YOSAN JC 2204
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Witam,
ja też się podzielę opinią o tym radiu. Miałem go raptem w użytkowaniu 3 dni. Jeździłem z nim częściowo przez duże miasto, a częściowo trasą (antena Sirio AS-100). Wytrzymało tylko trzy dni u mnie. Wcześniej miałem pożyczonego Unidenta 520XL z 1 metrową anteną Hustlera (jeździłem tą samą trasą i nie tylko) - różnica ogromna między nimi według mnie na korzyść Unidenta.
Nie będę się rozpisywał ale: jakość odsłuchu gorsza niż unident, trzaski. szumy przy odbiorze (nic nie dawała regulacja SQL-em) - generalnie wydaje się że brakowało RF-Gaina - ale on pewnie na jakość dźwięku też by nie pomógł. Testowałem to radyjko z głośnikiem zewnętrznym bo na oryginale za cicho było.
Sprzedałem to radyjko i kupiłem Unidenta 78 LTW (używanego) - jestem niesamowicie zadowolony z tego radia - masakruje Unidenta 520XL którego miałem przez chwilę - mimo że byłem z niego zadowolony) nie mówiąc już o Yosanie.
Jedyna zaleta tego Yosana to gabaryty - naprawdę małe.
ja też się podzielę opinią o tym radiu. Miałem go raptem w użytkowaniu 3 dni. Jeździłem z nim częściowo przez duże miasto, a częściowo trasą (antena Sirio AS-100). Wytrzymało tylko trzy dni u mnie. Wcześniej miałem pożyczonego Unidenta 520XL z 1 metrową anteną Hustlera (jeździłem tą samą trasą i nie tylko) - różnica ogromna między nimi według mnie na korzyść Unidenta.
Nie będę się rozpisywał ale: jakość odsłuchu gorsza niż unident, trzaski. szumy przy odbiorze (nic nie dawała regulacja SQL-em) - generalnie wydaje się że brakowało RF-Gaina - ale on pewnie na jakość dźwięku też by nie pomógł. Testowałem to radyjko z głośnikiem zewnętrznym bo na oryginale za cicho było.
Sprzedałem to radyjko i kupiłem Unidenta 78 LTW (używanego) - jestem niesamowicie zadowolony z tego radia - masakruje Unidenta 520XL którego miałem przez chwilę - mimo że byłem z niego zadowolony) nie mówiąc już o Yosanie.
Jedyna zaleta tego Yosana to gabaryty - naprawdę małe.
Uniden 78 LTW, Siro AS-100
A ja się z tobą nie zgodzę po przesiadce z 520xl na 2204 nigdy bym już nie wrócił do unidena, różnica między nami może polegać na tym że moje samochody to siewniki i uniden jedyne co dobrze w nich zbierał to zakłócenia, przy 2204 jest cisza.jaroj pisze:Witam,
ja też się podzielę opinią o tym radiu. Miałem go raptem w użytkowaniu 3 dni. Jeździłem z nim częściowo przez duże miasto, a częściowo trasą (antena Sirio AS-100). Wytrzymało tylko trzy dni u mnie. Wcześniej miałem pożyczonego Unidenta 520XL z 1 metrową anteną Hustlera (jeździłem tą samą trasą i nie tylko) - różnica ogromna między nimi według mnie na korzyść Unidenta.
Nie będę się rozpisywał ale: jakość odsłuchu gorsza niż unident, trzaski. szumy przy odbiorze (nic nie dawała regulacja SQL-em) - generalnie wydaje się że brakowało RF-Gaina - ale on pewnie na jakość dźwięku też by nie pomógł. Testowałem to radyjko z głośnikiem zewnętrznym bo na oryginale za cicho było.
Sprzedałem to radyjko i kupiłem Unidenta 78 LTW (używanego) - jestem niesamowicie zadowolony z tego radia - masakruje Unidenta 520XL którego miałem przez chwilę - mimo że byłem z niego zadowolony) nie mówiąc już o Yosanie.
Jedyna zaleta tego Yosana to gabaryty - naprawdę małe.
Hmmm. Testowałem dwa unideny 520XL. Dodatkowo widziałem je jak pracują w 3 autach (dieslach) - nie siewnikach (jeździłem nimi - A4 1,9 TDI 85KW 2001r, Octavia 2005 r 1,9 TDi; Astra 2005r 1,7 silnik Isuzu). I tutaj yosan zbierał za dużo zakłóceń - sql nie sprawdzał się nawet ustawiony na max-a - wydaje mi się że czasami brakowało RF-Gaina bo najwięcej męczących zakłóceń szło z dalszych nadajników (SQL na max).kieraj pisze: A ja się z tobą nie zgodzę po przesiadce z 520xl na 2204 nigdy bym już nie wrócił do unidena, różnica między nami może polegać na tym że moje samochody to siewniki i uniden jedyne co dobrze w nich zbierał to zakłócenia, przy 2204 jest cisza.
Nie twierdzę że 520 super idealnym radiem ale gdybym miał wybierać to na pewno wybrałbym 520 a nie yosana. Może rzeczywiście w aucie które generuje dużo zakłóceń lepiej się sprawdzi yosan. U mnie w zwykłym aucie niestety yosan to była porażka i to duża. Teraz mam unidena 78 i naprawdę rewelacyjnie - CISZA, CISZA, SPOKÓJ, bardzo czysty dźwięk itd. Pozdrawiam.
Oczywiście to tylko moja opinia.
