ustawione na 10 odpaleń, chyba, że serwisant ci to przestawi na "bez ograniczeń". generalnie te awaryjne odpalanie ma służyć tylko do odpalania jak skończyła się benzyna lub jest awaria zasilania benzynowego (np. pęknięty przewód paliwowy) a nie do ciągłego odpalania.
Pomagam w zakupach w Chinach.
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
KiMCIO
KiMCIO,KiMCIO
chodzi mi o to że w uno miałem taki przełącznik i tam ustawiałem albo gaz albo benzin i nie było nigdy problemu auto odpalałem około 30-40 razy dziennie przez okres gdzie temperatura nie spadała po niżej 3 stopni , w nubirze już miałem inny włącznik gdzie trzeba były trzymać przez kilka sekund i przełączał się na gaz i wtedy w ciągu kilku sekund trzeba było odpalać auto w nubirze gaz mi się pierdzielił ostro dla tego tak się zraziłem
w nubirze był dokładnie taki i był kłopotliwy https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... oOPoeTe-Qg
a w uno był coś w ten deseń i był super wygodny http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... GV4RpMiHML
ML145 +DNT Strato FM
W łunochodzie (900'tka?) zapewne miałeś poczciwego Stag'a 2 z przełącznikiem mechanicznym & możliwością odpalania: benzyna/automat/gaz.kubaopp pisze:
chodzi mi o to że w uno miałem taki przełącznik i tam ustawiałem albo gaz albo benzin i nie było nigdy problemu auto odpalałem około 30-40 razy dziennie przez okres gdzie temperatura nie spadała po niżej 3 stopni , w nubirze już miałem inny włącznik gdzie trzeba były trzymać przez kilka sekund i przełączał się na gaz i wtedy w ciągu kilku sekund trzeba było odpalać auto w nubirze gaz mi się pierdzielił ostro dla tego tak się zraziłem
a w uno był coś w ten deseń i był super wygodny http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... GV4RpMiHML
Oprócz "sprzętu" bardzo ważny jest rozgarnięty monter & późniejsza kalibracja "w" aucie, natomiast w przypadku instalacji sekwencyjnych wzwyż dobre/sprawdzone gaziwo.
AT-6666 "AnyTone", Turbo 5000 PL, EC-2002 tuning KONEKTOR, ESP-12
no ale w tej po lifcie już nie ma tego silnikajmaniek pisze:kubaopp, ja mam ibizę II 1.4 jednopunkt i instalację zwykłą stag 2 z przełącznikiem jaki miałeś w uno. W sezonie letnim mam ustawione na sam gaz i na nim odpalam, nie ma problemów.
Śmigam na tej instalacji 5 lat i jest ok, na początku miałem włoską instalację i były przeboje.
ML145 +DNT Strato FM
znalazłem fajny artykuł: Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl
Jerzy Maliński
Koalicja na rzecz Autogazu
"Silniki Fabii wywodzące się z wcześniejszych samochodów ?kody (1.0 50 KM, 1.4 60 KM, 1.4 68 KM) mogą być zasilane tradycyjnymi instalacjami LPG za 1500-1700 zł. Pracują na autogazie bez większych problemów, trzeba jednak zwracać uwagę na stan izolatorów cewki zapłonowej. Znajduje się ona przed silnikiem i jest narażona na zalanie. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń elementy izolacyjne trzeba natychmiast wymienić, by nie wystąpiły przebicia iskry elektrycznej. Inne silniki Fabii (trzy- i czterocylindrowe) mogą pracować jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku LPG (koszt od 2900 do 3500 zł). Użytkownicy ?kody Fabii są częstymi gośćmi w warsztatach montujących instalacje zasilania autogazem. "
ciekawe do którego roku były wstawiane te pierwsze 3 silniki
one wydaja się rozwiązaniem w sam raz dla mnie
Jerzy Maliński
Koalicja na rzecz Autogazu
"Silniki Fabii wywodzące się z wcześniejszych samochodów ?kody (1.0 50 KM, 1.4 60 KM, 1.4 68 KM) mogą być zasilane tradycyjnymi instalacjami LPG za 1500-1700 zł. Pracują na autogazie bez większych problemów, trzeba jednak zwracać uwagę na stan izolatorów cewki zapłonowej. Znajduje się ona przed silnikiem i jest narażona na zalanie. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń elementy izolacyjne trzeba natychmiast wymienić, by nie wystąpiły przebicia iskry elektrycznej. Inne silniki Fabii (trzy- i czterocylindrowe) mogą pracować jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku LPG (koszt od 2900 do 3500 zł). Użytkownicy ?kody Fabii są częstymi gośćmi w warsztatach montujących instalacje zasilania autogazem. "
ciekawe do którego roku były wstawiane te pierwsze 3 silniki
one wydaja się rozwiązaniem w sam raz dla mnie
ML145 +DNT Strato FM