Chevrolet Lacetti montaż zestawu CB by cezarus-b

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
DR-DM
Posty: 1763
Rejestracja: 2011-10-31, 00:32
Lokalizacja: Osielec / JN99VQ

Post autor: DR-DM »

no_name pisze:taka mala rada daj cb nizej a cd wyzej
Uważam, że jest dobrze. CD włączy i idzie, a CB wygodniej obsługiwać.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000

UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
Awatar użytkownika
SP9
Posty: 8032
Rejestracja: 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH

Post autor: SP9 »

Fajnie ładnie
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Elegancko ;-)
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Dla mnie bomba, fajna kieszeń.
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
cezarus-b

Post autor: cezarus-b »

Nadszedł czas zmian. Do auto trafił SJ SS3900, na dach MEGAWATT 3000 a do ręki KPO NM-531. Zestaw działa dość dobrze, antena zestroiła się bez obcinania, radio jest w zasięgu ręki i obsługa nie sprawia trudności.
cezarus-b

Post autor: cezarus-b »

Zmian po raz kolejny.
Tym razem moje ulubione radyjko na podstawę JFK II po silnych modyfikacjach. Zostanie w aucie na dłużej.
Awatar użytkownika
cassiopeia
Posty: 6364
Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
Znak/ranga: 161CBF081
Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
Has thanked: 3 times
Kontakt:

Post autor: cassiopeia »

i w końcu sensownie zamontowane, bo w poprzedniej wersji jakbym miał jechać na miejscu pasażera, to bym urwał to radio :lol:
NIEZNAJOMOŚĆ PRAWA SZKODZI

-.-. .- ... ... .. --- .--. . .. .-
cezarus-b

Post autor: cezarus-b »

Wstawiam też fotki anteny na uchwycie zrobionym własnoręcznie, na prośbę kolegi MIROMAT, uchwyt nie niszczył, żadnego elementu w samochodzie. Jeździłem z nim 1,5 roku z megawattem 3000 i presidentem wilsonem, dziąłało wyśmienicie, swr anteny na #19 1,12
Miromat
Posty: 24
Rejestracja: 2009-08-13, 19:56
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Miromat »

Jak wprowadziłeś kabel do środka auta? Na zdjęciach nie widać.
auto: Chevrolet Lacetti, radio: Lafayette Atena, antena: Sirio ML-145
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

cezarus-b pisze:moje ulubione radyjko na podstawę JFK II po silnych modyfikacjach. Zostanie w aucie na dłużej.
Podzielam zadnie, na podstawę idealne radio.
Ciekawy uchwyt wygląda na dosyć solidny, niezła robota :-D
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
cezarus-b

Post autor: cezarus-b »

Miromat pisze:Jak wprowadziłeś kabel do środka auta? Na zdjęciach nie widać.
Przewód szedł, tak jak zaznaczyłem go na zdjęciu, wchodził pod lampę i razem z wiązką od lampy wchodził do wnętrza samochodu, dokładnie pod wygłuszeniem lewego nadkola, potem wychodził pod tylnym siedzeniem i tunelem środkowym już jak komu wygodnie, nie było żadnych zakłóceń. Jeździłem wtedy na Megawacie i Wilsonie i działało rewelacyjnie.
cezarus-b

Post autor: cezarus-b »

JayJay pisze:
cezarus-b pisze:moje ulubione radyjko na podstawę JFK II po silnych modyfikacjach. Zostanie w aucie na dłużej.
Podzielam zadnie, na podstawę idealne radio.
Ciekawy uchwyt wygląda na dosyć solidny, niezła robota :-D
Niestety JFK jest jak dla mnie za cichym radiem, może to wina słabego wygłuszenia samochodu, bądź moich audiofilskich zboczeń, ponieważ pewność, że radio jest dobrze zrobione miałem w 100%, na razie idzie w odstawkę a do auta trafił Magnum OmegaForce S-45, wracając do uchwytu, tak jak pisałem wcześniej, kawałek znaku drogowego, tig i wzmocnienie z tego samego znaku od środka i megawatt nie zniszczył niczego.
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

cezarus-b pisze:Niestety JFK jest jak dla mnie za cichym radiem...
Proponuje dobry głośnik zewnętrzny, bądź podpiąć pod aux w radiu :-D
tylko wtedy nie posłuchasz muzyki i cb jednocześnie :-/
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
cezarus-b

Post autor: cezarus-b »

Instalacja w mobilu zakończona.
Magnum OmegaForce S-45, Sirio Megawatt 3000 na uchwycie zrobionym własnoręcznie, zasilanie z akumulatora, przewód 2x4mm, antena połączona z radiem kablem SATEC, mikrofon fabryczny - nie ma potrzeby zmieniać.
Radio przykręcone do tunelu, nikomu nie przeszkadza, obsługa radia nie sprawia problemów.
Antena na uchwycie zestrojona odpowiednio:
1# - SWR 1,1
20# - SWR 1,05
40# - SWR 1,1
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Generalnie... Mocna rzecz :-D Dla mnie spoko.
Co to za gumowe uszczelnienie wtyku pod anteną?
Fabryczne, czy kombinowane?
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje mobilne(w aucie)”