Mój Espace IV

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Caps

Mój Espace IV

Post autor: Caps »

djmarco, to rób dziurkę :mrgreen:
Awatar użytkownika
kurdolf
Posty: 461
Rejestracja: 2014-05-27, 12:56
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Mój Espace IV

Post autor: kurdolf »

Bierz Hi powera albo megawatta 4000 bo znów za chwilę będziesz miał niedosyt :-)
Mobil: CRE8900 FD-1818 mod. Sirio Turbo 5000 w dziurce.
Motorola RSN4001A
Baza:
Uniden USC 230 + Dipol
Awatar użytkownika
djmarco
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-16, 21:11
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Mój Espace IV

Post autor: djmarco »

Ile razy jeszcze będę pisał, że dziury nie da się zrobić. Może wytłumaczę dlaczego.

Mam taki dach
Obrazek
Obrazek

Z tyłu jest "rekinek" od GPSa a pod dachem chowana jest cała roleta którą mogę zasłonić dach. Składa się ona na "zakładki" jedna na drugą (w sumie cztery części). W tym miejscu jak roleta jest złożona to nie ma tam jak palca wcisnąć to raz a dwa to, że demontaż podsufitki jest praktycznie nie możliwy bez uszkodzenia jej i zaczepów rolety dachu

Obrazek
Obrazek

Renault Espace IV 2.0dci 150KM
Yosam Turbo 3031 Tuning KONEKTOR v3 + Nokia NFS-12
SIRIO ML-145 mag 125
Awatar użytkownika
rokefeler27
Posty: 945
Rejestracja: 2013-08-11, 21:07
Znak/ranga: 161CBF152
Lokalizacja: JO90LE

Re: Odp: Mój Espace IV

Post autor: rokefeler27 »

Pomyśl o jakimś uchwycie klapowym lub na reling.Przy prędkościach z jakimi latasz nie założyłbym anteny 2m na magnes.

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
CRE 8900 Konektor+ Konektor Mini 40/SG CB 1000/T 5000 + Maas KM 510 + nokia sp3
Było: Taylor III, Realistic Trc 474, Harry III i V2,Legend III,Anyton Smart,Walker,SS 3900N, Sunker Elite Three,Johnny II, ML-145,Solarcon A-108,Omega 27, AS 100, Turbo 3000 ktoś pożyczył i nie oddał
Awatar użytkownika
Almighty
Posty: 1394
Rejestracja: 2013-11-02, 19:19
Znak/ranga: Szczecin Radio
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mój Espace IV

Post autor: Almighty »

Spróbuj wykorzystać poprzeczne belki na tyle auta. Uchwyt relingowy + kawałek czystej miedzi LGY (jeżeli te belki są plastikowe), aby zmasować antenę z karoserią; albo nie masować - wówczas przewód miedziany będzie przeciwwagą.

pzdr.
Slavonic Beam / Slavonic Dipole / V-Slavonic 225 / Magic Stick

http://www.szczecin-radio.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
djmarco
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-16, 21:11
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: Mój Espace IV

Post autor: djmarco »

A może jakaś antena helikalna?
Obrazek

Renault Espace IV 2.0dci 150KM
Yosam Turbo 3031 Tuning KONEKTOR v3 + Nokia NFS-12
SIRIO ML-145 mag 125
Awatar użytkownika
kurdolf
Posty: 461
Rejestracja: 2014-05-27, 12:56
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Mój Espace IV

Post autor: kurdolf »

Jak helikal na magnesie to nie więcej jak metr, bo opory duże stawia. A metrowa będzie porownywalna do ml
Mobil: CRE8900 FD-1818 mod. Sirio Turbo 5000 w dziurce.
Motorola RSN4001A
Baza:
Uniden USC 230 + Dipol
Awatar użytkownika
djmarco
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-16, 21:11
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: Mój Espace IV

Post autor: djmarco »

Aha. To kicha.
Obrazek

Renault Espace IV 2.0dci 150KM
Yosam Turbo 3031 Tuning KONEKTOR v3 + Nokia NFS-12
SIRIO ML-145 mag 125
Awatar użytkownika
ori
Posty: 93
Rejestracja: 2014-03-07, 18:52
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odp: Mój Espace IV

Post autor: ori »

Wilson fgt4 chodzi jak 2m turbo sirio a ma 125 cm...
słowa to najpotężniejsza broń
--
wóz nr1 :Cobra 29 LTD ST , Wilson fgt-4 na BRV-3, Cobra S300
wóz nr2: Cobra GR 25 ST, Solarcon Prowler 202
zapas: w trakcie
Awatar użytkownika
abarth
Posty: 956
Rejestracja: 2013-04-28, 18:57
Lokalizacja: Pyrzowice

Mój Espace IV

Post autor: abarth »

ale na magnes raczej cieżko to postawić ....
President Harry III ASC + Sirio ML-145 mag
Awatar użytkownika
ori
Posty: 93
Rejestracja: 2014-03-07, 18:52
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odp: Mój Espace IV

Post autor: ori »

U mnie uchwyt brv3 reling
słowa to najpotężniejsza broń
--
wóz nr1 :Cobra 29 LTD ST , Wilson fgt-4 na BRV-3, Cobra S300
wóz nr2: Cobra GR 25 ST, Solarcon Prowler 202
zapas: w trakcie
Awatar użytkownika
abarth
Posty: 956
Rejestracja: 2013-04-28, 18:57
Lokalizacja: Pyrzowice

Mój Espace IV

Post autor: abarth »

ale jak widziałeś kolega nie ma relingu tylko jeden poprzeczny i ciężko zamontować
President Harry III ASC + Sirio ML-145 mag
Awatar użytkownika
djmarco
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-16, 21:11
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: Mój Espace IV

Post autor: djmarco »

Mik jest ok ;)

Ale czy jest coś mniejszego i równie dobrego a może lepszego? Jak dla mnie trochę jest spory i nie wygodny w obsłudze.
Obrazek

Renault Espace IV 2.0dci 150KM
Yosam Turbo 3031 Tuning KONEKTOR v3 + Nokia NFS-12
SIRIO ML-145 mag 125
Awatar użytkownika
Hasan-Łódź
Posty: 7798
Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mój Espace IV

Post autor: Hasan-Łódź »

Można płytkę z mikrofonu zainstalować w radiu, ale trzeba się pożegnać z głośnikiem wewnętrznym (mało miejsca w środku).

Kabel mikrofonowy przełożyć do fabrycznego mikrofonu (żeby był miękki), a z tyłu dorobić regulację echo na potencjometrze.
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF

wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW

montaż 3er
montaż X6
Awatar użytkownika
kedar1
Posty: 1396
Rejestracja: 2011-05-09, 20:17
Lokalizacja: za siedmioma górami

Mój Espace IV

Post autor: kedar1 »

zachciało się luksusów, szklanych dachów itp, to teraz masz zagadkę ;-)

czy przypadkiem ta belka poprzeczna na dachu nie składa się z dwóch części ( zsuniętych razem na zdjęciu )
i całość jeździ przód tył w prowadnicach na dachu?

jeśli tak to co stoi na przeszkodzie podjechać nimi do przodu i albo tak jak Almighty, pisze tam dawać na środku uchwyt relingowy do anteny albo na tym wąskim pasku między szybą na dachu a końcem dachu stawiać jakiś magnes.

cały czas jeszcze masz do dyspozycji tylną krawędź dachu i szeroką gamę uchwytów klapowych.
czy sprawdzałeś jakie są możliwości montażu uchwytu w tym miejscu?

no i na koniec ta antenka od gps którą masz na końcu dachu.
czy korzystasz z nawigacji oryginalnej?
jak nie to wywalić i tam dać jakąś płytką główkę co by nie było kolizji z podsufitką.
857d
ODPOWIEDZ

Wróć do „Renault”