Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Wywaliłem spliter i wzmacniacz, założyłem z powrotem antenę FM oryginalną a CB wrzuciłem na dach na śrubę do mocowania uchwytów dachowych. Zrobiłem własny uchwyt - ceownik. Zaraz lecę w trasę, zobaczę czy to się w ogóle sprawdzi, ale odbiór się zdecydowanie poprawił (na T3, Titanium nie potrafię wystroić). Spliter i wzmacniacz polecą na giełdę zaraz.
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Dodam zdjęcie uchwytu (będzie jeszcze pomalowany proszkowo na czarno). Zgodnie ze wskazaniem wbudowanego w Alana 28 miernika SWR na maksymalnym wsunięciu bata mam 1.5 na pierwszym kanale i 2 na 20 (na 40 nie mogę sprawdzić, moje radio ma uszkodzoną syntezę i nie nadaje powyżej 24-26 kanału w takich temperaturach). Bat był już przycinany więc zostawię to tak jak jest.
Listwa jest aluminiowo-gumowa, nie da się jej normalnie pomalować - dlatego wygląda jak wygląda... Naklejam na te miejsca zwykłą czarną folię, wygląda całkiem spoko a i wytrzyma najdłużej, porównywalny byłby tylko plasti-dip czy coś w tym stylu ale szkoda zachodu...
Listwa jest aluminiowo-gumowa, nie da się jej normalnie pomalować - dlatego wygląda jak wygląda... Naklejam na te miejsca zwykłą czarną folię, wygląda całkiem spoko a i wytrzyma najdłużej, porównywalny byłby tylko plasti-dip czy coś w tym stylu ale szkoda zachodu...
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Ostatnio zawitał u mnie nowy mikrofon - Pan Dm 432MT. Ciężko mi go jednak porównać, bo mam tylko jedną wtyczkę 6pin i musiałem przelutować kabel od swojego mikrofonu :) Na razie jestem zadowolony.
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Masz przejście elektryczne między uchwytem a karoserią jak będzie słabe to mikrofon ze wzmocnieniem
może się sprzęgać.
może się sprzęgać.
Mobil: Albrecht AE 485 S/KPO 532/Performer 2000/Sigma Stinger CL/TRC-474 + SG-CB 1000
Baza: KPO DX 5000 V6/Densei 2002 tuning Konektor/Astatic 104M6B/Sirio 2008/Sonar LS-350/color]
Baza: KPO DX 5000 V6/Densei 2002 tuning Konektor/Astatic 104M6B/Sirio 2008/Sonar LS-350/color]
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Sprzęga się przy maksymalnym rozkręceniu. Jak sprawdzić czy przejście jest wystarczające? Bo jakieś jest na pewno.
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Uchwyt się nie sprawdził, zrobiłem dziurę w dachu i to byłby koniec dłubania przy CB :) Pozostało mi tylko SWR wyregulować na Titanium i mogę śmigać - bo T3027 w trasy się nie nadaje, przy 120 śwista niemiłosiernie :).
Kabel na dach poprowadziłem inaczej niż radzą - tunelem środkowym, potem za fotelem pod wykładziną i do słupka B. Znacznie ogranicza to łapanie szumów z silnika, co miało miejsce gdy kabel od CB leciał równolegle do grodzi do słupka A (pierwsza instalacja).
Kabel na dach poprowadziłem inaczej niż radzą - tunelem środkowym, potem za fotelem pod wykładziną i do słupka B. Znacznie ogranicza to łapanie szumów z silnika, co miało miejsce gdy kabel od CB leciał równolegle do grodzi do słupka A (pierwsza instalacja).
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Musiałem pozbyć się Alana 28, niestety po poprawkach w serwisie stał się głuchy jak pień (dosłownie słyszałem tyle co widziałem). Zdecydowałem się na radio President Herbert I - niestety, jest węższe niż Alan 28, dłuższe i nie siedzi już tak ładnie, trochę wystaje - ale przede wszystkim - Alan (gdy był sprawny, czyli dość krótko) działał po prostu lepiej...
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
A to ciekawa opinia..thinkpad pisze:Alan (gdy był sprawny, czyli dość krótko) działał po prostu lepiej...
Mistrz ciętej riposty
Sprzedam:
JFK 2, Harry 3, Johnson 2 i wiele innych rzeczy! Pytać!!
info PW
Sprzedam:
JFK 2, Harry 3, Johnson 2 i wiele innych rzeczy! Pytać!!
info PW
Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF
Bez filtrów w Herbercie nie słyszę nic (czyt. słyszę kopułkę, wycieraczki i całą resztę osprzętu), z filtrami słyszę tylko mocniejsze sygnały. Pewnie jakby je wyłączyć - byłoby lepiej, ale to niemożliwe.
Volvo 440, Honda CB250N Superdream, Yamaha Slider
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27
Mój montaż - President Herbert I, Sirio Titanium 1400 / T3 27