Diesel, czy benzyna + LPG?

Wszystko na temat autek i nietylko.

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
Skorupa
Posty: 1361
Rejestracja: 2011-03-18, 10:49
Lokalizacja: Wieluń JO91GF

Post autor: Skorupa »

Ja mam zagazowane dwie "16" - spalanie po 8-10l. Zero strzałów, zapachu gazu itd. Klucz do sukcesu to dobry serwisant.
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

HOŁDYS pisze:
kubaopp pisze:
Skorupa pisze:Jak możesz być zagorzałym przeciwnikiem LPG skoro jej nie wypróbowałeś?
no jak nie wypróbowałem :!: pisałem o tym w temacie wcześniej uno 900 i nubira combi 1.6 16v :!: :!: :!:

z uno byłem zadowolony a w nubirze lpg by mnie zabił kilka razy , strzały i często gasł w momencie jak przekraczałem przeciwległy pas ruchu , fura zgasła i tylko czekałem jak auto z przeciwka walnie w bok nubirexa i mnie przetnie na pół , przez te doświadczenia zraziłem się do lpg ale auta wymienione to nie za bardzo auta tylko jeździdła , ponoć gaz lubi bardziej silniki 8 zaworowe niż 16 i więcej wiec taki wybór jak nie inny .
To ze strzelał i gasł to była wina zle ustawionej instalacji, a nie LPG, albo zbyt bogato, albo za ubogo
wymiana filtrów cewek przewodów itp. kilku gazowników po każdej wizycie około tydzień było ok a później kapota
ML145 +DNT Strato FM
Awatar użytkownika
HOŁDYS
Posty: 664
Rejestracja: 2011-08-08, 23:49
Lokalizacja: KO00GF
Kontakt:

Post autor: HOŁDYS »

Mam gaziu w 406 miałem w omedze i E36 mam tez w mondeo i nie powiem złego słowa
audiatur et altera pars

MÓJ MONTAŻ
http://www.cb-forum.pl/topics148/ranger ... t13485.htm
Awatar użytkownika
Francuz
Posty: 3543
Rejestracja: 2007-11-29, 15:23
Lokalizacja: Sosnowiec
Been thanked: 2 times

Post autor: Francuz »

Skorupa pisze:Jak możesz być zagorzałym przeciwnikiem LPG skoro jej nie wypróbowałeś?
to jest jak z czerwonymi butami;
jestem ich zagorzałym przeciwnikiem choć nigdy nie miałem i miał nie będę :-)
Awatar użytkownika
bad
Posty: 1051
Rejestracja: 2009-08-21, 23:07
Lokalizacja: WND

Post autor: bad »

Miałem w Polo 6N 1.4 60KM 8V jedną z pierwszych instalacji sekwencyjnych i jeździł bezproblemowo. Najważniejsze to dobry zakład, bo jak spieprzą instalację to potem auto nigdy nie będzie jeździło jak trzeba.

PC-122 / U520XL Philippines / Yosan JC-2204 Turbo
Sirio Omega 27 / Sirio Turbo 2000 Black / Sirio Turbo 1000 Black
RF LIMITED EC-2018 TURBO
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

bad pisze:Miałem w Polo 6N 1.4 60KM 8V jedną z pierwszych instalacji sekwencyjnych i jeździł bezproblemowo. Najważniejsze to dobry zakład, bo jak spieprzą instalację to potem auto nigdy nie będzie jeździło jak trzeba.
no a jaki silnik pełen wtrysk czy jednopunktowy ?? mnie by chyba bardziej interesowała ta starsza generacja lpg robię nie raz dość krótkie odcinki, przy sekwencji trzeba by na benzynie to robić
ML145 +DNT Strato FM
Awatar użytkownika
Jantar
Posty: 191
Rejestracja: 2011-12-21, 20:21
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Post autor: Jantar »

Bardzo dobrze gaz znoszą 1.4 44kW/50kW oraz 1.6 75/102KM (oznaczenie SR). To od VAG. Ja mam 1.4 44kW z wielopunktem - nie narzekam na nic.
Co do innych marek, to mój kumpel ma LPG w Lancii 3.2 V6 oraz w SAAB Aero 2.0T. Dodatkowo mają Peugeot 206 1.1 w gazie oraz mieli Mazdę 626 1999r. 1.8. Wszystko jeździło, robiło kilometry i nikt się nie martwił o nic. Mazda bezproblemowo. Tak samo Lancia - bez problemów.
Mobil: Yosan PRO-120 Konektor + WA-27/AT-1200 + Densei EC-2002 Konektor + Nokia HFS-9
Awatar użytkownika
KiMCIO
Posty: 2442
Rejestracja: 2008-06-04, 19:22
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: KiMCIO »

Z tym odpalaniem na gazie to stag ma ustawione na 10 odpaleń, chyba, że serwisant ci to przestawi na "bez ograniczeń". generalnie te awaryjne odpalanie ma służyć tylko do odpalania jak skończyła się benzyna lub jest awaria zasilania benzynowego (np. pęknięty przewód paliwowy) a nie do ciągłego odpalania.
Pomagam w zakupach w Chinach.

