Dirland Twin Car
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Dirland Twin Car
Witam, czy mógłbym prosić o opinie nt. montażu anteny CB za pomocą Dirland Twin Car? Oraz o jakości samej konstrukcji.
Rozpatruję zakup ww. zestawu i montaż w nowym samochodzie. Docelowo wraz z główką DV i anteną Sirio Omega 27. Ew. zastanawiam się nad anteną Sirio Mythos 9000 Black (ale nie wiem, czy nie będzie za długa dla tego sposobu montażu).
Rozpatruję zakup ww. zestawu i montaż w nowym samochodzie. Docelowo wraz z główką DV i anteną Sirio Omega 27. Ew. zastanawiam się nad anteną Sirio Mythos 9000 Black (ale nie wiem, czy nie będzie za długa dla tego sposobu montażu).
Dirland Twin Car
Nie wiem jak Dirland, ale Sirio Twin Car spokojnie poradzi sobie z Omegą 27. Widziałem sporo dłuższe i cięższe anteny na tym wynalazku niby kawałek plastiku ta obudowa, ale daje radę.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Re: Dirland Twin Car
To jest dokładnie to samo, produkt Dirland. Sirio najprawdopodobniej zrobiło dla nich ten 30 cm promiennik, więc jest "by Sirio" (ale mogę się mylić).Ferbus pisze:Nie wiem jak Dirland, ale Sirio Twin Car spokojnie poradzi sobie z Omegą 27
Co do Omegi 27 to już wiem, że wytrzyma. Zapytałem się o opinie nt. jakości obudowy, bo bardziej by mi odpowiadał Mythos... Ale właśnie ze względu na długość może już stanowić problem, więc nie wiem, czy ryzykować.
Dirland Twin Car
Sirio Super 9 jest lżejsza. Nie wiem jak w Mythos 9000, ale Super 9 ma bardzo elastyczny promiennik. Wg. mnie obudowa Twin Car powinna spokojnie wytrzymać taką antenę. Ludzie nawet Santiago 1200 na to pakują i jakoś jeżdżą
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Re: Dirland Twin Car
Jeśli rzeczywiście tak jest to mi wystarczyFerbus pisze:Ludzie nawet Santiago 1200 na to pakują i jakoś jeżdżą
Dirland Twin Car
Gdybym nie widział, to nie pisał bym o tym oczywiście uważam, że SS1200 na Twin Car to przegięcie, ale widocznie jakoś to wytrzymuje...
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Dirland Twin Car
Spoko spoko, regularnie wożę na Twin Carze moją WA-27. Nie ma z tym żadnego problemu, nic się nie dzieje. Ważne, żeby dobrze i solidnie założyć uchwyt DV, sam Twin da sobie radę
Na co dzień jeździ u mnie Omega, wszystko się ładnie spisuje.
Na co dzień jeździ u mnie Omega, wszystko się ładnie spisuje.
Dirland Twin Car
Dziękuję. Jeszcze sobie sprawę przemyślę, ale wiem, że mój wybór ograniczy się do:
1. Sirio Omega 27
"za" przemawia trochę mniejszy rozmiar - teraz w Uno mam Deltę 27 (np. możecie zobaczyć ją tutaj) i z racji poruszania się także po mieście, gdzie często napotyka się ograniczenia wysokości (parkingi podziemne, m.in. mój itp.) jeżdzę z nią w położeniu "na ukos".
2. Sirio Mythos 9000 Black
"za" jest oczywiste... dłuższa, a więc na trasie lepiej. Ale to również wada w mieście (komentarz jw.).
Obydwie są "ładne" (pojęcie subiektywne).
1. Sirio Omega 27
"za" przemawia trochę mniejszy rozmiar - teraz w Uno mam Deltę 27 (np. możecie zobaczyć ją tutaj) i z racji poruszania się także po mieście, gdzie często napotyka się ograniczenia wysokości (parkingi podziemne, m.in. mój itp.) jeżdzę z nią w położeniu "na ukos".
2. Sirio Mythos 9000 Black
"za" jest oczywiste... dłuższa, a więc na trasie lepiej. Ale to również wada w mieście (komentarz jw.).
Obydwie są "ładne" (pojęcie subiektywne).
Dirland Twin Car
Przepraszam, że odkopuję.
Czy ktoś może wie, gdzie można kupić Dirland Twin Car (znaną także jako Sirio Twin Car)?
Czy ktoś może wie, gdzie można kupić Dirland Twin Car (znaną także jako Sirio Twin Car)?
Dirland Twin Car
http://www.hesta.com.pl/sklep/product.php?id_product=95piknew pisze:Przepraszam, że odkopuję.
Czy ktoś może wie, gdzie można kupić Dirland Twin Car (znaną także jako Sirio Twin Car)?
