FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MULTIJET
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MULTIJET
Poniżej zdjęcia mojego montażu .
W tym samochodzie naprawdę ciężko jest cokolwiek upchać ( chodzi mi o większe radia ).
Po wielkich bojach z silnikiem i jego zakłóceniami ostatecznie znalazł się Jackson I .
Jako jedyny z testowanych przeze mnie radyjek poradził sobie z Multijetem Fiata.
Radio zamontowane jest w sposób bezinwazyjny - tj . wiszący na "konstrukcji" z odpowiedniego materiału odpornego na odgięcia .
Jest po prostu "przytulony" do tunelu :)
Uchwyt mikrofonowy , zamontowany jest na wylocie nawiewu za pomocą rzepu.
Co ciekawe również bezinwazyjnie - i co najważniejsze sprawdza się taki układ :)
Antena na magnesie : Performer 5000
W tym samochodzie naprawdę ciężko jest cokolwiek upchać ( chodzi mi o większe radia ).
Po wielkich bojach z silnikiem i jego zakłóceniami ostatecznie znalazł się Jackson I .
Jako jedyny z testowanych przeze mnie radyjek poradził sobie z Multijetem Fiata.
Radio zamontowane jest w sposób bezinwazyjny - tj . wiszący na "konstrukcji" z odpowiedniego materiału odpornego na odgięcia .
Jest po prostu "przytulony" do tunelu :)
Uchwyt mikrofonowy , zamontowany jest na wylocie nawiewu za pomocą rzepu.
Co ciekawe również bezinwazyjnie - i co najważniejsze sprawdza się taki układ :)
Antena na magnesie : Performer 5000
-=- SQ9RNU -=-
Cięzko jest niestety , ale co się nie robi dla likwidacji siewnika.karolmail pisze:Takiego kolca to ciężko w wielu autach zamontować. Plusem twojego auta jest to że można łatwo zmienić antenę FM na CB miałem tak zrobione i fajnie się to sprawdzało.
Próbowałem m.in. Herbatnika I , chwalonego po niebiosa , ale niestety du.a blada.
A tak ładnie wszedł by między tunel a fotel pasażera.
-=- SQ9RNU -=-
No zdarza się czasem , że ktoś tam jest odjechany i jest generalnie problem z odsłuchem.Olotg99 pisze:Miałem tak zamontowane w poprzednim aucie i w nowym raczej będzie podobnie.
P.S. Jak Jackson w AM?
Możesz zaprezentować tą ową konstrukcję? (samą)
W ciągu 2 tygodni zdarzyło mi się to z 4 razy - a zrobiłem jakies 2,5 tys km.
Ale sprawa jest rozwojowa , bo prawdopodobnie radio zostanie zmodyfikowane pod kątem poszerzenia odbiornika jednym z przycisków na panelu ( Pstryk - szeroko , drugie pstryk - fabrycznie ) .
Ale jestem z niego baardzo zadowolony .
-=- SQ9RNU -=-
strychoo pisze:Radio zamontowane jest w sposób bezinwazyjny
strychoo pisze:Uchwyt mikrofonowy , zamontowany jest (..) również bezinwazyjnie
Firma nie życzy sobie ingerencji w samochódstrychoo pisze:Antena na magnesie
Pamiętam jak miałeś na Citroenie Megawata w otworze po FM-ce - fajnie to wyglądało i hulało.
Patrząc na fotki, to faktycznie sensowniejszego miejsca na radio tych rozmiarów nie ma. Wieszak na mikrofon fajnie i estetycznie zamontowany. Ogólnie jak na te ograniczenia
Możesz wrzucić szczegółowe fotki tej konstrukcji na radio Jestem ciekawy jak to dokładnie wygląda.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
Re: FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MULTIJET
Zawsze powtarzałem, że Jackson I, to flagowe radio President-a. Żadne inne, włączając Lincolna, nie jest tak odpornym na zakłócenia sprzętem.strychoo pisze: Po wielkich bojach z silnikiem i jego zakłóceniami ostatecznie znalazł się Jackson I .
Nawet na bazie, która "jest obciążona obecnością pobliskiej rozdzielni SN", żadne inne radio, za wyjątkiem Jacskon-a I i Ranger-a RCI 2950 DX, nie dało sobie rady.
