Opel Astra II by GuGi
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
Jesli chodzi o Astre F (tzw jedynke), to zamiast miejsca po zegarku duzo lepszym miejscem jest miejsce zapalniczki/popielniczki.
Za zegarkiem nie ma duzo miejsca - mniej wiecej polowa dlugosci radia cd.
Zamiast popielniczki jest za to duzo miejsca - kpo5000/intek5500 sie zmiesci. Ja obecnie mam tam u68 zamontowane i zostaje miejsce ;)
Za zegarkiem nie ma duzo miejsca - mniej wiecej polowa dlugosci radia cd.
Zamiast popielniczki jest za to duzo miejsca - kpo5000/intek5500 sie zmiesci. Ja obecnie mam tam u68 zamontowane i zostaje miejsce ;)
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
Zrób fotki i pokaż jak masz. Bo ja bym musiał ciąć całą dolną konsole.McLeo pisze:Jesli chodzi o Astre F (tzw jedynke), to zamiast miejsca po zegarku duzo lepszym miejscem jest miejsce zapalniczki/popielniczki.
Za zegarkiem nie ma duzo miejsca - mniej wiecej polowa dlugosci radia cd.
Zamiast popielniczki jest za to duzo miejsca - kpo5000/intek5500 sie zmiesci. Ja obecnie mam tam u68 zamontowane i zostaje miejsce ;)
A za zegarem jest sporo miejsca bo ten otwór wypada juz nad rurami od nawiewu.
czas i u mnie na odświeżenie tematu ;)
długo chodził mi po głowie ten pomysł, aby przenieść antenę z klapy bagażnika na dach, bo przecież nie jest w pełni wykorzystywana, zasłonięta przez słupki a na dodatek 2m.... a ponad dach wystaje tyle co zwykła ML'ka...
Wyszukałem jakieś ogłoszenie w necie i jest...bagażnik dachowy z nissana, pojechałem przymierzyć, za dużo. . . eh. . . ale dla chcącego nic trudnego, przywiozłem go do domu, piłka do metalu w rękę, pilniki, szlifierka, odpadła garść zbędnych części i wyszło coś takiego:
SWR rewelacja, bez ciecia - promiennik wsunięty ma maxa
ch1: 1.3
ch20: 1.1
ch40: 1.3
Osłuchowo jak i nadawczo jest zdecydowanie lepiej, teraz mnie słychać tu i tam, jak by nie było antena powędrowała 60 cm wyżej, a całkowita wysokość pojazdu to 3.60 m
długo chodził mi po głowie ten pomysł, aby przenieść antenę z klapy bagażnika na dach, bo przecież nie jest w pełni wykorzystywana, zasłonięta przez słupki a na dodatek 2m.... a ponad dach wystaje tyle co zwykła ML'ka...
Wyszukałem jakieś ogłoszenie w necie i jest...bagażnik dachowy z nissana, pojechałem przymierzyć, za dużo. . . eh. . . ale dla chcącego nic trudnego, przywiozłem go do domu, piłka do metalu w rękę, pilniki, szlifierka, odpadła garść zbędnych części i wyszło coś takiego:
SWR rewelacja, bez ciecia - promiennik wsunięty ma maxa
ch1: 1.3
ch20: 1.1
ch40: 1.3
Osłuchowo jak i nadawczo jest zdecydowanie lepiej, teraz mnie słychać tu i tam, jak by nie było antena powędrowała 60 cm wyżej, a całkowita wysokość pojazdu to 3.60 m
Ostatnio zmieniony 2014-04-12, 07:42 przez GuGi, łącznie zmieniany 2 razy.
Też kiedyś tak chciałem zamontować antenę ale wątpiłem w oczekiwaną kierunkowość.
Z pewnością odsłuchowo jest teraz lepiej niż przedtem.
Z pewnością odsłuchowo jest teraz lepiej niż przedtem.
President Jackson forever
Mobile: Jackson II + Sirio Hi-Power 4000 + mikrofon seryjny
Base: Jackson 5 band + Jackson 6 band + Solarcon Imax2000 + Sadelta ME3 + Astatic 1104C + CB Master CB200 + FRQ8F1
Eksponaty: President Wilson + Tank Whip full 1/4 + President Texas (wer. 215cm)
Mobile: Jackson II + Sirio Hi-Power 4000 + mikrofon seryjny
Base: Jackson 5 band + Jackson 6 band + Solarcon Imax2000 + Sadelta ME3 + Astatic 1104C + CB Master CB200 + FRQ8F1
Eksponaty: President Wilson + Tank Whip full 1/4 + President Texas (wer. 215cm)
Możesz wrzucić zdjęcie (zbliżenie) szczegółów montażu do belki
Montaż wart rozważenia. Zawsze to jakaś opcja, gdy się nie chce wiercić dachu.
Montaż wart rozważenia. Zawsze to jakaś opcja, gdy się nie chce wiercić dachu.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
pewnie ze tak, wrzuce jutro, a narazie opis:DR-DM pisze:Możesz wrzucić zdjęcie (zbliżenie) szczegółów montażu do belki
Montaż wart rozważenia. Zawsze to jakaś opcja, gdy się nie chce wiercić dachu.
w belce wywiercona dziura na śrubę 6'stkę, do zamontowania główki został użyty stary uchwyt AV400 bez tej płaskiej części przytwierdzającej do narożnika blachy, ponieważ wykorzystany uchwyt był obrotowy i oprócz śruby były pod nim takie "ząbki" (zabezpieczały obrót) postanowiłem pomiędzy belkę a właśnie te ząbki podłożyć podkładkę wcinającą - wzmocniła ona masę oraz dzięki mocnemu przykręceniu śruby, podkładka wcinając się właśnie te ząbki przytwierdziła porządnie uchwyt uniemożliwiając mu obrót.
nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem ale po zdjęciach widać gdzie dokladnie znajduje się podkładka.
nie mogę już edytować poprzedniego postu, dodaje obiecane zdjęcia, nic nadzwyczajnego, żadnej filozofii. . .DR-DM pisze:Możesz wrzucić zdjęcie (zbliżenie) szczegółów montażu do belki
Ostatnio zmieniony 2014-04-12, 07:39 przez GuGi, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki, teraz dokładnie widać
Mam taki bagażnik, ale jednak takiego montażu nie zrobię, bo nie będe miał jak założyć uchwytów na narty
Mam taki bagażnik, ale jednak takiego montażu nie zrobię, bo nie będe miał jak założyć uchwytów na narty
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt: