Skoda Octavia II liftback

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
majsterkowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Skoda Octavia II liftback

Post autor: majsterkowicz »

Montaż jeszcze nieskończony, póki co jest etap 1 - montaż radia (U520).
Można powiedzieć, że klasyka gatunku jeśli chodzi o OII i radia z obudową U520/Harry/Johny I II, Mtech/ Stabo --> czyli radio zamiast popielniczki:
http://imageshack.us/photo/my-images/194/rapopiel.jpg/

Zewn. głośnik nie jest potrzebny, wszystko słychać głośno i wyraźnie.

Póki co, zasilanie jeszcze z gniazda zapalniczki; jak się zrobi cieplej, to poprowadzę zasilanie z aku lub skrzynki bezp.

Etap 2 to wspomniane zasilanie i (mam nadzieję) instalacja antenowa. Teraz jest ML-145 na magnesie, planuję montaż na stałe na dorobionym uchwycie mocowanym do jednej z istniejących śrub przy tylnej klapie. Docelowo prawdopodobnie do tego turbina 2000/3000 lub 5000 - w zależności od wytrzymałości mocowania. Też ważna jest kwestia schowania anteny w bagażniku, teraz MLka wchodzi na długość idealnie, stąd też uwzględniona T2000.

Podsumowując - prace trwają :shrek:
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
Olo.

Post autor: Olo. »

Radyjko pięknie schowane.
Awatar użytkownika
darelk
Posty: 1655
Rejestracja: 2009-05-24, 20:35
Lokalizacja: Ełk KO13ET

Post autor: darelk »

majsterkowicz, antenę można też ładnie zgiąć , jej nic się nie stanie :)
Awatar użytkownika
SP9
Posty: 8032
Rejestracja: 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH

Post autor: SP9 »

Ja mam Ibize .. wiec mały bagażnik a bez problemy chowam WA27 - 2m antena i nic jej sie nie dzieje. Radio łądnie zabudowane, zamieszczaj kolejne etapy swojej instalacji.
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Awatar użytkownika
majsterkowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: majsterkowicz »

Nie no, wiadomo, że zginać idzie, nawet MLka w bagażniku idealnie prosto nie leży.

Co do przyszłej anteny, to tak jak pisałem, dużo zależy od zachowania płaskownika (uchwytu) - czy będzie mocno pracował przy ruchach anteny itp. Nie ukrywam, że chciałbym coś z serii Turbo, bo podoba mi się ten system szybkiego składania - a że garażuję auto, to przy stałym montażu jedynie pochylana antena wchodzi w grę. Po lekturze forum stwierdziłem, że jeśli zmieniać MLkę, to na dłuższą antenę (zakładając opcję wygodnego pochylania - P1000/T3000/T5000).
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
Awatar użytkownika
SP9
Posty: 8032
Rejestracja: 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH

Post autor: SP9 »

W razie czego zastanów się nad WA27 ... jest lżejsza, - możesz ją rozkrecic na pół, a dzieki spreżynie, która absorbuje wszystkie udrżenia antenie nic się nie dzieje :)
a i jest brzydka .. niepozorna, nie rzuca się tak w oczy i nie kusi tak jak inne :-P
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Awatar użytkownika
DR-DM
Posty: 1763
Rejestracja: 2011-10-31, 00:32
Lokalizacja: Osielec / JN99VQ

Post autor: DR-DM »

Radio pięknie zamontowane/schowane :bravo:
Czekam ma dalszy ciąg :-)
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000

UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
Awatar użytkownika
Sahim
Posty: 1438
Rejestracja: 2009-04-15, 14:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sahim »

Wojtek KR pisze:WA27 ... i jest .. niepozorna, nie rzuca się tak w oczy
No co jak co - ale tańcząca na dachu WA27 w oczy rzuca się na pewno :mrgreen:
Nie mniej jednak też ją polecam.
Awatar użytkownika
Piotrek-Bytom
Posty: 2142
Rejestracja: 2011-05-28, 13:02
Lokalizacja: Bytom JO90KI

Post autor: Piotrek-Bytom »

Ładnie się schowało ;-)
Pozdrawiam :-)
Awatar użytkownika
jaro.
Posty: 131
Rejestracja: 2012-05-04, 15:04

Post autor: jaro. »

oj,co niektórzy to mają piękne miejsca na radyjka
;-) pozdrawiam ;-)
Mobil 1- CRT MIKE + SANTIAGO 1200
Mobil 2-PRESIDENT JOHNNY III ASC + ST 2000
Awatar użytkownika
majsterkowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: majsterkowicz »

oj,co niektórzy to mają piękne miejsca na radyjka
Nie jest to może wymiar 1 DIN, ale nie będę narzekać, bo mogło być gorzej. Jednak nic szerszego tam nie wejdzie - no chyba, żeby wywalić cały moduł z klapką, ale wówczas traci się finalny efekt schowania radia.
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
Awatar użytkownika
markis32
Posty: 127
Rejestracja: 2009-07-12, 11:07
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: markis32 »

Suuuper. Jaka szkoda iż herbatnik tak się nie komponuje z moim autem :-(


Pozdrawiam
Peugeot 407SW+President Herbert ASC+Maas 2018+Sirio Titanum 1200//Sirio Turbo 3000
gstawiak
Posty: 93
Rejestracja: 2013-02-10, 21:52
Lokalizacja: EBE

Post autor: gstawiak »

Kolego majsterkowicz, czy podpinałeś swoje radyjko pod aku lub skrzynkę bezp ? mam też O2 i chciałem zaczerpnąć wiedzy od Ciebie na temat poprowadzenia "+" konkretnie jaką drogą :-)
Sprzedam President Valery - STAN BARDZO DOBRY
Awatar użytkownika
majsterkowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: majsterkowicz »

Zasilanie nie jest jeszcze zrobione, póki co nadal idzie z gniazda zapalniczki - niestety brak czasu - choć mnie to już strasznie denerwuje. Podobnie jak antena (magnes). No ale tak bywa - w lipcu chcę powalczyć.

Do skrzynki bezpieczników kabel bezproblemowo idzie ułożyć pod plastikami, chyba nawet specjalnie nie trzeba nic odkręcać. Obejrzałem to sobie dokładnie przy wyciągniętym schowku.

Opcji z przejściem do komory silnika na razie nie analizowałem pod kątem przeprowadzenia kabla.
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
Awatar użytkownika
JayJay
Posty: 488
Rejestracja: 2012-06-27, 14:32
Lokalizacja: Białystok KO13ND

Post autor: JayJay »

Fajnie schowane radio, dyskretny montaż. Nie masz problemu z operowaniem pokrętłami? Wygląda na dosyć głęboko schowane?
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
ODPOWIEDZ

Wróć do „Skoda”