• Dane propagacyjno-pogodowe
  • Mapa

Dirland Twin Car

Dirland Twin Car

Postprzez piknew » 2016-02-05, 19:41

Trochę usprawniłem proces i przerobiłem główkę nr 2... Dla przypomnienia, tak to wyglądało po "wytopieniu" (nowa główka obok dla porównania):
Obrazek

Potrzebne są:
Kołek (tuleja) rozporowa M6 oraz M10. Dodatkowo wiertarka i wiertło do metalu 8mm. Tuleję M10 rozwiercamy w środku (bardzo łatwo to idzie) tak, by tuleja m6 mieściła się we wnętrzu. Dodatkowo można naciąć krawędzie tak, by plastik łatwiej "brało":
Obrazek
Tuleję M6 nakręcamy na śrubkę w główce. Będzie to prowadnica dla większej tulei M10.
Obrazek
Tuleję M10 używamy jako otwornicy - mocujemy do wiertarki.
Obrazek

I wiercimy... Cierpliwie... Całość się całkiem mocno nagrzewa (w końcu tuleja M6 nie jest łożyskiem, i trochę ociera), co kilka sekund schłodzić należy to wodą. Nie chcemy chyba, by plastik znowu wytopiło ;-)

Tutaj już po dowierceniu się...
Obrazek

I efekt:
Obrazek

Z zakręconymi główkami DV:
ObrazekObrazek

Co jeszcze:
Tuleja M10 ma średnicę zewnętrzną około 12mm. Dla pierwszych 1-2 mm wiercenia przydałoby się trochę szerzej, gdyż wtedy główka DV mogłaby trochę głębiej się wkręcić. Dosyć prosto można to zrobić. Np. rozgiąć lekko tuleję.
piknew
 
Posty: 61
Dołączył(a): 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm
Podziękował : 4
Podziękowań: 1

Dirland Twin Car

Postprzez piknew » 2016-03-29, 13:37

Mały update, po odświeżeniu, zalutowaniu kabli (z TNC do CB oraz FME do FM):

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
piknew
 
Posty: 61
Dołączył(a): 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm
Podziękował : 4
Podziękowań: 1

Poprzednia strona

Powrót do Mobilne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości