Strona 2 z 2

: 2013-01-25, 17:30
autor: VIOLATOR
Hasan-Łódź pisze:Odczucia własne. Miałem wszystkie anteny z serii Turbo i jest to moja ulubiona seria.
Ta ponadprzecietnosc to polega chyba na cenie? bo antena dwukrotnie drozsza od wyzszej Sirio ML145 ;),planowalem zakub turbo ale cena powala wiec jak bys mogl to rozwin bardziej temat sirio turbo w czym sa duzo lepsze ze cena taka wysoka,poz.

: 2013-01-27, 16:02
autor: darelk
osobiście sprawdzałem że nie zaleznie czy klamka czy motylek czy kula , w każdej odmianie ma wpływ czy antena jest w pionie cała czy nie

: 2013-02-07, 21:49
autor: Mik4
Witam
Czytam i się wystraszyłem.
Antene Turbo 1000 bede budował identycznie jak tu:

http://zapodaj.net/bb70455701efa.jpg.html

nawet samochód taki sam,ale według tego co pisze w opisie :

- pochylenie może być używane tylko przy wjazdach - antena pochylona nie zestroi się poprawnie - musi być wyprostowana

gość który pokazuje to mocowanie ma źle zestrojona antene?

: 2013-02-07, 22:14
autor: DR-DM
Z tego co kojarzę to rodzina Turbo/Performer by działać prawidłowo powinna być prosto. Ta na zdjęciu jest inna i tak może być.

: 2013-02-07, 22:30
autor: jmaniek
Na zdjęciu jest Omega 27. Anteny DV mogą być ustawiane w różnych pozycjach względem główki, natomiast seria Turbo na DV nie jest. Ten system pochylania taki ma urok, że musi antena stać prosto w stosunku do główki do prawidłowego działania ;-)

: 2013-02-13, 21:57
autor: 8850
A czy możemy wyciągnać w prosty sposób klamkę z anteny i schować antenę do bagażnika? Czy musimy odkręcać całą antenę od główki, a główka wpada nam do środka auta (jeśli jest w dziurze)?

: 2013-02-13, 22:07
autor: DR-DM
8850 pisze:A czy możemy wyciągnać w prosty sposób klamkę z anteny
Wystarczy, że ją wykręcisz.

: 2013-06-12, 22:18
autor: undeniable
A trzeba potem przy wkręcaniu "celować" żeby to 90º wyszło nam w odpowiedniej płaszczyźnie czy jest jakiś ząbek który mówi jak wkręcać antenę?

: 2013-06-13, 10:21
autor: Francuz
undeniable pisze:celować
ale nie pomylisz się