Strona 2 z 3

Radia w trasę

: 2018-04-07, 22:50
autor: sebak11
Dzięki, poczytałem trochę. Nie wiem czy wyjmuję dobre wnioski ale moje są takie, że LIII to dobre radio lecz nie tak dobre jak HIII.
Wzorowane na dobrym sprzęcie lecz nie wszystko daje się skopiować bez straty jakości i funkcjonalności.

A takie porównanie HIII do Henry Classic....

Dużo się pisze o filtrach, ich rola jest faktycznie tak znacząca w pracy sprzętu? Niektórzy sprzedawcy szczególnie podkreślają obecność filtrów muRata.

Re: Radia w trasę

: 2018-04-08, 06:44
autor: januwojt
Olo.. pisze:Jaśko za pińcet nowa farelka? :shrek:
Po :-D :hopla: całości :bravo:

Radia w trasę

: 2018-04-08, 10:18
autor: sebak11
W internecie można znaleźć Henrego za ok.450 zł:
http://www.audiopioneer.pl/president-he ... ji-pl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub z filtrami muRata
https://www.strefakierowcy.pl/59,presid ... ratis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Obawiam się, że Harry III swoim wielkim wyświetlaczem będzie po oczach raził (ma regulację intensywności podświetlenia?).

Radia w trasę

: 2018-04-08, 11:53
autor: myszaty
yosan pro-120, na dwa radia spokojnie Ci 500 pln wystarczy

Radia w trasę

: 2018-04-12, 21:28
autor: sebak11
Taylor III niewiele droższy od Harrego III a jak czytam to już inna jakość. To faktycznie jest różnica klas? Lepsze filtry, głośnik.....?
Mniej funkcji co prawda, nie ma RF Gain.... Brać pod uwagę coś jeszcze w tej klasie?

Radia w trasę

: 2018-04-13, 06:45
autor: januwojt
Kup coś wreszcie , dwa tygodnie trzepania tematu o wyższości ŚWiąt Bożego Narodzenia od Świat Wielkiej Nocy .... Wszystkie trzy radia to antymiśki i przełomowych różnic między nimi nie ma . Każdy spełni swoją rolę z metrową anteną. Ja decyzję o zakupie radia za 7,5 tys zł podejmowałem szybciej .

Radia w trasę

: 2018-04-13, 08:06
autor: sebak11
A widzisz a ja inny jestem ;-) Tak się pięknie możemy różnić nie krytykując przy okazji nawzajem.
Dużo można się dowiedzieć z każdej dyskusji. Dziękuję za merytoryczną część odpowiedzi.

Re: Radia w trasę

: 2018-04-13, 10:32
autor: Slawo13
sebak11 pisze:Taylor III niewiele droższy od Harrego III a jak czytam to już inna jakość. To faktycznie jest różnica klas? Lepsze filtry, głośnik.....?
Mniej funkcji co prawda, nie ma RF Gain.... Brać pod uwagę coś jeszcze w tej klasie?
TIII w porównaniu do HIII ma zdecydowanie lepszy odbiornik przyjemniejsze audio z oryginalnego głośnika ,
nadawanie na podobnym poziomie ,dla Harrego na plus płynny RFgain . ASC w obydwu modelach działa
bardzo fajnie. Za 500zł trudno będzie znależć nowego TIII jak musi być nowe to bierz HIII przyjemne
radio używałem i miło wspominam.

Re: Radia w trasę

: 2018-04-13, 10:40
autor: Hasan-Łódź
sebak11 pisze:Dzięki, poczytałem trochę. Nie wiem czy wyjmuję dobre wnioski ale moje są takie, że LIII to dobre radio lecz nie tak dobre jak HIII.
Wzorowane na dobrym sprzęcie lecz nie wszystko daje się skopiować bez straty jakości i funkcjonalności.
Legend III jest wzorowany na starej lepszej Harry III - i działa tak samo dobrze jak podłączysz pod zewnętrzny głośnik. Legend III ma po prostu słabiutki głośnik.

Porównując do nowego Harry III (na nowej płycie, z fabrycznym filtrem) działa LEPIEJ.

Kto nie wierzy zapraszam do sklepu na odsłuch.

Re: Radia w trasę

: 2018-04-13, 10:49
autor: SQ9RNU
Slawo13 pisze:
sebak11 pisze:Taylor III niewiele droższy od Harrego III a jak czytam to już inna jakość. To faktycznie jest różnica klas? Lepsze filtry, głośnik.....?
Mniej funkcji co prawda, nie ma RF Gain.... Brać pod uwagę coś jeszcze w tej klasie?
TIII w porównaniu do HIII ma zdecydowanie lepszy odbiornik przyjemniejsze audio z oryginalnego głośnika ,
nadawanie na podobnym poziomie ,dla Harrego na plus płynny RFgain . ASC w obydwu modelach działa
bardzo fajnie. Za 500zł trudno będzie znależć nowego TIII jak musi być nowe to bierz HIII przyjemne
radio używałem i miło wspominam.
Taylora wywali bardzo szybko ze względu na brak RF-G .
Nawet przyjemniejsze audio nie zastąpi komfortu jaki daje RF-Gain.

ASC nie jest ideałem ( i nigdy pewnie nie będzie ) .

Zacznie słuchać ciachanych komunikatów na automacie wtedy dojdzie do wniosku ,że ten RF-G to jednak nie zbyteczny luksus a raczej konieczność .

Radia w trasę

: 2018-04-14, 15:17
autor: Kasztelan
Jak nie chcesz inwestowac duzej kasy to kup Yosana pro 120 z poprawionym SQ od Przemka/Konektora . Mam takie dwa radia Yosana i Lafayette Atena, czyli to samo bo to blizniak , wersja V2 i gitara :musik: . Zamontowane pod fotelami kierowców czyli dostęp utrudniony, ale nie przeszkadza to poniewaz praktycznie bezobslugowe. Do tego zew glosnik i pasuje. Moga pojawic sie szumy od lini elektrycznej, stacji bezn itd, ale raz, ze tego sie nie uniknie, a dwa kilka sekund i znikaja jak przejade dalej.
NAwet majac radio pod reke, gdybym ją wyciaganal ,żeby krecić potencjometrami to przez ten czas i tak przejade dalej i juz nie byloby sensu krecic.
Poza tym mają też sterowanie kanałów z gruszce wiec jadac na dwa auta będzie wygodnie przejść na inny kanał/wrócić na 19.
Cennik dla forum http://cb-forum.pl/viewtopic.php?f=172&t=18057" onclick="window.open(this.href);return false;

Radia w trasę

: 2018-04-14, 20:09
autor: cassiopeia
Mając Harry 3 nawet nie zauważenia że stoję koło stacji CPN która sieje na całą skalę...

Re: Radia w trasę

: 2018-04-14, 20:30
autor: marekb
cassiopeia pisze:Mając Harry 3 nawet nie zauważenia że stoję koło stacji CPN która sieje na całą skalę...
Zmieniłeś Pc122 na Harego ?

Radia w trasę

: 2018-04-15, 11:23
autor: cassiopeia
nie, ale mając H3 nie narzekałem podczas stania na światłach na słuchanie trzasków. w PC niestety muszę wyłączać radio w niektórych miejscach :-(

Radia w trasę

: 2018-04-15, 13:01
autor: Kasztelan
H3 seria czy krecony? I nie chodzi o zmiane podświetlenia ;-) . Już nowy ( a taka jest sugestia gwarancja, faktura) przekracza budżet.