żarówki H7
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
żarówki H7
Ciekawe. Właśnie padła mi kolejna x-treme. Niestety ten moduł kosztuje tyle co dobre żarówki na parę lat
857d
żarówki H7
Tańsza opcja: http://ep.com.pl/files/7818.pdf
Ja osobiście mam w Bravolocie H1 Osram Ultra Life. Takie dali na pierwszy montaż, i wytrzymały 56kkm, co w wolnym przeliczeniu daje grubo ponad 1000 godzin świecenia. Co do siły światła - ja nie narzekam. O wiele lepiej, niż raszple a Kauflandu świecą
Ja osobiście mam w Bravolocie H1 Osram Ultra Life. Takie dali na pierwszy montaż, i wytrzymały 56kkm, co w wolnym przeliczeniu daje grubo ponad 1000 godzin świecenia. Co do siły światła - ja nie narzekam. O wiele lepiej, niż raszple a Kauflandu świecą
Mobil - M-Tech Legend II + PIRAT
Baza - Intek HR-5500 v6 + MASEN ALMAS-ROT 1/2 fali callsign 161os183
73 dla wszystkich :)
Baza - Intek HR-5500 v6 + MASEN ALMAS-ROT 1/2 fali callsign 161os183
73 dla wszystkich :)
Re: żarówki H7
"Ja osobiście mam w Bravolocie H1 Osram Ultra Life. Takie dali na pierwszy montaż, i wytrzymały 56kkm, co w wolnym przeliczeniu daje grubo ponad 1000 godzin świecenia"
czyli wytrzymały ci tyle ile podaje producent. A to świadczy o tym że produkcja jest na powtarzalnym poziomie.
czyli wytrzymały ci tyle ile podaje producent. A to świadczy o tym że produkcja jest na powtarzalnym poziomie.
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: żarówki H7
tak wiem, sorki. Ale z tego co wiem to te serie są zbieżne tj. NBU występują w wersji h7, h4, h11, h3, h1... Różnią się nieznacznie parametrami pomiędzy rożnymi systemami mocowań.
żarówki H7
Ja używam takich:
kosztują ok 50zł jakościowo są lepsze (jaśniejsze) od Xetrem'ów, które miałem wcześniej i są o 50% tańsze... Jeżdzę już 7 miesięcy i jeszcze świecą, Philipsy wymieniałem co 6-7 miesięcy bo się przepalały
kosztują ok 50zł jakościowo są lepsze (jaśniejsze) od Xetrem'ów, które miałem wcześniej i są o 50% tańsze... Jeżdzę już 7 miesięcy i jeszcze świecą, Philipsy wymieniałem co 6-7 miesięcy bo się przepalały
CRE 8900 knktr v.2; 575m6; RM KL 405; T5000; RSN4001A
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
AT-6666 knktr v.2; EC-2018 Turbo; HP 4000; RSN4001A
JFK II knktr v.2; CR577; B300p; T5000; CB-250
SMART knktr v.2; B150; MW4000; CB-250
Re: żarówki H7
Właśnie też się zgodzę - żarówka to żarówka. Wszystkie rządzą się tymi samymi prawami. Choć H7 uchodzą za bardzo mało trwałe. Ale osobiście tego nie testowałem. Wcześniej wszystko, czym jeździłem miało H4 a wcześniej jeszcze musiałem kupować specjalne wynalazki - halogen z trzonkiem P45T :Dmarekcb pisze:tak wiem, sorki. Ale z tego co wiem to te serie są zbieżne tj. NBU występują w wersji h7, h4, h11, h3, h1... Różnią się nieznacznie parametrami pomiędzy rożnymi systemami mocowań.
Mobil - M-Tech Legend II + PIRAT
Baza - Intek HR-5500 v6 + MASEN ALMAS-ROT 1/2 fali callsign 161os183
73 dla wszystkich :)
Baza - Intek HR-5500 v6 + MASEN ALMAS-ROT 1/2 fali callsign 161os183
73 dla wszystkich :)
- mariusz_1004
- Posty: 525
- Rejestracja: 2013-05-07, 22:44
- Lokalizacja: Siedlce
żarówki H7
Z trwałością żarówek bywa różnie.
Chyba wszyscy się zgodzą że co innego jest powiedzieć że żarówka H7 spokojnie wytrzymuje rok przejeżdżając w tym czasie 10 000 km a co innego będzie gdy ktoś powie że są bardzo nietrwałe bo nie wytrzymują pół roku przejeżdżając 30 000 km rocznie.
Sam na własnej skórze przekonałem się że duży wpływ na żarówki mają skoki napięcia w instalacji.
W zeszłym roku zamontowałem przewody oporowe i wydaje mi się że to rozwiązało problem.
Od tamtej pory nie musiałem zmieniać żarówek. Od dłuższego czasu kupowałem najzwyklejsze Philipsy.
