witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że ubywa mi płyn od wspomagania, pompa wspomagania potrafi sobie zawyć co jakiś czas na granicy skręconych kuł , no i strasznie poci się zbiorniczek wyrównawczy jak i dwa węże wchodzące do niego ???? co prawda płynu ubywa bardzo malutko jak i długo ale ubywa , no i ten pocący się płyn ufajdał wszystko obok zbiorniczka akumulator itp. Na początku jak kupiłem auto pompa się popsuła i była regenerowana łożyska uszczelki itp.
co może być problemem tych dolegliwości ????
pompa wspomagania , zbiorniczek wyrównawczy problem
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
pompa Myślę , że tego nie zdiagnozujemy, ale to ze pompę słychać przy max skręconych kołach to akurat normalne.
,,One To Day is Worth Two To- Morrows''
Mobil Subaru Forester Kpo DX 5000 +ASTATIC ROAD DEVIL + SIRIO MEGAWATT 4000 w ,,dziurce'' Ręczniak CB: Alan-80A Baza : Radmor AFM 871
http://www.formaniak.aaf.pl/
Mobil Subaru Forester Kpo DX 5000 +ASTATIC ROAD DEVIL + SIRIO MEGAWATT 4000 w ,,dziurce'' Ręczniak CB: Alan-80A Baza : Radmor AFM 871
http://www.formaniak.aaf.pl/
- krzysiekpian
- Posty: 824
- Rejestracja: 2009-04-25, 15:56
- Lokalizacja: Radzymin
kubaopp, podaj chociaz model samochod. Jak skręcisz kołami na maksa w jedną ze dstron, to pompa ma prawo słychać, w starszych samochodach to i obroty potrafiły spadać. Może podczas regeneracji coś nie tak było skręcone. Najlepiej jechać do mexchanika z tym, bo na forum, to tylko gdybać możemy i tak nikt nie jest jasnowidzem.
Mobil I: Lafayette Texas + Alan 9 PLUS/Omega 27 + SUNKER CDM550
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <
tak sobie pomyślałem że to wycie to pasek się chyba ślizga pasek wieloklinowy pompa napędzana jest takim wąskim paskiem wieloklinowym może nie został należycie naciągnięty i dla tego tak piszczy sprawdzę to a na węże kupie obejmy metalowe i porządnie ścisnękgb14 pisze:pompa Myślę , że tego nie zdiagnozujemy, ale to ze pompę słychać przy max skręconych kołach to akurat normalne.
pompa i układ jest chyba ok! nie zapowietrza się w zbiorniku nie ma bąbelków powietrza i płyn tez nie hula.
ML145 +DNT Strato FM
gdzie z takim czymś do mechanika to prosta pompa i nie skomplikowany układ po 2, 3 dni i problem pewnie się rozwiąże , a mechaników omijam jak tylko mogę widziałem już kilka aut zrobionych przez mechaników jak widzieli że klient jest nie kumatykrzysiekpian pisze:kubaopp, podaj chociaz model samochod. Jak skręcisz kołami na maksa w jedną ze dstron, to pompa ma prawo słychać, w starszych samochodach to i obroty potrafiły spadać. Może podczas regeneracji coś nie tak było skręcone. Najlepiej jechać do mexchanika z tym, bo na forum, to tylko gdybać możemy i tak nikt nie jest jasnowidzem.
staram się mieć auta które mają jak najmniej elektroniki wtedy można praktycznie wszystko samemu naprawić
a sprawa dotyczy seata inci 1.9 sdi to pompa typu golfIII ,polo, ibiza ,cordoba itp
ML145 +DNT Strato FM
- krzysiekpian
- Posty: 824
- Rejestracja: 2009-04-25, 15:56
- Lokalizacja: Radzymin
U mnie płyn uciekał w hondzie, powodem był przewód, na łączeniu węża z metalową rurką wkręcaną do pompy. Spruchniała rurka, na zgięciu, kupiłem dłuższy wąż, uciełem spruchniały kawałek, połączyłem i wszystko śmiga jak powinno.
Mobil I: Lafayette Texas + Alan 9 PLUS/Omega 27 + SUNKER CDM550
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <