Rozmowa z niemieckimi kierowcami tirow?
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Rozmowa z niemieckimi kierowcami tirow?
Witam,
mam radio ktore potrafi polskie i niemieckie czestotliwosci (FM).
To sie chyba multistandard nazywa.
Moje radio to TTI 880
Poniewaz dobrze znam niemiecki i czesto bedac w DE mijam tylko niemieckie tiry (czasami trudno rodaka na 28 zlapac) chcialbym zapytac jakiegos niemieckiego kierowce tira jak droga wyglada.
Robi ktos z was cos takigo?
Kiedys gdzies widzialem w sieci (tutaj?) liste kanalow na ktorym niemcy rozmawiaja, przestawilem na ten kanal, zmienilem w radiu na FM i dupa, nikogo nie slyszalem. NIkt nie reagowal na moje pytania.
Czy cos robie zle/zapomnialem?
Rozmawia ktos regularnie z niemieckimi kierowcami tirow i moglby pomoc?
mam radio ktore potrafi polskie i niemieckie czestotliwosci (FM).
To sie chyba multistandard nazywa.
Moje radio to TTI 880
Poniewaz dobrze znam niemiecki i czesto bedac w DE mijam tylko niemieckie tiry (czasami trudno rodaka na 28 zlapac) chcialbym zapytac jakiegos niemieckiego kierowce tira jak droga wyglada.
Robi ktos z was cos takigo?
Kiedys gdzies widzialem w sieci (tutaj?) liste kanalow na ktorym niemcy rozmawiaja, przestawilem na ten kanal, zmienilem w radiu na FM i dupa, nikogo nie slyszalem. NIkt nie reagowal na moje pytania.
Czy cos robie zle/zapomnialem?
Rozmawia ktos regularnie z niemieckimi kierowcami tirow i moglby pomoc?
niemiecki drogowy to 9 i fm . Jeśli masz multistandard to tadio powinno wtedy pracować w ,,5'' .
,,One To Day is Worth Two To- Morrows''
Mobil Subaru Forester Kpo DX 5000 +ASTATIC ROAD DEVIL + SIRIO MEGAWATT 4000 w ,,dziurce'' Ręczniak CB: Alan-80A Baza : Radmor AFM 871
http://www.formaniak.aaf.pl/
Mobil Subaru Forester Kpo DX 5000 +ASTATIC ROAD DEVIL + SIRIO MEGAWATT 4000 w ,,dziurce'' Ręczniak CB: Alan-80A Baza : Radmor AFM 871
http://www.formaniak.aaf.pl/
Tematy korków, fotoradarów itd itp masz na bierząco w niemieckim radiu, jak znasz niemiecki to załacz sobie niemiecką rozgłośnie radiową i będziesz wszystko wiedział co powyżej napisałem. Chyba, że chcesz tak kurtuazyjnie sobie pogadać...to próbój, mi sie nigdy nie udało, a parę razy przy propie próbowałem ze stacjami bazowymi z Hamburga i Hannoweru.
Pomagam w zakupach w Chinach.
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
Czyli wystarczy przelaczyc radio na kanal 9 i czestotliwosc zmienic z AM na FM i powinno hulac?kgb14 pisze:niemiecki drogowy to 9 i fm . Jeśli masz multistandard to tadio powinno wtedy pracować w ,,5'' .
To co piszesz to wiedz "ogolna" czy sprawdzone empirycznie?
ROzmawiales kiedys z niemieckimi kierowcami?
No co tu powiedzieć?
Część z naszych pewnie nie będzie chciała rozmawiać z niemcami - coś mi się zdaje że chyba chodzi o ostatnią wojnę
Z drugiej strony niemcy są też ostrożni to i po co się wdawać w dyskusję z polakami - jeszcze okradną albo co
Lepiej się nastawiać na łączności DX-owe. Wtedy jedni od drugich daleko i się nie boją
Część z naszych pewnie nie będzie chciała rozmawiać z niemcami - coś mi się zdaje że chyba chodzi o ostatnią wojnę
Z drugiej strony niemcy są też ostrożni to i po co się wdawać w dyskusję z polakami - jeszcze okradną albo co
Lepiej się nastawiać na łączności DX-owe. Wtedy jedni od drugich daleko i się nie boją
Osobisty tuning sprzętu dla dziewczyn z CB-forum
Wystarczy w radiu zmienić standard na D lub EU, który sprawi, że radio będzie w "5" np. zamiast częstotliwości 27.180 będzie 27.185 dla kanału #19, potem zmienić modulację na FM, przejść na kanał drogowy jw. i powinno być ok. Aczkolwiek użytkowników w innych krajach jak na lekarstwo. Statystyki użytkowania CB w europie mówią same za siebie. W Polsce użytkowników CB jest jak pamiętam więcej niż w całej europie
- Mobil-Zasada
- Posty: 1143
- Rejestracja: 2009-10-29, 23:48
- Lokalizacja: Warszawa
FM i AM to nie częstotliwość tylko rodzaje modulacji.
Ty musisz przejść w piątki czyli 5KHz w górę. Zrobisz to przestawiając multistandard z Polskiego na inny.
Kanał drogowy u Niemców: 9FM, inaczej 27.065FM
Ty musisz przejść w piątki czyli 5KHz w górę. Zrobisz to przestawiając multistandard z Polskiego na inny.
Kanał drogowy u Niemców: 9FM, inaczej 27.065FM
Auto: Alan 28 + Alan F36 + President Texas
Dom: President Jackson + CS-3 + Motorola 4001A + Sirio Boomerang 27A (działka - stare CTE 5/8, 3 przeciwwagi) - weekendy
Rower: Alan 42MULTI + MIK + oryginalny helikal lub Alan 9 PLUS
Dom: President Jackson + CS-3 + Motorola 4001A + Sirio Boomerang 27A (działka - stare CTE 5/8, 3 przeciwwagi) - weekendy
Rower: Alan 42MULTI + MIK + oryginalny helikal lub Alan 9 PLUS
Nawet niemieccy kierowcy tirow nie rozmawiaja miedzy soba?!gibol1412 pisze:Wystarczy w radiu zmienić standard na D lub EU, który sprawi, że radio będzie w "5" np. zamiast częstotliwości 27.180 będzie 27.185 dla kanału #19, potem zmienić modulację na FM, przejść na kanał drogowy jw. i powinno być ok. Aczkolwiek użytkowników w innych krajach jak na lekarstwo. Statystyki użytkowania CB w europie mówią same za siebie. W Polsce użytkowników CB jest jak pamiętam więcej niż w całej europie
Porobie testy.
A da sie tak ustawic radio zeby jednym przyciskiej przeskakiwac miedzy 28 AM PL i 9 FM DE?
BO radio mam schowane w podlokietniku i nawigowanie w trakcie jazdy w radiu jest utrudnione.
-
- Posty: 1470
- Rejestracja: 2009-07-08, 13:50
- Lokalizacja: konstancin KO02NB
- Kontakt:
Rozmowa z niemieckimi kierowcami tirow?
Albo cre8900 i dwa kanały jednoczesnie sluchac
cre 8900, megawatt4000,densei2002(konektor)
president James + sirio turbo 1000
president James + sirio turbo 1000