Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Witam.
Zgodnie z obietnicą przedstawiam Wam montaż zestawu w mojej "atrójce", który sam wykonałem
(obrazek 2 jest odwrócony o jedną pozycję w prawo, a 4 do góry nogami - nie wiem dlaczego, ale tak mi po prostu dodało):
http://vpx.pl/image/YzzL
http://vpx.pl/image/Yzzr
http://vpx.pl/image/Yzzx
http://vpx.pl/image/Yzz0
http://vpx.pl/image/Yzzo
http://vpx.pl/image/Yzz7
Niektórym może się wydawać, że radio jest źle umieszczone ze względu na "pozbawienie" pasażera ilości miejsca na nogi. Jest to mylne pojęcie, gdyż sam siadałem na miejscu pasażera i sprawdzałem jak by to wyszło w praktyce i prawdą jest to, że owego miejsca nie ogranicza (a mam prawie 2 metry wzrostu).
Wiele osób umieszcza radia w dziurze/schowku pod kierownicą, do której rzeczywiście Henry pasował jak ulał, jednakże dla mnie to było złe rozwiązanie ze względu na to, że ten schowek mam "zarezerwowany" na coś innego. Ponadto wydaje mi się, że mógłbym niechcący wadzić o CB nogami w trakcie wysiadania, czy wsiadania.
Gruszka jest w takim miejscu, że spokojnie, bez odchylania sięgam po nią.
Jedyne wady tego montażu jakie zauważyłem to:
- kabel od mikrofonu jest zbyt napięty, gdy nadaję bez odchylania się (ale i tak niedługo zmienię mikrofon na jakiegoś densei'a z silikonowym przewodem),
- koniecznie muszę odchylić się do przodu w celu włączenia CB i ewentualnie (ale to już rzadziej) regulować Squela i Gaina.
Niestety nie mogłem sobie pozwolić na inny montaż. Stwierdziłem, że ten jest najlepszy dla mnie, gdyż:
- nie przeszkadza w otwieraniu schowka,
- nie przeszkadza w razie konieczności przesunięcia siedzenia do przodu (wyjątkiem tu niestety jest gruszka, którą trzeba ściągać w trakcie tej czynności - moje niedopatrzenie),
- jest mało widoczne z zewnątrz (mniej podatne na kradzież).
Całość (CB i mikrofon) trzymają się "w kupie" nawet na wyjątkowych nierównościach i nic nie "tyrka", ani nie skrzypi.
Jeśli chodzi zaś o antenę - jest ona w miejscu po fabrycznej antenie i przewód poprowadzony jest tak, że jest niewidoczny. Natomiast samą antenę zastąpiłem metrowym kablem ukrytym w podsufitce i nawet nie zauważyłem jakiegoś szczególnego spadku zasięgu radia FM.
Co do samego sprzętu, to opiszę krótko, bo też obiecałem:
Zasięg - na pewno 10 km (sprawdzane na moim drugim aucie, w którym montaż również pokażę w niedalekiej przyszłości),
ASC - nie ucina komunikatów, działa bardzo płynnie,
RF Gain - nie działa skokowo, jak to bywa niektórych modelach.
Radio zakupione po tuningu w "KONEKTORZE" wraz z anteną i kablem.
Pozdrawiam
Zgodnie z obietnicą przedstawiam Wam montaż zestawu w mojej "atrójce", który sam wykonałem
(obrazek 2 jest odwrócony o jedną pozycję w prawo, a 4 do góry nogami - nie wiem dlaczego, ale tak mi po prostu dodało):
http://vpx.pl/image/YzzL
http://vpx.pl/image/Yzzr
http://vpx.pl/image/Yzzx
http://vpx.pl/image/Yzz0
http://vpx.pl/image/Yzzo
http://vpx.pl/image/Yzz7
Niektórym może się wydawać, że radio jest źle umieszczone ze względu na "pozbawienie" pasażera ilości miejsca na nogi. Jest to mylne pojęcie, gdyż sam siadałem na miejscu pasażera i sprawdzałem jak by to wyszło w praktyce i prawdą jest to, że owego miejsca nie ogranicza (a mam prawie 2 metry wzrostu).
Wiele osób umieszcza radia w dziurze/schowku pod kierownicą, do której rzeczywiście Henry pasował jak ulał, jednakże dla mnie to było złe rozwiązanie ze względu na to, że ten schowek mam "zarezerwowany" na coś innego. Ponadto wydaje mi się, że mógłbym niechcący wadzić o CB nogami w trakcie wysiadania, czy wsiadania.