Montaż, zapewne, nie był łatwy, ze względu na gabaryty radia, ale jest wygodny do operowania radiem, bezinwazyjny w 100% ...
Czy antena, kiedykolwiek, będzie w otworze? Szkoda, takiego bata, zostawiać na magnesie ...
Adam
Darek antena była na magnesie , nigdy w dziurce - mówie o Picasso.DR-DM pisze:strychoo pisze:Radio zamontowane jest w sposób bezinwazyjnystrychoo pisze:Uchwyt mikrofonowy , zamontowany jest (..) również bezinwazyjnieFirma nie życzy sobie ingerencji w samochódstrychoo pisze:Antena na magnesie
Pamiętam jak miałeś na Citroenie Megawata w otworze po FM-ce - fajnie to wyglądało i hulało.
Patrząc na fotki, to faktycznie sensowniejszego miejsca na radio tych rozmiarów nie ma. Wieszak na mikrofon fajnie i estetycznie zamontowany. Ogólnie jak na te ograniczenia
Możesz wrzucić szczegółowe fotki tej konstrukcji na radio Jestem ciekawy jak to dokładnie wygląda.
-=- SQ9RNU -=-
Re: FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MULTIJET
Adam to auto służbowe , bez szans na dziure - niestety...AdamB pisze:Zawsze powtarzałem, że Jackson I, to flagowe radio President-a. Żadne inne, włączając Lincolna, nie jest tak odpornym na zakłócenia sprzętem.strychoo pisze: Po wielkich bojach z silnikiem i jego zakłóceniami ostatecznie znalazł się Jackson I .
Nawet na bazie, która "jest obciążona obecnością pobliskiej rozdzielni SN", żadne inne radio, za wyjątkiem Jacskon-a I i Ranger-a RCI 2950 DX, nie dało sobie rady.
Montaż, zapewne, nie był łatwy, ze względu na gabaryty radia, ale jest wygodny do operowania radiem, bezinwazyjny w 100% ...
Czy antena, kiedykolwiek, będzie w otworze? Szkoda, takiego bata, zostawiać na magnesie ...
Adam
-=- SQ9RNU -=-
Re: FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MULTIJET
A no to wszystko wyjaśnia .strychoo pisze: Adam to auto służbowe , bez szans na dziure - niestety...
Stąd te "bezinwazyjne" montowanie ... jak na takie ograniczenia, to tylko gratulować.
Adam
No widzisz, a mnie się wydawało, że w dziurce Coś mi się chyba rzuciło na oczystrychoo pisze:Darek antena była na magnesie , nigdy w dziurce - mówie o Picasso.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
Pomimo zadowolenia z działania Jacksona I , nie spełzłem na laurach i szukałem dalej jakiegoś radia , które bardziej poradzi sobie z MUltiJetem by FIAT.
I oto w dniu wczorajszym dorwałem Herberta II ASC .
Przjechałem już 200 km i szok .
Radio doskonale daje sobie radę z tymi antenowymi zakłóceniami .
W porównaniu do Jacksona , niebo a ziemia.
Nawet sławetny Herbert I nie był w stanie tego zrobić .
Dzisiaj ogłaszam ,że zaprzestaje już poszukiwań !
To jest to ...
I oto w dniu wczorajszym dorwałem Herberta II ASC .
Przjechałem już 200 km i szok .
Radio doskonale daje sobie radę z tymi antenowymi zakłóceniami .
W porównaniu do Jacksona , niebo a ziemia.
Nawet sławetny Herbert I nie był w stanie tego zrobić .
Dzisiaj ogłaszam ,że zaprzestaje już poszukiwań !
To jest to ...
-=- SQ9RNU -=-
Michał to radio samochodowe nie ma czasem opcji bluetooth - głośno mówiący, bo mam takie w Punto u nas w firmie i w takim radyjku jest taka możliwość.
Gratuluje zaprzestania poszukiwań
Gratuluje zaprzestania poszukiwań
mobil: Uniden PC-122/Santiago 1200/Motorola RSN 4001A
baza: Kenwood TS-480/Sirtel BSA-601A /New Spacelab 5λ8/Power xbox
baza: Kenwood TS-480/Sirtel BSA-601A /New Spacelab 5λ8/Power xbox