Instalacja w Astra J (sedan)
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Instalacja w Astra J (sedan)
Dzisiaj doprowadziłem zasilanie z tunelu do bagażnika. Wszystko ukryte. Teraz pozostał montaż gniazdka rj-45...
Instalacja w Astra J (sedan)
Gniazdko zainstalowane na taśmę dwustronną tesa - w wolnej chwili zamieszczę fotki całości...
- Lagunasnk16
- Posty: 976
- Rejestracja: 2015-08-13, 22:30
- Lokalizacja: Podkarpackie
Instalacja w Astra J (sedan)
Sporo dobrej roboty zrobione, za całość duże
President Harry III ASC + Konektor Mini 40/Sirio ML145 Power mag + Albrecht CB-250
Instalacja w Astra J (sedan)
Gniazdo z prawej strony tunelu nie byłoby wygodniejsze?
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
Na sprzedaż: President Harry III
Instalacja w Astra J (sedan)
Nawet na zdjęciu lżej dla oka
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
Na sprzedaż: President Harry III
Instalacja w Astra J (sedan)
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=827813&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolego jak przeglądasz forum Asrty to powyższy link rozwieje Twoje wątpliowści od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka, ja też tak zrobię ( radio w gruszce , centralka w bagażniku - zasilanie podłączone jest chwiliwo do gniazada zapalniczki z tyłu - czekam tylko na zakończenie okresu gwarancji
Kolego jak przeglądasz forum Asrty to powyższy link rozwieje Twoje wątpliowści od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka, ja też tak zrobię ( radio w gruszce , centralka w bagażniku - zasilanie podłączone jest chwiliwo do gniazada zapalniczki z tyłu - czekam tylko na zakończenie okresu gwarancji
CRT Mike + Sirio Turbo 5000
Instalacja w Astra J (sedan)
Po co kombinować z bagażnikiem? Po lewej stronie masz otwierany schowek, który można wyciągnąć i w to miejsce zamontować centralkę... Skrzynka bezpieczników obok... Nie ma lepszego miejsca.
Mistrz ciętej riposty
Sprzedam:
JFK 2, Harry 3, Johnson 2 i wiele innych rzeczy! Pytać!!
info PW
Sprzedam:
JFK 2, Harry 3, Johnson 2 i wiele innych rzeczy! Pytać!!
info PW
Re: Instalacja w Astra J (sedan)
Pozwolę sobie skomentować posty:
Zasilanie zapalniczek ma jeszcze fajną cechę, że nawet na wyłączonym zapłonie dopiero po pewnym czasie się wyłącza (lub do otwarcia drzwi). Jest to opisane chyba nawet w instrukcji samochodu.
Zacytowany post wprost mówi o stałym +12V. To niestety odpada. Nawet jak z gruszki wyłączysz radio (albo wyciągniesz wtyczkę RJ) to i tak będzie ono brało kilkadziesiąt mA (nie pamiętam dokładnie, ale mierzyłem bardzo pobieżnie).
1. W bagażniku nie ma zasilania podtrzymywanego. Jest po zapłonie, ale NIE MA w tzw. stanie pośrednim (gdzie kluczyk jest już przekręcony, ale zapłon nie jest jeszcze włączony). Mierzyłem cały moduł...devirex pisze:http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=827813&start=60
Kolego jak przeglądasz forum Astry to powyższy link rozwieje Twoje wątpliwości od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka
Zasilanie zapalniczek ma jeszcze fajną cechę, że nawet na wyłączonym zapłonie dopiero po pewnym czasie się wyłącza (lub do otwarcia drzwi). Jest to opisane chyba nawet w instrukcji samochodu.
Zacytowany post wprost mówi o stałym +12V. To niestety odpada. Nawet jak z gruszki wyłączysz radio (albo wyciągniesz wtyczkę RJ) to i tak będzie ono brało kilkadziesiąt mA (nie pamiętam dokładnie, ale mierzyłem bardzo pobieżnie).
2. Nie widzę zalet. Po drugie, po co wyrzucać schowek, skoro i tak żadnego pożytku z centralki w tym miejscu nie ma. Ale nawet gdyby... bardzo to komplikuje instalację - w sedanie z podsufitki do bagażnika było raptem ok. 1,5 metra kabla. A tak przez cały samochód trzeba by było ciągnąć RG-58. Ze skrzynki bezpieczników może i bliżej jest do zasilania zapalniczki, ale akurat... jest trudniej się wpiąć (zerknij na to, ile tam jest przewodów). Natomiast koło dźwigni zmiany biegów to 10 minut roboty, przewód jest z zapalniczki przedniej poprowadzony dalej do tylnej (tj. tylnej kanapy, nie bagażnika, bo tylko wersja ST to ma).Olo.. pisze:Po co kombinować z bagażnikiem? Po lewej stronie masz otwierany schowek, który można wyciągnąć i w to miejsce zamontować centralkę... Skrzynka bezpieczników obok... Nie ma lepszego miejsca.
Instalacja w Astra J (sedan)
Na jakich ustawieniach jeździsz z Titanium? ASC łapie czkawkę?
Harry 3 Konektor Green + Sirio ML-145 + Uniden ESP-20 :)
Do sprzedania Intek FSP-30 :)
Do sprzedania Intek FSP-30 :)
Instalacja w Astra J (sedan)
W Warszawie jeżdżę z krótką Sirio (czyli de facto jest to Sirio Micro 30s). Ustawienia: RFG:12, ASQ:1. Jednak zauważyłem, że na SQ:1 jest lepiej.
Na Titanium w trasie - tam w zasadzie po wyjechaniu z miasta zmieniam tylko na RFG:6. ASQ postawiam na 1. Nie sprawdzałem jeszcze, czy w trasie na Titanium SQ:1 będzie lepsze. Wydaje się (po doświadczeniach na krótszej antenie, w mieście), że tak...
Podsumowując - ASQ nie jest w tym radio idealne - trochę rwie. Zwykłe SQ jest stabilniejsze.
BTW. Te 2 ostatnie posty to w gruncie rzeczy pytanie o radio CRT Mike (ty masz) / Apollo Road Blues I (ja to mam).
Na Titanium w trasie - tam w zasadzie po wyjechaniu z miasta zmieniam tylko na RFG:6. ASQ postawiam na 1. Nie sprawdzałem jeszcze, czy w trasie na Titanium SQ:1 będzie lepsze. Wydaje się (po doświadczeniach na krótszej antenie, w mieście), że tak...
Podsumowując - ASQ nie jest w tym radio idealne - trochę rwie. Zwykłe SQ jest stabilniejsze.
BTW. Te 2 ostatnie posty to w gruncie rzeczy pytanie o radio CRT Mike (ty masz) / Apollo Road Blues I (ja to mam).
Instalacja w Astra J (sedan)
Teoretycznie radia są identyko. Pytam, bo na stronie konektora i wideorecenzjach w internecie prezentujący mówią o dobrze działającym ASQ. W moim dobrze to nie działa, występuje rwanie komunikatów i w sumie zastanawiałem sie czy może moje radio jest wadliwe ale widzę, że tak ma być. Strach pomyśleć jak musi działać niedopracowany automat skoro ten wg sprzedających jest dopracowany
Harry 3 Konektor Green + Sirio ML-145 + Uniden ESP-20 :)
Do sprzedania Intek FSP-30 :)
Do sprzedania Intek FSP-30 :)