http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;

Gwarantuje dobre ceny :-) Dla Kolorowych specjalne oferty!
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

KiMCIO 
KiMCIO
KiMCIO,

chodzi mi o to że w uno miałem taki przełącznik i tam ustawiałem albo gaz albo benzin i nie było nigdy problemu auto odpalałem około 30-40 razy dziennie przez okres gdzie temperatura nie spadała po niżej 3 stopni , w nubirze już miałem inny włącznik gdzie trzeba były trzymać przez kilka sekund i przełączał się na gaz i wtedy w ciągu kilku sekund trzeba było odpalać auto w nubirze gaz mi się pierdzielił ostro dla tego tak się zraziłem

w nubirze był dokładnie taki i był kłopotliwy https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... oOPoeTe-Qg

a w uno był coś w ten deseń i był super wygodny http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... GV4RpMiHML
ML145 +DNT Strato FM
bgs
Posty: 307
Rejestracja: 2013-01-21, 22:05
Lokalizacja: Augustów

Post autor: bgs »

kubaopp pisze:
chodzi mi o to że w uno miałem taki przełącznik i tam ustawiałem albo gaz albo benzin i nie było nigdy problemu auto odpalałem około 30-40 razy dziennie przez okres gdzie temperatura nie spadała po niżej 3 stopni , w nubirze już miałem inny włącznik gdzie trzeba były trzymać przez kilka sekund i przełączał się na gaz i wtedy w ciągu kilku sekund trzeba było odpalać auto w nubirze gaz mi się pierdzielił ostro dla tego tak się zraziłem

a w uno był coś w ten deseń i był super wygodny http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... GV4RpMiHML
W łunochodzie (900'tka?) zapewne miałeś poczciwego Stag'a 2 z przełącznikiem mechanicznym & możliwością odpalania: benzyna/automat/gaz.

Oprócz "sprzętu" bardzo ważny jest rozgarnięty monter & późniejsza kalibracja "w" aucie, natomiast w przypadku instalacji sekwencyjnych wzwyż dobre/sprawdzone gaziwo.
AT-6666 "AnyTone", Turbo 5000 PL, EC-2002 tuning KONEKTOR, ESP-12
Awatar użytkownika
jmaniek
Posty: 1307
Rejestracja: 2011-04-23, 09:00
Lokalizacja: Mielec

Post autor: jmaniek »

kubaopp, ja mam ibizę II 1.4 jednopunkt i instalację zwykłą stag 2 z przełącznikiem jaki miałeś w uno. W sezonie letnim mam ustawione na sam gaz i na nim odpalam, nie ma problemów.
Śmigam na tej instalacji 5 lat i jest ok, na początku miałem włoską instalację i były przeboje.
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

jmaniek pisze:kubaopp, ja mam ibizę II 1.4 jednopunkt i instalację zwykłą stag 2 z przełącznikiem jaki miałeś w uno. W sezonie letnim mam ustawione na sam gaz i na nim odpalam, nie ma problemów.
Śmigam na tej instalacji 5 lat i jest ok, na początku miałem włoską instalację i były przeboje.
no ale w tej po lifcie już nie ma tego silnika :-|
ML145 +DNT Strato FM
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

znalazłem fajny artykuł: Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

Jerzy Maliński

Koalicja na rzecz Autogazu

"Silniki Fabii wywodzące się z wcześniejszych samochodów ?kody (1.0 50 KM, 1.4 60 KM, 1.4 68 KM) mogą być zasilane tradycyjnymi instalacjami LPG za 1500-1700 zł. Pracują na autogazie bez większych problemów, trzeba jednak zwracać uwagę na stan izolatorów cewki zapłonowej. Znajduje się ona przed silnikiem i jest narażona na zalanie. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń elementy izolacyjne trzeba natychmiast wymienić, by nie wystąpiły przebicia iskry elektrycznej. Inne silniki Fabii (trzy- i czterocylindrowe) mogą pracować jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku LPG (koszt od 2900 do 3500 zł). Użytkownicy ?kody Fabii są częstymi gośćmi w warsztatach montujących instalacje zasilania autogazem. "

ciekawe do którego roku były wstawiane te pierwsze 3 silniki :mrgreen: :mrgreen:

one wydaja się rozwiązaniem w sam raz dla mnie :lol: :lol:
ML145 +DNT Strato FM
Awatar użytkownika
bad
Posty: 1051
Rejestracja: 2009-08-21, 23:07
Lokalizacja: WND

Post autor: bad »

ale nadal masz w ibizie/polo/cordobie/fabii nieśmiertelne SDI do wyboru do 2005 roku :-P

PC-122 / U520XL Philippines / Yosan JC-2204 Turbo
Sirio Omega 27 / Sirio Turbo 2000 Black / Sirio Turbo 1000 Black
RF LIMITED EC-2018 TURBO
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

przy obecnych cenach diesla gaz i tak się bardziej opłaca diesel prawie 6 zł oczywiście mowa o prostych silnikach i tanich instalacjach lpg
ML145 +DNT Strato FM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Motoryzacja.”