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
Na sprzedaż: President Harry III
- KubańczykCK
- Posty: 337
- Rejestracja: 2014-08-01, 20:31
- Znak/ranga: SP7QBA
- Lokalizacja: Kielce
Dirland Twin Car
Skoro wątek został w miarę niedawno odkopany to i ja kilka sztychów dorzucę
Po półrocznym okresie znudziło mi się przed wjazdem do garażu ciągłe ściąganie i zakładanie anteny na magnesie. Chodzi mi po głowie zamontowanie anteny na uchwycie Twin Car ponieważ dziura i reling odpadają. Mam jednak pewne obawy. Czy możliwe jest bezinwazyjne wymienienie kabla w uchwycie? Czy jest to zabudowane na stałe i tylko beczka + przedłużacz wchodzi w grę? Mam zamiar zamontować jakiegoś króciaka do miasta - sirio t3 lub coś prętowego by w razie wjazdu do garażu nie złamać helikala, a na trasę zakładać albo wa27 albo ss1200. Rozumiem że wzmocnienie dachu jakąś kielnią to podstawa?
Ale się rozpisałem, kto to przeczyta
Po półrocznym okresie znudziło mi się przed wjazdem do garażu ciągłe ściąganie i zakładanie anteny na magnesie. Chodzi mi po głowie zamontowanie anteny na uchwycie Twin Car ponieważ dziura i reling odpadają. Mam jednak pewne obawy. Czy możliwe jest bezinwazyjne wymienienie kabla w uchwycie? Czy jest to zabudowane na stałe i tylko beczka + przedłużacz wchodzi w grę? Mam zamiar zamontować jakiegoś króciaka do miasta - sirio t3 lub coś prętowego by w razie wjazdu do garażu nie złamać helikala, a na trasę zakładać albo wa27 albo ss1200. Rozumiem że wzmocnienie dachu jakąś kielnią to podstawa?
Ale się rozpisałem, kto to przeczyta
Mobil: AnyTone AT6666 + Sigma PLC 1000
Baza CB: AnyTone AT5555N + Lemm AT-107
KF: Yaesu FT450D + Cobweb 20-6m
Baza CB: AnyTone AT5555N + Lemm AT-107
KF: Yaesu FT450D + Cobweb 20-6m
- rokefeler27
- Posty: 945
- Rejestracja: 2013-08-11, 21:07
- Znak/ranga: 161CBF152
- Lokalizacja: JO90LE
Dirland Twin Car
KubańczykCK, ale ten twin car raczej nie utrzyma wa-27 czy ss1200 Nie lepiej założyć główkę pl w miejsce FM?
CRE 8900 Konektor+ Konektor Mini 40/SG CB 1000/T 5000 + Maas KM 510 + nokia sp3
Było: Taylor III, Realistic Trc 474, Harry III i V2,Legend III,Anyton Smart,Walker,SS 3900N, Sunker Elite Three,Johnny II, ML-145,Solarcon A-108,Omega 27, AS 100, Turbo 3000 ktoś pożyczył i nie oddał
Było: Taylor III, Realistic Trc 474, Harry III i V2,Legend III,Anyton Smart,Walker,SS 3900N, Sunker Elite Three,Johnny II, ML-145,Solarcon A-108,Omega 27, AS 100, Turbo 3000 ktoś pożyczył i nie oddał
- KubańczykCK
- Posty: 337
- Rejestracja: 2014-08-01, 20:31
- Znak/ranga: SP7QBA
- Lokalizacja: Kielce
Re: Dirland Twin Car
vsrokefeler27 pisze:KubańczykCK, ale ten twin car raczej nie utrzyma wa-27 czy ss1200 Nie lepiej założyć główkę pl w miejsce FM?
Teoria vs praktyka = praktyka jak widać wygrywa. Nie, anteny fm też nie wymontuję.zylc-i pisze:Spoko spoko, regularnie wożę na Twin Carze moją WA-27. Nie ma z tym żadnego problemu, nic się nie dzieje.
Mobil: AnyTone AT6666 + Sigma PLC 1000
Baza CB: AnyTone AT5555N + Lemm AT-107
KF: Yaesu FT450D + Cobweb 20-6m
Baza CB: AnyTone AT5555N + Lemm AT-107
KF: Yaesu FT450D + Cobweb 20-6m
-
- Posty: 6655
- Rejestracja: 2011-11-20, 20:42
- Znak/ranga: 161CBF131
- Lokalizacja: JO91QP
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Dirland Twin Car
Ktoś przerabiał coś takiego:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5260757388" onclick="window.open(this.href);return false;
Woził na tym SS1200 i sobie chwalił (nie pamiętam, kto).
Możesz poszukać w montażach Ford i VW. Ja dzisiaj nie dam rady - przy obecnym dostępie do sieci mobilnej, do rana nie znajdę (zawrotna prędkość). Taka praca
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5260757388" onclick="window.open(this.href);return false;
Woził na tym SS1200 i sobie chwalił (nie pamiętam, kto).
Możesz poszukać w montażach Ford i VW. Ja dzisiaj nie dam rady - przy obecnym dostępie do sieci mobilnej, do rana nie znajdę (zawrotna prędkość). Taka praca
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
- KubańczykCK
- Posty: 337
- Rejestracja: 2014-08-01, 20:31
- Znak/ranga: SP7QBA
- Lokalizacja: Kielce
Dirland Twin Car
znaczy - da się
Mobil: AnyTone AT6666 + Sigma PLC 1000
Baza CB: AnyTone AT5555N + Lemm AT-107
KF: Yaesu FT450D + Cobweb 20-6m
Baza CB: AnyTone AT5555N + Lemm AT-107
KF: Yaesu FT450D + Cobweb 20-6m