Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
T3-27 to zwykły helikal. Top loaded zawsze będzie lepiej działać od helikala, czy zwykłej prętówki, a dopiero pokazuje co potrafi właśnie przy cięższych montażach, gdzie jest częściowo przysłonięta.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
czyli w takim miejscu polegać lepiej na top loaded, szczególnie gdy jest dość krótka. A przy długości ok. 1,2m - 1,5m lepszy helikal czy prętówka ?
- Hasan-Łódź
- Posty: 7805
- Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
- Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
obydwie powinny się dobrze dostroić, ale to nie znaczy, że będą tak samo działaćadaskosz pisze:by nie zakładać nowego tematu.. W uchwycie na tył hondy crv ( na klapie) lepiej by stroiła fireStick fs2 czy sirio t3-27.
w takiej lokalizacji top loaded będzie działać wyraźnie lepiej
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
-
- Posty: 6655
- Rejestracja: 2011-11-20, 20:42
- Znak/ranga: 161CBF131
- Lokalizacja: JO91QP
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
Chodzi Ci o 1,2 helikal vs 1,5 prętowa? Zdecydowanie 1,2 helikalna.adaskosz pisze:A przy długości ok. 1,2m - 1,5m lepszy helikal czy prętówka ?
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
"Chodzi Ci o 1,2 helikal vs 1,5 prętowa? Zdecydowanie 1,2 helikalna." - dokładnie
Obie (zamiennie ) tzn. krótka i dłuższa ok. 1,2m miałyby być w tym miejscu na uchwycie.
Obie (zamiennie ) tzn. krótka i dłuższa ok. 1,2m miałyby być w tym miejscu na uchwycie.
-
- Posty: 6655
- Rejestracja: 2011-11-20, 20:42
- Znak/ranga: 161CBF131
- Lokalizacja: JO91QP
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
adaskosz, mam Solarcona 203 na klapie bagażnika, pracuje porównywalnie z 1,5 m prętówką (tak mniej więcej).
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
A czy mag. od sirio ml145 utrzyma solarcon'a 203 i 204?
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
u mnie na takim magnesie jeździ Firestik i trzyma się twardo dachu
Realistic TRC-474 + Sirio AS-100
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
Dzisiaj dałem t3-27 na ten mag. Antena ma być używana raz na tydzień w 2 autach, ale myślałem o czymś większym. Sądzę, że 203 wytrzyma, ale z 204 będzie problem.
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
203 spokojnie, 204 kto wie, kto wie, jakbym miał jak, to bym sprawdził jak raz na tydzień, to po co w koszta iść? t3-27 wystarczyć powinno raz na tydzień
Realistic TRC-474 + Sirio AS-100
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
@Florek czekam na relacje jak to się będzie trzymać bo sam chciałem coś takiego zrobić ;)
Mobil: Alan 48 classic, FD1818 "tuning", Sirio ML 145, Booster 747.
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
Hehe... Mag miał być jako awaryjne wyjście, ale raczej dam na luz. W Aveo mam już dorobiony uchwyt "home made" i tam trafi 203. Na dach Laguny dam t3 a 204 do scenica na zmianę z wa27.
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
Solarcon 202 i magnes Sirio 125mm PL + przejściówka PL-DV + przejściówka DV-3/8 podczas kilku testów trzymał się dobrze na dachu.
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202
Solarcon Prowler 202 vs Sirio T3-27
Macie chłopaki nerwy, żeby jeździć z takimi pałkami na małych magnesach
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.