Strona 2 z 2

: 2011-11-13, 22:18
autor: Mobil-Zasada
akurat większość kierowców używa Alanów 100 PLUS albo innego badziewia jakie założy im firma.
pogadać z TIR. Świetnie to ująłeś. aż dwa razy :mrgreen:

: 2011-11-13, 22:33
autor: SOWA
Tu się zgadza - ten co mi pomógł miał jakiegoś Alana - sam na niego narzekał.
Jednak w innych samochodach widziałem Unideny, M-Techy i Presidenty i jtt oraz jakieś dziwne chińskie nazwy - jedynie w Mercedesie ATEGO 815 - widziałem jakiś Amerykański wynalazek - ale facet twierdził, że jest z niego bardzo zadowolony i nie wymieni go na żadne inne.

: 2011-11-13, 23:22
autor: Hasan-Łódź
Nie chcę Ci robić przykrej niespodzianki, ale w przerażającej większości furmani jeżdżą z najtańszym syfem. Mogą jeździć 20 lat a i tak nie ogarniają tematu (mimo ich przeświadczenia).

Z punktu sprzedawcy nadmienię też, że normą jest proszenie o zawyżoną fakturę dla szefa. Dziadostwo.

Lepiej zostań z nami na forum, jak chcesz się czegoś dowiedzieć z pewnego źródła.

: 2011-11-13, 23:43
autor: SOWA
Oj, chyba to już przeszłość - mój brat latał na TIR-ach - przez ponad 20 lat - teraz osiadł na krajówkach - ale sprzęt ma taki, że nawet nie umiałbym go obsługiwać. To właśnie on podpowiedział jak zrobić aby dowiedzieć się o CB - jak najwięcej. U samego źródła.
NIe jest tak źle - przecież zależy kierowcą aby łączność i niepłacenie mandatów miała ścisły związek - tak więc i sprzęt mają coraz lepszy. Przecież ci kierowcy spędzają prawie całe życie w swoich kabinach.
Większość już prowadzi swoją działalność przewozową.

: 2011-11-13, 23:45
autor: Hasan-Łódź
Żebyś się nie rozczarował :)

: 2011-11-13, 23:57
autor: SOWA
Mam nadzieję, że nie !!!
Jestem optymistą :mrgreen: