filtr przeciwzakłóceniowy do zastosowania w instalacjach samochodowych niwelujący dokuczliwe zakłócenia generowane przez układ zapłonowy, alternator, silnik wycieraczek, silnik dmuchawy itp........................... tak napisałem- i dodałem ze"nie jestem pewien czy to jest rozwiązanie-antena jest na tyle czuła ze kilka centymetrów w tą czy w ta niczego tu nie zmieni"ale jest taka nadzieja
-
atrix55 pisze:Jeżeli występują zakłucenia w aucie , to na 99 % nie przenoszą się droga zasilania .
-i dlatego trzeba miec nadzieję-1% pozostaje wiec
atrix55 pisze:szukanie miejsca dla anteny czasami daje pozytywne efekty
Koledzy.. czy ktos z was probowal juz odizolowac zaklucenia od pompki paliwa w renault laguna 1? jest tam 6 pinow.. no i nie wiem pod ktore podlaczyc jakis filtr.. badz jakies kondensatorki... moze ktos z was potrafi mi pomoc? jesli tak to prosze.. jak dla dziecka... w ktore kable sie wpiac, jak to zrobic, i co tam wpiac...
Dlatego ze dzis po wielu testach stanelo na tym ze to pompka paliwa daje duzo zaklucen.. po odlaczeniu jej zasilania wszystkie szumy i trzaski milkna.... wiec to 100% pompka paliwa...
kolego Marku. Radio mam podlaczone bezposrednio do akumulatora. bezpiecznik to chyba oczywista rzecz ze musi byc. ale moim problemem sa zaklucenia od pompki paliwa. po odpaleniu silnika strasznie piszczy.. a jak na odpalonym silniku odlacze kabel zasilania od pampki to wszystkie szumy milkna., i problem jest tak ze w lagunie 1 do tej pompki idzie w jednej kostce az 6 przewodów. i teraz moze ktos z was wie ktore przewody sa od zasilania tej pompki.. no a jesli nie.. to jak bede mial wolny czas to trzeba bedzie kazdy pojedynczo przecinac i wtedy dojde do tego ktore to sa. Normalnie zrob8ilbym tak odrazy, ale tam przy tej pompce jest bardzo malo miejsca na jakies manipulacje, wiec wolalbym zrobic i przy tym jak namniej sie narobic. pozdrawiam
Laguna:
Radio : Uniden PC68LTW
Antena : Lemm 1000 Eagle
witam wszystkich ja mam problem z zakluceniami od strony dmuchawy jak klimatronik jest wylaczony i nawiewy sa wylaczone jest ok ale jak wlacze nawiem nie da rady uzywac radia.
podlaczalem juz wszystkie radia nawet po 1tys zl i najdrozsze anteny nic to nie pomaga. radia byly podlaczone pod akumulator. anteny byly mocowane na wszystkie mozliwe sposoby bez rezultatu. gdzie swr byl na 1-1,5 autko jakie posiadam to audi a6 2,8
prosze o pomoc bo teraz jestem zmuszony jezdzic bez radyjka
witam ja mam Harry II asc i nie radzi sobie on z zakloceniami (alternator, pompa). zasilanie sprawdzone i nie jest to wina zasilania tylko anteny magnesowej.. dodam ze poprzednio mialem unidena 520xl i nie bylo zadnego problemu.. czy ktos ma pomysl? czy spowrotem przesiasc sie na U520
petrushefe pisze:witam wszystkich ja mam problem z zakluceniami od strony dmuchawy jak klimatronik jest wylaczony i nawiewy sa wylaczone jest ok ale jak wlacze nawiem nie da rady uzywac radia.
podlaczalem juz wszystkie radia nawet po 1tys zl i najdrozsze anteny nic to nie pomaga. radia byly podlaczone pod akumulator. anteny byly mocowane na wszystkie mozliwe sposoby bez rezultatu. gdzie swr byl na 1-1,5 autko jakie posiadam to audi a6 2,8
prosze o pomoc bo teraz jestem zmuszony jezdzic bez radyjka
a próbowałeś kolego otworzyć okno ?
[you] najlepsze w tym forum jest to ze posiada takiego użytkownika jak [you]
Forum to nie agencja towarzyska-NIE DOGODZIMY KAŻDEMU !!
[scroll]Marek iyi gunler ve allaha emanet ol . Salam alejkum.[/scroll]
margaryna pisze:czy jest mozliwe jakies "dopracowanie" tego ANL-u w harrym?
doskonale wiesz
,,One To Day is Worth Two To- Morrows''
Mobil Subaru Forester Kpo DX 5000 +ASTATIC ROAD DEVIL + SIRIO MEGAWATT 4000 w ,,dziurce'' Ręczniak CB: Alan-80A Baza : Radmor AFM 871 http://www.formaniak.aaf.pl/