Gruszka jest w takim miejscu, że spokojnie, bez odchylania sięgam po nią.
Jedyne wady tego montażu jakie zauważyłem to:
- kabel od mikrofonu jest zbyt napięty, gdy nadaję bez odchylania się (ale i tak niedługo zmienię mikrofon na jakiegoś densei'a z silikonowym przewodem),
- koniecznie muszę odchylić się do przodu w celu włączenia CB i ewentualnie (ale to już rzadziej) regulować Squela i Gaina.
Niestety nie mogłem sobie pozwolić na inny montaż. Stwierdziłem, że ten jest najlepszy dla mnie, gdyż:
- nie przeszkadza w otwieraniu schowka,
- nie przeszkadza w razie konieczności przesunięcia siedzenia do przodu (wyjątkiem tu niestety jest gruszka, którą trzeba ściągać w trakcie tej czynności - moje niedopatrzenie),
- jest mało widoczne z zewnątrz (mniej podatne na kradzież).
Całość (CB i mikrofon) trzymają się "w kupie" nawet na wyjątkowych nierównościach i nic nie "tyrka", ani nie skrzypi.
Jeśli chodzi zaś o antenę - jest ona w miejscu po fabrycznej antenie i przewód poprowadzony jest tak, że jest niewidoczny. Natomiast samą antenę zastąpiłem metrowym kablem ukrytym w podsufitce i nawet nie zauważyłem jakiegoś szczególnego spadku zasięgu radia FM.
Co do samego sprzętu, to opiszę krótko, bo też obiecałem:
Zasięg - na pewno 10 km (sprawdzane na moim drugim aucie, w którym montaż również pokażę w niedalekiej przyszłości),
ASC - nie ucina komunikatów, działa bardzo płynnie,
RF Gain - nie działa skokowo, jak to bywa niektórych modelach.
Radio zakupione po tuningu w "KONEKTORZE" wraz z anteną i kablem.
Pozdrawiam
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Jak Ci odpowiada to okej. Ale wkręty krótsze mogły być wtedy nie ma ryzyka rozdarcia czegoś. A w środkowej konsoli? Na dole nie mieściło się?
PIKUŚ 161CBF144
AnyTone AT-6666 - DENSEI EC-2002 KNKTR
SIRIO Hi-Power 4000 PL - Solarcon Prowler 204
Uniden UBC 72 XLT - Nagoya NA-707
najszybszy kontakt przez GG:930025.
AnyTone AT-6666 - DENSEI EC-2002 KNKTR
SIRIO Hi-Power 4000 PL - Solarcon Prowler 204
Uniden UBC 72 XLT - Nagoya NA-707
najszybszy kontakt przez GG:930025.
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Wkręty krótsze? krótszych się nie dało, a przynajmniej nie miałem. W konsoli środkowej nie bardzo, bo nie miałbym dostępu do popielniczki, a tym samym do gniazda zapalniczki, z którego często korzystam (jeśli miałeś na myśli właśnie te miejsce).
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Pilnik i zaraz wkręty krótsze będą montaż ok, trochę daleko radio, ale ważne, żeby Tobie odpowiadało.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Na środkowej konsoli dużo miejsca masz. Tam mogłes upychać
Re: Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
lepiej tam niż pod fotelem :DCaps pisze:Tam mogłes upychać
President Harry III ASC + Sirio ML-145 mag
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Niestety środkowa konsola - którą na co dzień mam praktycznie zajętą - odpada
Ponadto na pewno ciężej byłoby z pochowaniem kabli, a na tym też mi zależało...
Ponadto na pewno ciężej byłoby z pochowaniem kabli, a na tym też mi zależało...
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Montaż pod ręką więc pasuje .
Zmiana na mikr ze wzmocnieniem to dobry ruch i gitara .ngh pisze:kabel od mikrofonu jest zbyt napięty, gdy nadaję bez odchylania się (ale i tak niedługo zmienię mikrofon na jakiegoś densei'a z silikonowym przewodem),
Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Jakoś tak dziwnie...radio po stronie pasażera, pozatym ok
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
- Piotrek-TJE
- Posty: 771
- Rejestracja: 2010-12-25, 14:38
- Znak/ranga: 161CBF147
- Lokalizacja: TJE
Re: Audi A3 8L - President Henry Classic + Sirio Turbo 2000
Ładny montaż, aczkolwiek wygoda użytkowania podczas jazdy pozostawia wiele do życzenia .
161CBF147
Mobil: Yosan PRO-120 Tuning Konektor + SIRIO AS-100
Mobil: Yosan PRO-120 Tuning Konektor + SIRIO AS-100