Więc tak.
Właścicielem radia jestem od kilku dobrych lat. W zeszłym roku odesłałem je na modyfikacje do Konektora (Wszystkie modyfikacje oferowane oprócz podniesienia mocy i zmiany koloru). Radio wróciło i wszystko cacy.
W tym roku auto stało w warsztacie 4 miesiące. Odebrałem auto i ... dramat. Radio rozjechało się totalnie. Antenę mam Turbo 5000 przymocowaną na stałe w relingu.
Ja nikogo nie słyszę i nikt mnie nie słyszy a SWR lata jak szalony. Na postoju potrafi według inf w radiu wylecieć po za skalę. Antenę stroiłem już z milion razy za każdym razem ten sam efekt. Dla pewności podłączyłem inna antenę z mojego drugiego auta i efekt ten sam. Jadę czy stoję wskaźnik lata od 0 do końca. Jakby radio żyło swoim życiem. Takim aż specem nie jestem ale wcześniej takiego problemu nie miałem. Radio działało prawidłowo i nie było z tym żadnych problemów.
Ja wiem że to jak wróżenie z fusów ale już nie mam pomysłów co może być nie tak.
Przy podpiętym mierniku i ustawianiu SWR zauważyłem parę razy że wskaźnik też podskoczył podczas ustawiania.
JFK II problem z opanowaniem SWR
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
-
- Posty: 6655
- Rejestracja: 2011-11-20, 20:42
- Znak/ranga: 161CBF131
- Lokalizacja: JO91QP
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: JFK II problem z opanowaniem SWR
Problem leży po stronie instalacji antenowej, nie po stronie radia. Sprawdź najpierw połączenie kabla antenowego z wtykien i stopką, czy kabel nie jest gdzieś uszkodzony. Wydaje się, że gorąca żyła ma problem: raz łączy, a raz nie.
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
JFK II problem z opanowaniem SWR
Na 99% sprawa kabla .
Sprawdź instalację - dokładnie.
Sprawdź instalację - dokładnie.
-=- SQ9RNU -=-