Instalacja w Astra J (sedan)

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

Dzisiaj doprowadziłem zasilanie z tunelu do bagażnika. Wszystko ukryte. Teraz pozostał montaż gniazdka rj-45...
piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

Gniazdko zainstalowane na taśmę dwustronną tesa - w wolnej chwili zamieszczę fotki całości...
piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

I fotki - tutaj z zamontowaną Sirio Titanium 1500 Black.

Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lagunasnk16
Posty: 976
Rejestracja: 2015-08-13, 22:30
Lokalizacja: Podkarpackie

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Lagunasnk16 »

Sporo dobrej roboty zrobione, za całość duże :bravo:
President Harry III ASC + Konektor Mini 40/Sirio ML145 Power mag + Albrecht CB-250
Awatar użytkownika
Speed
Posty: 1520
Rejestracja: 2012-08-11, 14:27
Znak/ranga: 161 OS 192
Lokalizacja: Lublin

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Speed »

Gniazdo z prawej strony tunelu nie byłoby wygodniejsze?
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

Może... Musiałbym to sprawdzić.
piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

No i zmienione, jest wygodniej:

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Speed
Posty: 1520
Rejestracja: 2012-08-11, 14:27
Znak/ranga: 161 OS 192
Lokalizacja: Lublin

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Speed »

Nawet na zdjęciu lżej dla oka :-D
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
devirex
Posty: 8
Rejestracja: 2015-11-14, 12:35

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: devirex »

http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=827813&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;

Kolego jak przeglądasz forum Asrty to powyższy link rozwieje Twoje wątpliowści od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka, ja też tak zrobię ( radio w gruszce , centralka w bagażniku - zasilanie podłączone jest chwiliwo do gniazada zapalniczki z tyłu - czekam tylko na zakończenie okresu gwarancji
CRT Mike + Sirio Turbo 5000
Awatar użytkownika
Olo..
Posty: 1510
Rejestracja: 2014-04-02, 19:11

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Olo.. »

Po co kombinować z bagażnikiem? Po lewej stronie masz otwierany schowek, który można wyciągnąć i w to miejsce zamontować centralkę... Skrzynka bezpieczników obok... Nie ma lepszego miejsca. 8-) ;-)
Mistrz ciętej riposty

Sprzedam:
JFK 2, Harry 3, Johnson 2 i wiele innych rzeczy! Pytać!!
info PW
piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Re: Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

Pozwolę sobie skomentować posty:
devirex pisze:http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=827813&start=60
Kolego jak przeglądasz forum Astry to powyższy link rozwieje Twoje wątpliwości od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka
1. W bagażniku nie ma zasilania podtrzymywanego. Jest po zapłonie, ale NIE MA w tzw. stanie pośrednim (gdzie kluczyk jest już przekręcony, ale zapłon nie jest jeszcze włączony). Mierzyłem cały moduł...
Zasilanie zapalniczek ma jeszcze fajną cechę, że nawet na wyłączonym zapłonie dopiero po pewnym czasie się wyłącza (lub do otwarcia drzwi). Jest to opisane chyba nawet w instrukcji samochodu.

Zacytowany post wprost mówi o stałym +12V. To niestety odpada. Nawet jak z gruszki wyłączysz radio (albo wyciągniesz wtyczkę RJ) to i tak będzie ono brało kilkadziesiąt mA (nie pamiętam dokładnie, ale mierzyłem bardzo pobieżnie).
Olo.. pisze:Po co kombinować z bagażnikiem? Po lewej stronie masz otwierany schowek, który można wyciągnąć i w to miejsce zamontować centralkę... Skrzynka bezpieczników obok... Nie ma lepszego miejsca.
2. Nie widzę zalet. Po drugie, po co wyrzucać schowek, skoro i tak żadnego pożytku z centralki w tym miejscu nie ma. Ale nawet gdyby... bardzo to komplikuje instalację - w sedanie z podsufitki do bagażnika było raptem ok. 1,5 metra kabla. A tak przez cały samochód trzeba by było ciągnąć RG-58. Ze skrzynki bezpieczników może i bliżej jest do zasilania zapalniczki, ale akurat... jest trudniej się wpiąć (zerknij na to, ile tam jest przewodów). Natomiast koło dźwigni zmiany biegów to 10 minut roboty, przewód jest z zapalniczki przedniej poprowadzony dalej do tylnej (tj. tylnej kanapy, nie bagażnika, bo tylko wersja ST to ma).
Awatar użytkownika
Kasztelan
Posty: 1483
Rejestracja: 2012-11-06, 13:43
Lokalizacja: JO82OT

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Kasztelan »

Montaż profesjonalny :bravo: .
Mobil: Uniden PC 68 XL KNKTR & Sirio Turbo 1000 Black
Mobil: Uniden 520 PRO XL & Sirio Omega 27
Baza : Uniden PC 68 LTW KNKTR & Sirio Signal Keeper 27
161BD909 - 161CBF139

Obrazek
Bartek048
Posty: 503
Rejestracja: 2016-02-15, 20:35

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Bartek048 »

Na jakich ustawieniach jeździsz z Titanium? ASC łapie czkawkę?
Harry 3 Konektor Green + Sirio ML-145 + Uniden ESP-20 :)

Do sprzedania Intek FSP-30 :)
piknew
Posty: 61
Rejestracja: 2012-10-25, 13:24
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: piknew »

W Warszawie jeżdżę z krótką Sirio (czyli de facto jest to Sirio Micro 30s). Ustawienia: RFG:12, ASQ:1. Jednak zauważyłem, że na SQ:1 jest lepiej.

Na Titanium w trasie - tam w zasadzie po wyjechaniu z miasta zmieniam tylko na RFG:6. ASQ postawiam na 1. Nie sprawdzałem jeszcze, czy w trasie na Titanium SQ:1 będzie lepsze. Wydaje się (po doświadczeniach na krótszej antenie, w mieście), że tak...

Podsumowując - ASQ nie jest w tym radio idealne - trochę rwie. Zwykłe SQ jest stabilniejsze.

BTW. Te 2 ostatnie posty to w gruncie rzeczy pytanie o radio CRT Mike (ty masz) / Apollo Road Blues I (ja to mam).
Bartek048
Posty: 503
Rejestracja: 2016-02-15, 20:35

Instalacja w Astra J (sedan)

Post autor: Bartek048 »

Teoretycznie radia są identyko. Pytam, bo na stronie konektora i wideorecenzjach w internecie prezentujący mówią o dobrze działającym ASQ. W moim dobrze to nie działa, występuje rwanie komunikatów i w sumie zastanawiałem sie czy może moje radio jest wadliwe ale widzę, że tak ma być. Strach pomyśleć jak musi działać niedopracowany automat skoro ten wg sprzedających jest dopracowany :mrgreen:
Harry 3 Konektor Green + Sirio ML-145 + Uniden ESP-20 :)

Do sprzedania Intek FSP-30 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”