Chyba wszyscy się zgodzą że co innego jest powiedzieć że żarówka H7 spokojnie wytrzymuje rok przejeżdżając w tym czasie 10 000 km a co innego będzie gdy ktoś powie że są bardzo nietrwałe bo nie wytrzymują pół roku przejeżdżając 30 000 km rocznie.
Sam na własnej skórze przekonałem się że duży wpływ na żarówki mają skoki napięcia w instalacji.
W zeszłym roku zamontowałem przewody oporowe i wydaje mi się że to rozwiązało problem.
Od tamtej pory nie musiałem zmieniać żarówek. Od dłuższego czasu kupowałem najzwyklejsze Philipsy.
Intek HR-5500 6.0 + Astatic Road Devil RD104E + Sirio ML 145/Sirio T3-27
żarówki H7
jaki jest sens montować przewody opororowe żeby obniżyć napięcie na żarówkach a potem kupować lepsze żarówki?
to już chyba lepiej zamontować soft start, bo przeważnie przepalają się przy włączeniu
to już chyba lepiej zamontować soft start, bo przeważnie przepalają się przy włączeniu
857d
żarówki H7
Kedar dobrze prawi, kolega jest kurierem i kupił takie coś http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/ ... estaw/7101 i problem zniknął.
Mobil: CRE8900 FD-1818 mod. Sirio Turbo 5000 w dziurce.
Motorola RSN4001A
Baza:
Uniden USC 230 + Dipol
Motorola RSN4001A
Baza:
Uniden USC 230 + Dipol
- mariusz_1004
- Posty: 525
- Rejestracja: 2013-05-07, 22:44
- Lokalizacja: Siedlce
żarówki H7
Wszystko fajnie.
Tylko jak ktoś mniej techniczny ma sobie to założyć?
Dla mnie rozwiązaniem są przewody oporowe i jestem zadowolony z efektu.
Nie zauważyłem obniżenia jasności, może dlatego że razem zakładałem nowe żarówki.
Tylko jak ktoś mniej techniczny ma sobie to założyć?
Dla mnie rozwiązaniem są przewody oporowe i jestem zadowolony z efektu.
Nie zauważyłem obniżenia jasności, może dlatego że razem zakładałem nowe żarówki.
Intek HR-5500 6.0 + Astatic Road Devil RD104E + Sirio ML 145/Sirio T3-27
Re: żarówki H7
stevie13 pisze:Właśnie też się zgodzę - żarówka to żarówka. Wszystkie rządzą się tymi samymi prawami. Choć H7 uchodzą za bardzo mało trwałe. Ale osobiście tego nie testowałem. Wcześniej wszystko, czym jeździłem miało H4 a wcześniej jeszcze musiałem kupować specjalne wynalazki - halogen z trzonkiem P45T :Dmarekcb pisze:tak wiem, sorki. Ale z tego co wiem to te serie są zbieżne tj. NBU występują w wersji h7, h4, h11, h3, h1... Różnią się nieznacznie parametrami pomiędzy rożnymi systemami mocowań.
słyszałem że h7 mają mniejsza trwałość przez ich konstrukcję, po prostu bardziej się grzeją. W niektórych ledach stosuje się radiatory a nawet wiatraczki by wydłużyć ich działania. Ale to inna już bajka.
Moim zdaniem wynika to z temperatury barwowej. Im wyższa tym krótsza żywotność. Jak komuś zalezy na długich przebiegach to może zainwestować w osram ultra life.H7 spokojnie wytrzymuje rok przejeżdżając w tym czasie 10 000 km a co innego będzie gdy ktoś powie że są bardzo nietrwałe bo nie wytrzymują pół roku przejeżdżając 30 000 km rocznie.
Re: żarówki H7
temat okołożarówkowy. Wychodzi na to że trzeba się wystrzegać super okazji cenowych. http://www.samar.pl/wiadomosci/osram-uw ... cale=pl_PL" onclick="window.open(this.href);return false;
żarówki H7
Miałem już około 20 samochodów od Włoszczyzny, poprzez Japonię i inne wynalazki. Zauważyłem jedną prawidłowość - porządna stabilna instalacja elektryczna z małymi spadkami napięć = duża trwałość żarówek. Dla przykładu Fiat - wymiana żarówek co sezon. Mitsubishi - przez 6 lat ani jedna żarówka do wymiany, Mazda podobnie. Obecnie od lat głównie latam niemieckimi turbowynalazkami - również spokój - być może przez to, że nowe samochody i często zmieniam z powodu sporych przebiegów ok. 50-60k rocznie. Reasumując - zalecam porządny przegląd alternatora, sprawdzenie mas. Polecam również instalację grounding kitu - problem trwałości powinien się poprawić... Osobiście używam zawsze zwykłych dedykowanych do danego modelu żarówek i takie są najlepsze - wystrzegam się od lat wszelakich nightlifów itp. i żyję
Pozdr!
Pozdr!