Uniden 78 LTW, Siro AS-100
No ja też widziałem ładnie pracujące 520 ale w moim przypadku w najgorszym samochodzie Astra 3 właściwie komunikaty powyżej 2 km na AS 100 nie dało się zrozumieć i to przy filipińskim modelu, na chińskim totalny trzask identycznie jak na Legend II, szkoda było po prosty włączać CB i się tylko denerwować. Natomiast 2204 nie przepuszcza rządnych zakłóceń silnika czy trakcji otoczenia, wydaje mi się że lepiej zbiera na dobrej antenie.jaroj pisze:Hmmm. Testowałem dwa unideny 520XL. Dodatkowo widziałem je jak pracują w 3 autach (dieslach) - nie siewnikach (jeździłem nimi - A4 1,9 TDI 85KW 2001r, Octavia 2005 r 1,9 TDi; Astra 2005r 1,7 silnik Isuzu). I tutaj yosan zbierał za dużo zakłóceń - sql nie sprawdzał się nawet ustawiony na max-a - wydaje mi się że czasami brakowało RF-Gaina bo najwięcej męczących zakłóceń szło z dalszych nadajników (SQL na max).kieraj pisze: A ja się z tobą nie zgodzę po przesiadce z 520xl na 2204 nigdy bym już nie wrócił do unidena, różnica między nami może polegać na tym że moje samochody to siewniki i uniden jedyne co dobrze w nich zbierał to zakłócenia, przy 2204 jest cisza.
Nie twierdzę że 520 super idealnym radiem ale gdybym miał wybierać to na pewno wybrałbym 520 a nie yosana. Może rzeczywiście w aucie które generuje dużo zakłóceń lepiej się sprawdzi yosan. U mnie w zwykłym aucie niestety yosan to była porażka i to duża. Teraz mam unidena 78 i naprawdę rewelacyjnie - CISZA, CISZA, SPOKÓJ, bardzo czysty dźwięk itd. Pozdrawiam.
Oczywiście to tylko moja opinia.
To bardzo ciekawe bo obecnie ten Uniden 520XL pracuje właśnie w Astrze 3 z silnikiem 1,7 Isuzu. Czyżby podobnym jak piszesz wyżej?kieraj pisze: No ja też widziałem ładnie pracujące 520 ale w moim przypadku w najgorszym samochodzie Astra 3 właściwie komunikaty powyżej 2 km na AS 100 nie dało się zrozumieć i to przy filipińskim modelu, na chińskim totalny trzask identycznie jak na Legend II, szkoda było po prosty włączać CB i się tylko denerwować. Natomiast 2204 nie przepuszcza rządnych zakłóceń silnika czy trakcji otoczenia, wydaje mi się że lepiej zbiera na dobrej antenie.
Generalnie bardzo dobrze się sprawdza w tej Astrze.
Uniden 78 LTW, Siro AS-100
Astra 3 1,4 LPG Uniden zbiera tylko zakłócenia silnika i całą trakcję miasta.jaroj pisze:To bardzo ciekawe bo obecnie ten Uniden 520XL pracuje właśnie w Astrze 3 z silnikiem 1,7 Isuzu. Czyżby podobnym jak piszesz wyżej?kieraj pisze: No ja też widziałem ładnie pracujące 520 ale w moim przypadku w najgorszym samochodzie Astra 3 właściwie komunikaty powyżej 2 km na AS 100 nie dało się zrozumieć i to przy filipińskim modelu, na chińskim totalny trzask identycznie jak na Legend II, szkoda było po prosty włączać CB i się tylko denerwować. Natomiast 2204 nie przepuszcza rządnych zakłóceń silnika czy trakcji otoczenia, wydaje mi się że lepiej zbiera na dobrej antenie.
Generalnie bardzo dobrze się sprawdza w tej Astrze.
Ostatnio tak myślałem jak tu sobie polepszyć , bo wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia... Radia nie chciałbym zmieniać [2204] bo nie jest złe, a lepsze to dużo finansów pochłonie.
Wymyśliłem sobie żeby dołożyć do radia zewnętrzny rf-gain SAMLEXa i dać antenę Sirio Turbo 1000.
Czy ten rf-gain nie spierdzieli sprawy???
Czy spełni swoją funkcję???
Co myślicie o zestawie
Yosan 2204 + rf-gain Samlex + Sirio Turbo 1000 mag
Wymyśliłem sobie żeby dołożyć do radia zewnętrzny rf-gain SAMLEXa i dać antenę Sirio Turbo 1000.
Czy ten rf-gain nie spierdzieli sprawy???
Czy spełni swoją funkcję???
Co myślicie o zestawie
Yosan 2204 + rf-gain Samlex + Sirio Turbo 1000 mag
Yosan JC-2204 Turbo + Wilson Little Wil
Minimum Sirio turbo 2000 do tego zestawu. Samlex podobno fajnie działa... Piszę podobno, bo sam nigdy nie miałem.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Ot kolejne pytania:]
Dorobić w radiu, hmmm... kto mi to dodłubie lub how this zrobić ??? i ile to kosztuje ;] ?
Turbo 2000 droższe i dłuższe nie wejdzie mi w poprzek do bagażnika , wiem że im dłuższa tym lepsza ale trzeba wypracować kompromis i T1000 wydaje mi się takim optimum jak dla mnie .
A jest ktoś kto miał styczność z Rf-g Samlexa?
Dorobić w radiu, hmmm... kto mi to dodłubie lub how this zrobić ??? i ile to kosztuje ;] ?
Turbo 2000 droższe i dłuższe nie wejdzie mi w poprzek do bagażnika , wiem że im dłuższa tym lepsza ale trzeba wypracować kompromis i T1000 wydaje mi się takim optimum jak dla mnie .
A jest ktoś kto miał styczność z Rf-g Samlexa?
Yosan JC-2204 Turbo + Wilson Little Wil